mijn vriend eens goed pakken
vrijdag 24 oktober 2008 om 22:31
Hoi,
Ik loop al een hele tijd rond met de fantasme mijn vriend eens goed te pakken, als je ziet wat ik bedoel. Ik ben niet domina ingesteld of zo, maar op de ene of andere manier raak ik steeds vaker opgewonden van het idee. Een tijd geleden heb ik het voorzichtig over mijn fantasmen gehad, maar hij liet min of meer weten dat hij dat niets vond. Sindsdien heb ik er alleen maar meer zin in, en heb ik daar de raarste fantasieen over: de deur op slot doen om te voorkomen dat hij ontsnaapt, een softdrug gebruiken waardoor ik hem makkelijker zou kunnen vastbinden en pakken, noem het maar .......
Ik vroeg mij af of ik de enige ben met die fantasme en of een van jullie hier ervaring mee heeft. Ik heb gehoord / gelezen dat mannen vaak dromen/fantaseren over zoiets. Ik zelf sta te trappelen om een mooie voorbinddildo te gaan kopen (maar waar ?), misschien dat zijn gedrag dan zou veranderen.
Ik loop al een hele tijd rond met de fantasme mijn vriend eens goed te pakken, als je ziet wat ik bedoel. Ik ben niet domina ingesteld of zo, maar op de ene of andere manier raak ik steeds vaker opgewonden van het idee. Een tijd geleden heb ik het voorzichtig over mijn fantasmen gehad, maar hij liet min of meer weten dat hij dat niets vond. Sindsdien heb ik er alleen maar meer zin in, en heb ik daar de raarste fantasieen over: de deur op slot doen om te voorkomen dat hij ontsnaapt, een softdrug gebruiken waardoor ik hem makkelijker zou kunnen vastbinden en pakken, noem het maar .......
Ik vroeg mij af of ik de enige ben met die fantasme en of een van jullie hier ervaring mee heeft. Ik heb gehoord / gelezen dat mannen vaak dromen/fantaseren over zoiets. Ik zelf sta te trappelen om een mooie voorbinddildo te gaan kopen (maar waar ?), misschien dat zijn gedrag dan zou veranderen.
zaterdag 25 oktober 2008 om 00:12
zaterdag 25 oktober 2008 om 01:05
quote:Lili2 schreef op 24 oktober 2008 @ 22:31:
Ik zelf sta te trappelen om een mooie voorbinddildo te gaan kopen (maar waar ?), misschien dat zijn gedrag dan zou veranderen.
Kun je donder op zeggen dat zijn gedrag dan zal veranderen, pfff.... Of je de verandering leuk vindt, da's dan weer een verrassing natuurlijk
Nah, my 2 cents somewhere late in the evening.
Ik zelf sta te trappelen om een mooie voorbinddildo te gaan kopen (maar waar ?), misschien dat zijn gedrag dan zou veranderen.
Kun je donder op zeggen dat zijn gedrag dan zal veranderen, pfff.... Of je de verandering leuk vindt, da's dan weer een verrassing natuurlijk
Nah, my 2 cents somewhere late in the evening.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 25 oktober 2008 om 01:21
zaterdag 25 oktober 2008 om 01:25
zaterdag 25 oktober 2008 om 03:07
Dat het een fantasie is van je snap ik wel, lijkt me ook wel eens leuk om een man te nemen. Maar was je van plan om hem te drogeren en in 1 keer die voorbinddildo erin te rammen???? Dat vind ik nou echt niet normaal... Probeer anders een keer tijdens het pijpen je vinger in zn anus te steken en kijken hoe hij daarop reageert...
Het is echt niet prettig om opeens een dildo in je kont te krijgen onverwachts
Het is echt niet prettig om opeens een dildo in je kont te krijgen onverwachts
zaterdag 25 oktober 2008 om 09:28
zaterdag 25 oktober 2008 om 11:48
quote:Karmapapa74 schreef op 24 oktober 2008 @ 23:49:
hoooo, dat bedoelde ik niet. Ik zou nooit iets tegen haar zin doen maar als iemand opgewonden genoeg is doen ze vaak dingen die ze normaal niet zouden doen....maar nee is nee...Waarmee je heel bewust het risico accepteert dat je partner als de opwinding over is enorme spijt heeft. Maar ja, wat maakt het uit als je je pretje maar gehad hebt.
hoooo, dat bedoelde ik niet. Ik zou nooit iets tegen haar zin doen maar als iemand opgewonden genoeg is doen ze vaak dingen die ze normaal niet zouden doen....maar nee is nee...Waarmee je heel bewust het risico accepteert dat je partner als de opwinding over is enorme spijt heeft. Maar ja, wat maakt het uit als je je pretje maar gehad hebt.
zaterdag 25 oktober 2008 om 13:22
Hoi, ik wou dat ik jouw vriend was! Ik heb het omgekeerde, heb namelijk een onderdanige vriendin terwijl ik zelf liever onderdanig ben, het is dan ook mijn ultieme fantasie om eens te worden genomen door een dominante vrouw. Dat ik bijvoorbeeld lingerie moet dragen als man of dat ik moet toekijken als zij met andere mannen gaat die enorm geschapen zijn. Waarchijnlijk wil ik altijd gestraft worden en vernederd worden. Deze gevoelens zijn zeker het uitdiepen waard dames!
peter
peter
zaterdag 25 oktober 2008 om 13:57
Als jij dat prettig vindt dan is daar niks mis mee Peter, zolang jouw partner er ook mee instemt. Maar het gaat hier om een vrouw die haar partner op allerlei manier zover wil krijgen om iets te doen wat hij niet wil en wat puur voor haar plezier zou zijn, zelfs met drugs. Dat is weer een heel andere kwestie.
zaterdag 25 oktober 2008 om 15:48
Hij liet min of meer weten dat het hem niets lijkt. Das volgens mij geen 100% nee.
Jullie hebben beide geen ervaring. Kun je niet voorzichtig gewoon eens wat dingen proberen. In eerste instantie zonder speeltjes/hulpmiddelen. Welke man wil bijv, niet gewoon lekker lui op zn rug gepijpt of bereden worden? Als je het dan zo speelt dat hij jou niet aan mag raken? En niet door meteen zn handen vast te binden, maar die gewoon steeds weer boven zn hoofd leggen. En mss wil hij zn ogen ook wel dichthouden. Dus niet meteen blinddoeken. En dan kun jij toch een beetje je gang gaan met wat je van plan bent. Mss als hij een beetje proeft van wat jij bedoelt, dat hij er toch een ander idee over krijgt? En als dat niet zo is, tsja, dan zit het er niet in denk ik.
Jullie hebben beide geen ervaring. Kun je niet voorzichtig gewoon eens wat dingen proberen. In eerste instantie zonder speeltjes/hulpmiddelen. Welke man wil bijv, niet gewoon lekker lui op zn rug gepijpt of bereden worden? Als je het dan zo speelt dat hij jou niet aan mag raken? En niet door meteen zn handen vast te binden, maar die gewoon steeds weer boven zn hoofd leggen. En mss wil hij zn ogen ook wel dichthouden. Dus niet meteen blinddoeken. En dan kun jij toch een beetje je gang gaan met wat je van plan bent. Mss als hij een beetje proeft van wat jij bedoelt, dat hij er toch een ander idee over krijgt? En als dat niet zo is, tsja, dan zit het er niet in denk ik.
zaterdag 25 oktober 2008 om 15:51
Heb trouwens niet het idee dat Lili2 haar ideeen echt zo letterlijk uit wil voeren als ze ze beschreven heeft (tenminste in eerste instantie niet). Heb wel het idee dat het dominante er in zit...
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 25-10-2008 15:52
Reden: Hoe vaak kun je idee in 2 zinnen zeggen...
Reden: Hoe vaak kun je idee in 2 zinnen zeggen...
% gewijzigd
zaterdag 25 oktober 2008 om 19:58
Dan heb je het niet goed gelezen want ik vertel toch duidelijk dat dat zo niet werkt. En het "als je je pretje maar gehad hebt" slaat ook nergens op, zo werkt het gewoon niet. Vind dat zelfs een behoorlijke belediging want je schilderd me af als iemand die geen flikker om zijn partner geeft en alleen op zoek is naar zijn eigen bevrediging.
zaterdag 25 oktober 2008 om 20:13
quote:Karmapapa74 schreef op 25 oktober 2008 @ 19:58:
Dan heb je het niet goed gelezen want ik vertel toch duidelijk dat dat zo niet werkt. En het "als je je pretje maar gehad hebt" slaat ook nergens op, zo werkt het gewoon niet. Vind dat zelfs een behoorlijke belediging want je schilderd me af als iemand die geen flikker om zijn partner geeft en allen op zoek is naar zijn eigen bevrediging.Mmm, ik weet niet hoor
Dan heb je het niet goed gelezen want ik vertel toch duidelijk dat dat zo niet werkt. En het "als je je pretje maar gehad hebt" slaat ook nergens op, zo werkt het gewoon niet. Vind dat zelfs een behoorlijke belediging want je schilderd me af als iemand die geen flikker om zijn partner geeft en allen op zoek is naar zijn eigen bevrediging.Mmm, ik weet niet hoor