VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Zo, ík ben wakker!

Maar belangrijker: is Ely al wakker?

Ik heb foto's gemaakt maar ik ga ze nog niet op ak mikken. Eerst ff écht wakker worden en douchen enzo.....
Hups dan Morrie, vaart erin .

Vergat trouwens net nog om Drop en Vrolijk te bedanken voor hun attente verjaardagskaarten. Lief, dank jullie wel!
Ben bezig. Moet eerst ff kijken of er wel een leuke foto tussen zit. En dan nog kijken of ik het wel geupload krijg.

Maar ik ben bezig!
Goh, wel toevallig dat ik Guus Meeuwis op de achtergrond hoor
De foto van ons 'allemaal' is leuk!!!!

Mimsey, Pimpel en Meave staan er ook bij, die moeten de foto ook ff zien. Moeten we even kijken hoe we dat regelen.

't Is niet veel, en het past er ook niet allemaal op trouwens.
Hmmm, ik had een bericht gemaakt dat de foto's op hyves staan en dat sommigen van jullie op hun best te zien zijn voor al mijn vrienden . Maar dat bericht is weg.
Leuke foto's hoor! Ely wat zie je er prachtig uit! En de rest van de foto's zijn ook erg leuk, volgens mij was het een goed feest!

Jouw verjaardag klinkt ook gezellig Athena. Gaaf hoor dat je je vriendin zo weer even hebt kunnen zien.

Ik kom later even kijken of Mille en Pebbles zich al gemeld hebben om iets te kunnen afspreken voor de stoffenmarkt.

Water voor Ely & Zorro tegen de kater

Paracetamol erbij

Ook wat te eten tegen de kater natuurlijk

Behoeft geen uitleg

Alvast het wiegje klaarzetten voor over 9 maanden

Voor alle cadeaus die jullie hebben gekregen
quote:vrolijk schreef op 25 oktober 2008 @ 12:46:

[afbeelding]

Behoeft geen uitleg
Het was heel erg leuk gisteravond! Ik heb echt heel veel lol gehad en me geweldig vermaakt. Ely en Zorro en kids zagen echt schitterend uit en straalden helemaal! Zo verliefd waren ze en heel mooi om te ziken.

Ook leuk om de buurvrouwen van Cheers te zien!

Nath, zwemmen vanmorgen ging niet lukken was was pas om 2.30 thuis en rolde pas om 3.00 bed in en na aai over bol van mij om 8.00, sliep Mormel ook tot 11.00 :-) Maar vond je het wat?

Drop, zijn jullie al vriendjes samen of ben je nog steeds in de ijstijd? Jammer dat je er niet bij kon zijn

Speciaal nog voor Athena aangezien ik gister te haastig was om mooi te plakken :-)
vrolijk, wind en ik zaten in de auto en vroegen ons toen ineens af of jullie niet op ons stonden te wachten. Hoop t niet.
HUNK? Is Elyane zwanger dan?? Of is het gewoon een geintje, dat wiegje?

Dank fur die Blumen vrolijk.

En grmbl, ik kan niet op AK, dus geen foto's spotten . Straks nog maar eens proberen!
die foto's in de AK!

Ik sta er ook cht een paar keer 'te erg' op.

Hé... maar ik dans wel en dus in actie

Zijn dat verzachtende omstandigheden?

Ik kan de groepsfoto wel op de MSN van juli 04 zetten dan kunnen Mims en Pim ze weer verplaatsen naar de ak van Cheers.

Meave, Mims en PIm, echt onwijs leuk jullie weer te zien!

Ik heb echt een hele leuke avond gehad!

Morrie, volgende feestje is van jou!

Ely, ben benieuwd naar jouw verhaal!
zwemmen was leuk. Japie vond het wel leuk maar ook soms eng. Het zou lekker zijn als we hem zo een beetje kunnen laten wennen aan water. Bij Apie precies zo trouwens. Die is nog echt niet toe aan zwemles.

Wanneer sport jij ook alweer? Ma en wo avond?
Volgens mij was je niet alleen aan het dansen Wind Misschien ook een beetje meebrullen met de muziek?
Ely is op hyves geweest zag ik!
Wind, ik heb je gemaild, hoop dat het de goede foto's zijn en dat ik het goede emailadres gebruikt heb: wind.gw@ enz.
Dropje, ik zou laaiend zijn! Ik hoop dat Veter zich vandaag zo schuldig voelde dat je er in elk geval van hebt kunnen profiteren

Ely, we zeiden het gisteren al, maar het was heel bijzonder om er bij te zijn!

Feest was leuk en gezellig en echt een bruiloft; veel gedanst, geen abctjes maar wel Zorro the Movie en een stralend bruidspaar met mooie kinderen.

En Ely zag er natuurlijk prachtig uit, maar ja, met Ely's mooie koppie, slanke figuurtje en gelukkige uitstraling had ze er in de meest wanstaltige jurk nog mooi uitgezien (maar dan wel mooi in een wanstaltige jurk )

En ik durf het bijna niet te vragen Ely, maar waar staat de nieuwe auto nu..?

Nathje, zou heel gezellig zijn als je het nog redt! Ik begreep van Peb dat het van 10-16u is, maar dan gaan we toch gewoon vroeg met koffie/theedrinken? Of kon jij 's morgens niet Pebbles?
Oh, ik had een bladzijde gemist. Nou ja, geen heel essentiele informatie gemist zo te lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven