mijn vriend eens goed pakken

24-10-2008 22:31 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik loop al een hele tijd rond met de fantasme mijn vriend eens goed te pakken, als je ziet wat ik bedoel. Ik ben niet domina ingesteld of zo, maar op de ene of andere manier raak ik steeds vaker opgewonden van het idee. Een tijd geleden heb ik het voorzichtig over mijn fantasmen gehad, maar hij liet min of meer weten dat hij dat niets vond. Sindsdien heb ik er alleen maar meer zin in, en heb ik daar de raarste fantasieen over: de deur op slot doen om te voorkomen dat hij ontsnaapt, een softdrug gebruiken waardoor ik hem makkelijker zou kunnen vastbinden en pakken, noem het maar .......

Ik vroeg mij af of ik de enige ben met die fantasme en of een van jullie hier ervaring mee heeft. Ik heb gehoord / gelezen dat mannen vaak dromen/fantaseren over zoiets. Ik zelf sta te trappelen om een mooie voorbinddildo te gaan kopen (maar waar ?), misschien dat zijn gedrag dan zou veranderen.
Het was maar een grapje minny...geen advies...
Iemand, op een prettige manier, overhalen iets te doen wat ze stiekem niet durven maar wel spannend vinden is oke. Iemand in de val laten lopen dmv bijvoorbeeld drugs om zo je zin door te zetten niet.

Snap wat je bedoelt Charlotte, op die manier kan het prettig zijn
Nee, daar ging ik al van uit Karmapapa, maar gezien de ideeën die Linz er al op nahoudt om hem "over te halen"....
Ok point taken...
quote:Karmapapa74 schreef op 25 oktober 2008 @ 00:15:

Ok point taken... Of dit nou zo grappig bedoelt was of niet:
quote:minny schreef op 25 oktober 2008 @ 00:16:

[...]

Of dit nou zo grappig bedoelt was of niet: Heel scherp, minnie!
lol
quote:Lili2 schreef op 24 oktober 2008 @ 22:31:

Ik zelf sta te trappelen om een mooie voorbinddildo te gaan kopen (maar waar ?), misschien dat zijn gedrag dan zou veranderen.

Kun je donder op zeggen dat zijn gedrag dan zal veranderen, pfff.... Of je de verandering leuk vindt, da's dan weer een verrassing natuurlijk

Nah, my 2 cents somewhere late in the evening.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Even resumerend : Je hebt een fantasie over je vriend om hem te verdoven met drugs, op te sluiten en hem dan met een mooie designdildo van achteren te nemen, ondanks zijn expliciete veto over deze actie....

Heb je je koffers wel klaar staan?
Gaan we op vakantie :-) ??? Hij dan wel met een shiny red star En dan misschien daar een dvdtje van maken en in de verkoop doen: Anal surprise part 1 hahahahaha

Dat er werkelijk zulke vrouwen bestaan is misschien wel een beetje zorgwekkend.... Leuke verrassing op je eerste date!!!
Dat het een fantasie is van je snap ik wel, lijkt me ook wel eens leuk om een man te nemen. Maar was je van plan om hem te drogeren en in 1 keer die voorbinddildo erin te rammen???? Dat vind ik nou echt niet normaal... Probeer anders een keer tijdens het pijpen je vinger in zn anus te steken en kijken hoe hij daarop reageert...

Het is echt niet prettig om opeens een dildo in je kont te krijgen onverwachts
prijs uzelf gelukkig dat ik uw vriend niet ben, zou dat ding van uw lijfje rukken en achter in uw keel rammen, zo ineens onverwacht weetuwel.

eens kijken of er in uw gedrag ook een verandering plaats vind

kusjes DMJN
quote:Belgenmoppie schreef op 24 oktober 2008 @ 22:43:

Fantasme is een Frans woord, een synoniem voor sexuele fantasieën ...

In België wordt het woord courant gebruikt, ook in het Vlaams.Grappig. Wij hier zeggen meestal krant, of dagblad
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Karmapapa74 schreef op 24 oktober 2008 @ 23:49:

hoooo, dat bedoelde ik niet. Ik zou nooit iets tegen haar zin doen maar als iemand opgewonden genoeg is doen ze vaak dingen die ze normaal niet zouden doen....maar nee is nee...Waarmee je heel bewust het risico accepteert dat je partner als de opwinding over is enorme spijt heeft. Maar ja, wat maakt het uit als je je pretje maar gehad hebt.
Ik denk dat jij de rest van mijn posts eens moet lezen voordat je erop reageerd...
Scheelt weer een pilletje als ie "verstopt" is.
Hoi, ik wou dat ik jouw vriend was! Ik heb het omgekeerde, heb namelijk een onderdanige vriendin terwijl ik zelf liever onderdanig ben, het is dan ook mijn ultieme fantasie om eens te worden genomen door een dominante vrouw. Dat ik bijvoorbeeld lingerie moet dragen als man of dat ik moet toekijken als zij met andere mannen gaat die enorm geschapen zijn. Waarchijnlijk wil ik altijd gestraft worden en vernederd worden. Deze gevoelens zijn zeker het uitdiepen waard dames!

peter
Als jij dat prettig vindt dan is daar niks mis mee Peter, zolang jouw partner er ook mee instemt. Maar het gaat hier om een vrouw die haar partner op allerlei manier zover wil krijgen om iets te doen wat hij niet wil en wat puur voor haar plezier zou zijn, zelfs met drugs. Dat is weer een heel andere kwestie.
Hij liet min of meer weten dat het hem niets lijkt. Das volgens mij geen 100% nee.

Jullie hebben beide geen ervaring. Kun je niet voorzichtig gewoon eens wat dingen proberen. In eerste instantie zonder speeltjes/hulpmiddelen. Welke man wil bijv, niet gewoon lekker lui op zn rug gepijpt of bereden worden? Als je het dan zo speelt dat hij jou niet aan mag raken? En niet door meteen zn handen vast te binden, maar die gewoon steeds weer boven zn hoofd leggen. En mss wil hij zn ogen ook wel dichthouden. Dus niet meteen blinddoeken. En dan kun jij toch een beetje je gang gaan met wat je van plan bent. Mss als hij een beetje proeft van wat jij bedoelt, dat hij er toch een ander idee over krijgt? En als dat niet zo is, tsja, dan zit het er niet in denk ik.
Heb trouwens niet het idee dat Lili2 haar ideeen echt zo letterlijk uit wil voeren als ze ze beschreven heeft (tenminste in eerste instantie niet). Heb wel het idee dat het dominante er in zit...
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 25-10-2008 15:52
Reden: Hoe vaak kun je idee in 2 zinnen zeggen...
% gewijzigd
quote:Karmapapa74 schreef op 25 oktober 2008 @ 12:15:

Ik denk dat jij de rest van mijn posts eens moet lezen voordat je erop reageerd...Ik denk dat jij niet weet of ik dat gedaan heb, want ik heb de rest gelezen voordat ik reageerde.
Dan heb je het niet goed gelezen want ik vertel toch duidelijk dat dat zo niet werkt. En het "als je je pretje maar gehad hebt" slaat ook nergens op, zo werkt het gewoon niet. Vind dat zelfs een behoorlijke belediging want je schilderd me af als iemand die geen flikker om zijn partner geeft en alleen op zoek is naar zijn eigen bevrediging.
quote:Donkeyshot schreef op 25 oktober 2008 @ 09:28:

[...]

Grappig. Wij hier zeggen meestal krant, of dagblad Ok, nú heb ik hem, haha
quote:Karmapapa74 schreef op 25 oktober 2008 @ 19:58:

Dan heb je het niet goed gelezen want ik vertel toch duidelijk dat dat zo niet werkt. En het "als je je pretje maar gehad hebt" slaat ook nergens op, zo werkt het gewoon niet. Vind dat zelfs een behoorlijke belediging want je schilderd me af als iemand die geen flikker om zijn partner geeft en allen op zoek is naar zijn eigen bevrediging.Mmm, ik weet niet hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven