Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 20:39:

Boots, zo fijn dat je katten helemaal gewend zijn en het naar hun zin hebben bij jullie (al had ik niet anders verwacht)Nou bloed, zweet en tranen hoor (en een tetanusinjectie en een antibioticakuur )
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 20:37:

[...]

Gaat het niet om iemand die op wortels of sla valt dan?

Ik heb alleen mannen en vrouwen voorbij zien komen
quote:hatsetats schreef op 10 februari 2016 @ 20:38:

Ik kijk Bonje met de Buren, heerlijk!Nou je er toch bent: wil je me nog inlichten over die bloemkoolpannenkoeken? De verhouding tussen de dode bloemkool en het meelbeslag vooral? Anders heb ik vrijdag niks te eten op mijn werk
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 20:42:

Wat fijn Puss, vooral dat eten en poepen!

Onze poes was de hele avond kwijt. Pas toen zoon de koelkast open deed (waar Het Blikje zich bevindt) kwam ze gapend uit de kast (niet de koelkast, maar gewoon een kast). Stom beest .Gisteren had man de deur van de badkamer open laten staan. Toen ik thuis kwam lag oude dame te slapen in het bad Minder leuk is dat zij met haar 17 jaar ook momenten heeft dat ze de ' weg kwijt' is. Onbedaarlijk zitten mauwen in het midden van de nacht. Ik steek mijn kop nog even in het zand, maar poeh wil haar echt niet als bejaard zien. Ze doet het voor de rest trouwens wel prima en kan nog als een veulen door de gang razen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 20:42:

Onze poes was de hele avond kwijt. Pas toen zoon de koelkast open deed (waar Het Blikje zich bevindt) kwam ze gapend uit de kast (niet de koelkast, maar gewoon een kast). Stom beest .Draak
Kijk "Falling Down", film.

Denk nie dat ik het einde ga halen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 20:46:

[...]

Nou je er toch bent: wil je me nog inlichten over die bloemkoolpannenkoeken? De verhouding tussen de dode bloemkool en het meelbeslag vooral? Anders heb ik vrijdag niks te eten op mijn werk Ik herinner me iets van pannenkoeken van bloemkool
Kroeggangers. Ik ga zo slapen naar bed, maar mis de zo nonsens kroegactiviteiten. Animo om weer een limbo, bingo, zuip, muziek- .... wedstrijdje in te stellen? Voorstel voor morgen: Laag bij de grondse fuif: iedereen al bij nuchter zijn onderuit, drankje op de grond en knikkeren. De winnaar doet een ad fundum met het drankje en bepaalt welk drankje er opnieuw komt staan. Animo? (ik neem van te voren in elk geval geen LV infuus, maar na mijn onderbroek succes dat ik morgen zeker ga boeken voel ik veel zelfvertrouwen en dus winst kansen)
geef ff cola
very metal
quote:-KING- schreef op 10 februari 2016 @ 21:02:

geef ff colaMet koude friet thuisgekomen?
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 21:03:

[...]

Met koude friet thuisgekomen?ja kom net binnen. sinds gisteravond bezig geweest om aan patat te komen. kon de weg naar huis niet meer vinden.
very metal
quote:-KING- schreef op 10 februari 2016 @ 21:05:

[...]

ja kom net binnen. sinds gisteravond bezig geweest om aan patat te komen. kon de weg naar huis niet meer vinden. En dan Moi trotseren. Chapeau lieverd!
Dochter is vandaag met de klas naar Amsterdam geweest. Klinkt leuk zou je zeggen, maar ze vond het dus helemaal niet leuk. Ze moesten de hele tijd maar winkelen, maar alleen Atheneum kon haar bekoren en daar heeft ze dus al haar zakgeld uitgegeven (de nerd ). Het Stedelijk Museum was ook al niet leuk, want daar moest ze mee met een rondleiding en dochter houdt niet van rondleidingen.

Dus over drie weken neem ik haar mee naar Amsterdam, want anders vind ik het sneu. Op het programma staan het Rijksmuseum (zonder rondleiding), het Anne Frankhuis en een heuse stadswandeling onder mijn bezielende begeleiding waarbij de wallen zeker niet overgeslagen zullen worden. Oh ja, en we gaan nog even langs Atheneum .
Broer is aan het verliezen. Zwaar aan het verliezen. Is vast niet pedagogisch verantwoord he?
Slaapwel iedereen. Ik ga weer bubbelen (heel makkelijk met Woll haar witte wijn-bubbel tafel die ik niet hoefde te nuttigen omdat LV een super infuusje bleek aan te kunnen leggen)

en heb zo'n lief nummer in mijn hoofd: https://www.youtube.com/watch?v=XnQE8Z3vJ_4
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 21:12:

Dochter is vandaag met de klas naar Amsterdam geweest. Klinkt leuk zou je zeggen, maar ze vond het dus helemaal niet leuk. Ze moesten de hele tijd maar winkelen, maar alleen Atheneum kon haar bekoren en daar heeft ze dus al haar zakgeld uitgegeven (de nerd ). Het Stedelijk Museum was ook al niet leuk, want daar moest ze mee met een rondleiding en dochter houdt niet van rondleidingen.

Dus over drie weken neem ik haar mee naar Amsterdam, want anders vind ik het sneu. Op het programma staan het Rijksmuseum (zonder rondleiding), het Anne Frankhuis en een heuse stadswandeling onder mijn bezielende begeleiding waarbij de wallen zeker niet overgeslagen zullen worden. Oh ja, en we gaan nog even langs Atheneum .Oooh klinkt leuk!
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 21:12:

Dus over drie weken neem ik haar mee naar Amsterdam, want anders vind ik het sneu. Op het programma staan het Rijksmuseum (zonder rondleiding), het Anne Frankhuis en een heuse stadswandeling onder mijn bezielende begeleiding waarbij de wallen zeker niet overgeslagen zullen worden. Oh ja, en we gaan nog even langs Atheneum .Zo moeder zo dochter blijkt weer Go voor the girlie (' s)
quote:Peacy schreef op 10 februari 2016 @ 21:14:

Broer is aan het verliezen. Zwaar aan het verliezen. Is vast niet pedagogisch verantwoord he?Zeker wel.

Broer is aan het verliezen. Zwaar aan het verliezen. Is vast niet pedagogisch verantwoord he?Jawel joh, inmaken die hap
I like being a mess. It's who I am.

Broer is aan het verliezen. Zwaar aan het verliezen. Is vast niet pedagogisch verantwoord he?Natuurlijk wel. Maar de sfeer wil ook wat he. Met mijn dochter speel ik altijd met het mes op tafel, mijn zoon laat ik wel eens winnen om het een beetje gezellig te houden .
Zoon en ik spelen ook met het mes op tafel. Ex kan daar niet tegen, gaat lopen redderen en afzwakken en dus kind en ik geïrriteerd

Met het mes op tafel, wel veel lachen!, is leuk.
quote:AllyMcBeal schreef op 10 februari 2016 @ 21:18:

[...]

Jawel joh, inmaken die hap

Hij gaat eigen regels verzinnen nu .

Arm joch
quote:Peacy schreef op 10 februari 2016 @ 21:25:

[...]

Hij gaat eigen regels verzinnen nu .

Arm jochOh, dat straffen we hier keihard af
De jarige hoeft geen sukade in de fiadoe,d at scheelt weer een zoektocht in de supermarkten hier.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
ik heb helemaal geen tijd voor het café. Ik ben Engelse teksten aan het vertalen, maar het schiet helemaal niet op. Ik snap heel goed wat er staat, maar kan van de meest simpele woorden niet op het Nederlandse woord komen. Moet ik telkens woorden tussendoor gaan opzoeken. Zucht..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven