Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Done. Deed niks geen pijn he? Ik ben echt zo goed in verpleegkundige handelingen, je snapt gewoon niet wat ik doe in die wasserij.

En hier heb je een plaatje van je onderbroek. Daar blaas je inderdaad al die bobo's mee weg.

Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 19:12:

Done. Deed niks geen pijn he? Ik ben echt zo goed in verpleegkundige handelingen, je snapt gewoon niet wat ik doe in die wasserij.

En hier heb je een plaatje van je onderbroek. Daar blaas je inderdaad al die bobo's mee weg.

[img]http://imgserv6.tcdn.nl/v1/vUMUXuMNyW9H ... 658624.jpg[/img]Wow LV wat een service verleen jij! Als ik niet zo'n goede PA had, mocht je meteen dat wassalon uitrennen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 17:56:

[...]

Iemand nog een idee wat ik morgen kan met een pan doodgekookte bloemkool? Ik vind het ook weer zonde om weg te gooien namelijk.

Soep!

https://www.google.nl/web ... t&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=bloemkoolsoep
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 19:08:

Ik ben nog steeds blond in plaatjes plakken, maar het is een exemplaar met een ingewerkte slurf waar de vergadermeneren waarschijnlijk geen vergelijkingsmateriaal naast kunnen leggen. Geïntimideerd en stil zullen ze zijn!
Oh en doe mij maar mosterd zie ik nu
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 10 februari 2016 @ 19:23:

Oh en doe mij maar mosterd zie ik nu Mosterdsoep is ook lekker .
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 februari 2016 @ 18:31:

[...]

Dat zeiden de mannen op kantoor ook.

Ik moest er even van slikken.

Maar toen zeiden de buitenmannen dat ze me bij de eerste traan in elkaar zouden peren.

Lief hè. Heel lief.
Man verwelkomde me met een heerlijk stamppotje met paprika, kaas en rucola met daarbij een stoofpotje van kippendijen. Heel lekker! Wat voel ik me heerlijk verwend vandaag: twee maal door een ander van mijn maaltijd voorzien en hier word ik ook al zo goed bediend!
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 19:32:

Man verwelkomde me met een heerlijk stamppotje met paprika, kaas en rucola met daarbij een stoofpotje van kippendijen. Heel lekker! Wat voel ik me heerlijk verwend vandaag: twee maal door een ander van mijn maaltijd voorzien en hier word ik ook al zo goed bediend!
Dat is beter dan stukgekookte bloemkool
quote:yasmijn schreef op 10 februari 2016 @ 19:41:

[...]

Morgen wordt het iets met Kikkoman hoor Yas, kan jij lekker (meesmuilen - dit maakt de spellingcorrector er van ) meesmullen dus!
Zometeen even een bak koffie en dan is het spelletjesavond tijd. Broertje wil spelletjes spelen
Hello allemaal.

Ik heb genoten bij Bowie. Ben nu dus fan, beetje laat, maar mèn wat een artiest!!
Later is nu
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 19:32:

Man verwelkomde me met een heerlijk stamppotje met paprika, kaas en rucola met daarbij een stoofpotje van kippendijen. Heel lekker! Wat voel ik me heerlijk verwend vandaag: twee maal door een ander van mijn maaltijd voorzien en hier word ik ook al zo goed bediend! Doe je man eens vragen naar de recepten van al die lekkere nijen?
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 19:54:

[...]

Doe je man eens vragen naar de recepten van al die lekkere nijen?+1
quote:Peacy schreef op 10 februari 2016 @ 19:49:

Zometeen even een bak koffie en dan is het spelletjesavond tijd. Broertje wil spelletjes spelenDat klinkt gezellig fruittie! Ik zit hier een beetje de frutten terwijl man muziekjes draait. Ook heerlijk kneuterig gezellig en ik leer weer nieuwe muziek kennen.
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 19:56:

[...]

Dat klinkt gezellig fruitte! Ik zit hier een beetje de frutten terwijl man muziekjes draait. Ook heerlijk kneuterig gezellig en ik leer weer nieuwe muziek kennen.Zitten al in onze joggingsbroeken en "chill"kleding. Haha.. Heerlijk dit
Ik ga zo een film kijken.

http://www.imdb.com/title/tt0119822/
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

Doe je man eens vragen naar de recepten van al die lekkere nijen?

Half kilootje aardappels koken met weinig zout. Rode en groene paprika in kleine stukjes snijden. Aardappels prakken met zakje geraspte kaas er door. Paprika en zak rucola erdoor roeren. Pan afdekken zodat de paprika net een beetje 'gaar' wordt. Peperen naar smaak. Lekker flinke klont boter erbij (op mijn vraag want ik moet op gewicht blijven) Maar eerst: De kippendijen kruiden met zout, peper, flink (lees bijna aangebrand) aanbakken in de boter. Uit de pan halen, uitjes en sjalotjes en geroosterde paprika in de stoofpan. Vlees er weer bij en bijna 'onder water zetten'. Gaar laten sudderen en dan is het eigenlijk klaar. Maar man haalt voor mij het vlees dan nog even van de botjes

* man meldt me net dat hij het vel van de kip haalt voor het opnieuw in de stoofpan gaat.
Lekker Solo. Leuke film!
Later is nu
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 19:08:

Ik ben nog steeds blond in plaatjes plakken, maar het is een exemplaar met een ingewerkte slurf waar de vergadermeneren waarschijnlijk geen vergelijkingsmateriaal naast kunnen leggen. Geïntimideerd en stil zullen ze zijn! Ik zeg doen!
Huts!

[...]

Doe je man eens vragen naar de recepten van al die lekkere nijen?

Ik las lekkere nijnen.

Sorry Leo....
Huts!
quote:Solomio schreef op 10 februari 2016 @ 20:02:

Ik ga zo een film kijken.

http://www.imdb.com/title/tt0119822/Geweldige film
I like being a mess. It's who I am.
Ik kijk The Great British interior design challenge. Wedstrijd met amateurs die elk een kamer opnieuw moeten stylen. Leuk! Maar sommige dingen zijn zoooooooo lelijk.
quote:Dreamer schreef op 10 februari 2016 @ 19:51:

Hello allemaal.

Ik heb genoten bij Bowie. Ben nu dus fan, beetje laat, maar mèn wat een artiest!!Wat fijn! Ik ben al fan zolang ik me kan heugen en was de maandag voor zijn dood in Groningen. Echt he, veel mensen kennen hem enkel van een paar nummers en de verhalen van jaren geleden, maar hij was echt een kunstenaar! Dat zie je gelukkig in de tentoonstelling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven