VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nou, leuk jullie weer eens zo uitgebreid gesproken te hebben . Hangt iedereen op/onder de (zonne)bank of in bad? Stelletje luiwammesen!

Ik ga douchen en mijn bed in met boek. Ben dankzij schoonmoeder op vakantie begonnen in de Reizigerserie en heb nu 4 dikke biebpillen op nachtkastje liggen. Dat wordt nog doorwerken.

Goodnight!
Nope, hier heel actief wezen sporten met mijn nieuwe schoenen en ik ben er zooo blij mee. Ben al een tijd niet geweest dus ga lekker even vertellen hoe mijn weekendje weg was. Het was in 1 woord heerlijk! Vrijdagavond etentje bij ons thuis en supergezellig. Kindjes waren lekker bij opa en oma en mijn ouders waren intens leuk met ze aan het zijn. Volgende dag zijn Vrolijkerd en ik heerlijk langzaam aan wezen pakken en richting Den Bosch en daar gedoold. In namiddag richting hotel en schitterend! Heerlijk gegeten ook en lekker tot laat in bar gehangen samen. Echt heel leuk. Volgende dag langzaam aan gekeuveld en ontbeten en richting huis getrokken. Kindjes waren er ook dus de middag samen gezellig gehangen en 's avonds kwamen mijn zussen ook gezellig eten en hangen.

Verder maandag gesport en weer eens Ziggo problemen grr...

Gister met mijn ouders en zussen uit eten geweest en waren allemaal dus gaar en vandaag rennen en vliegen naar vriendin om te babysnuiven, sporten met kids en zelf sporten. Maar ben er wel weer hoor.

Athena, welkom terug! Klinkt als een lekker weekje weg met iedereen! Reizigerserie is echt helemaal leuk en ik zou inderdaad wel erg graag een Cars DVD willen!

Morrie, bijna 33 jaar! Spannend, ga je nog wat leuks doen?

Hoe vond Harrie je cadeau eigenlijk, dat heb ik een beetje gemist.

Nathje, met terugwerkende kracht gefeliciteerd met je verjaardag meisje. Maar ik kan verder AK niet op, maar denk ook te weten waar het over gaat. Sterkte meid en we spreken elkaar vast morgen even voor vrijdag, dus vertel je het me dan?

Wel een virtuele kus voor jou.

Drop, gemengde gevoelens dus over verkoop huis. Ik kan het me voorstellen dat het aan de ene kant een opluchting is dat het huis eindelijk verkocht is, maar balen zeg dat je het voor ver onder de verkoopprijs moest doen.

Ely, wat een geweldig vrijgezellen feest! Welke tupperware staafje heb je uitgezocht? whahahahahahaha...

Ik ben ook erg benieuwd naar hoe jullie eruit zullen zien vrijdag, maar ik denk gewoon schitterend. Kan toch niet anders met jouw snuitje?

Ik heb ook geen nieuwe kleding, maar dat hoeft ook niet aangezien hier nog dingen met prijskaartjes en al in de kast hangen. Ik ga gewoon shoppen in eigen kledingkast :-)

Peb, gefeliciteerd met diploma van GP!

Wind, was vandaag nog bij je in de buurt dus heb aan je gedacht :-)

O ja en ik was benieuwd of Mille al alle draadjes had opgegeten in mond?

Nu ga ik lekker slapen want Vrolijkerd heeft Army wives gedownload dus op bed nog even TV kijken. Al lekker gedouched en wel, dus alleen tandjes poetsen nog. Truste meisjes!
Ik zou eigenlijk allang mijn bed ingaan want snipverkouden en toch nog ontsteking in kaak (ik ben die met die bolle wang vrijdag), maar wilde toch even snel hier

-Athena welkom terug wensen, vakantie klinkt leuk maar week idd. lang genoeg

-Drop vertellen dat ik blij voor je ben dat huis in elk geval verkocht is, jammer dat het bod zo tegenviel en je erbij inschiet, maar ik denk dat de last van je schouders ook wat waard is!

-Nathje ook hier sterkte wensen. Dikke !
De reizigerserie? Oh joy, heerlijke boeken!!! Veel plezier Athena, ik vrees dat we jou niet veel zullen zien totdat je die boeken uit hebt! En fijn dat je vakantie met/naar schoonouders relatief goed bevallen is, hihi.

Morrie en Wind, ik moest stiekem wel grinniken om jullie relaas! Ook omdat ik het plan heb opgevat om morgen met de kinderen naar Burgers' Zoo te gaan. Kun je het je voorstellen, in de eerste schoolweek na de herfstvakantie plannen ze vroiljk een roostervrije dag, dat gaat toch helemaal nergens over? Had eigenlijk een dag studieverlof opgenomen morgen, maar daar komt hooooogstwaarschijnlijk niets van als S&W thuis zijn. En dan ga ik liever wat leuks doen. We gaan meestal naar Ouwehand, maar Burgers is ook erg leuk.

Hoe zou Pebbles het hebben in de schouwburg?

En waar zou Vrolijk zijn? Heb haar al een poos niet meer voorbij zien komen!

Kopers waren erg enthousiast dat we toch op hun bod terugkwamen, als we de makelaar moeten geloven. Waren eigenlijk al min of meer in bieding voor een ander huis maar zijn daarmee gestopt toen wij weer om de hoek kwamen kijken. Heb nu ook de voorlopige koopovk gezien, althans, het concept (morgen tekenen, de kopers overmorgen) en weet dus waar ze nu wonen. Straat waar ze nu wonen is minstens even druk als de onze, met minstens even oude huizen, dus hun referentiekader was precies goed voor ons huis. Na woensdag, vandaag over een week dus, is hun bedenktijd voorbij en staat alleen nog het voorbehoud van financiering. Het verlies is gewoon kut, maar daar hebben we ons bij neergelegd, het is toch niet anders. En weet je, je durft gewoon geen euro meer uit te geven dan strikt noodzakelijk uit angst dat alles uit de hand gaat lopen. Dit geeft toch lucht ondanks het verlies.
Als je het over de duvel hebt.....
Ik zit de post van Vrolijk door te lezen en zie dat ik heel onattent de verjaardag van Nathje en het diploma van GP gemist heb. Solly!

Met terugwerkende kracht, gefeliciteerd!!

Vrolijk, weekend weg klinkt heerlijk!

Dropje, goed dat huis bijna verkocht is. jammer van verlies, maar wel een zorg minder.

Al ongesteld geworden? Jammer dat het dansje nu niet doorgaat, maar kan het me helemaal voorstellen!

Athena, welkom terug. Vakantie klinkt goed. Ik vind je een held, om zo lang met schoonouders op te trekken, zonder onvertogen woord. Goed van je!

En Mille met hamsterwangetjes lijkt me superschattig, vrijdag
quote:dropje schreef op 22 oktober 2008 @ 22:59:

Als je het over de duvel hebt.....

Nice, als je wordt vergeleken met de duvel...

quote:Elyane schreef op 22 oktober 2008 @ 23:05:

Ik zit de post van Vrolijk door te lezen en zie dat ik heel onattent de verjaardag van Nathje en het diploma van GP gemist heb. Solly!

Met terugwerkende kracht, gefeliciteerd!!

Vrolijk, weekend weg klinkt heerlijk!

Ja, en waar is het antwoord op je "Tupperware party"?
En nu ga ik echt naar bed!
Morrie, gefeliciteerd!

Al bijgekomen van gisteren?

Ik twijfel, want geen ak hier, maar volgens mij was het de 23e
Morrie, gefeliciteerd met je verjaardag! Hieperdepiep hoera!

Fijne dag!

(ik heb je heel leuk een kaart gestuurd maar die gaat niet op tijd aankomen, de brievenbus was al vroeg geleegd, potverdikkie)
Hiep hiep hoera voor Morrie!!!

Hoera voor Morrie!

Even een check bij de up-to-date adressenboekjes van de Vrolijkerds hier:

Ely is toevallig toch niet verhuisd sinds vorig jaar, hé? (Ik heb nl. alleen een adres van begin vorig jaar)

En nu hier ik toch ben: Gefeliciteerd met je verjaardag, Morrie!!
Ely woont tegenwoordig in Australie, wist je dat niet?

(helaas nog steeds in boerendurrep )

Hoe is het Koeka?
Ha die Elyane!

Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk; heb een beetje een uh..enerverende week achter de rug (is nu niet zo belangrijk, ik zal binnenkort wel eens een update plaatsen op het andere topic). Dat is tevens de reden dat ik al een week geleden een felicitatiekaart voor je heb gekocht, maar er de hele week nog niet aan toe was gekomen om die ook te posten.. Nu zal het dus pas volgende week worden dat je hem in de bus krijgt, vermoed ik.

Daarom hier alvast mijn gelukwensen:

Hééél veel plezier morgen, Ely!

Dat het maar een onvergetelijke dag mag worden (als in "de mooiste dag van je leven", of iets vergelijkbaars )!
Van harte Morrie!

Wat een mooie slinger
Ik ben zó creatief Wind .

Ik mag trouwens op sollicitatiegesprek komen bij bedrijf waar we het eerder over hadden.
hi
Bedankt allemaal voor de felicitaties, leuk! Ik heb vandaag niets aan mijn verjaardag gedaan, maar voel me zo toch een beetje jarig.

Nog 1 nachtje Ely....

En Dropje, hoe was de dierentuin? Net zo enerverend als bij Wind en mij?
Hee, Morrie jarig!

Morrie, van harte gefeliciteerd!

quote:Elyane schreef op 22 oktober 2008 @ 23:05:En Mille met hamsterwangetjes lijkt me superschattig, vrijdag

Dan is er tenminste nog iemand die er lol aan beleeft

Morrie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Alweer 21 toch, net als vorig jaar?

Grappig, wij zijn toevallig vandaag ook naar de dierentuin geweest!

We moesten Maxi toch wegbrengen naar logeeradres in Rotterdam. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hadden geen file, steeds alleen maar rijen die spontan achter ons ontstonden en heel veel beesten die net als wij stonden te kijken een leuke act opvoerden en daarna weer verdwenen. Sorry Wind en Morrie
Mille, en je kinderen hoefden ook niet steeds te poepen, plassen of gevoed te worden?

Hoe is het met de kaak? Lijkt me echt heel naar als je een ontsteking in je kaak hebt, daar kun je best een beetje naar van worden.
Tot morgen meisjes. Ik heb er zin in om jullie weer te zien!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven