Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 11 februari 2016 om 13:17
donderdag 11 februari 2016 om 13:23
Gisteren is mijn account gehackt geweest door een analfabete nicht van mij. Ze was onsnapt omdat iemand bij haar tehuis het hek open had staan en stond smekend aan mijn deur. Heb haar binnen gelaten en voor ik het wist had ze zich opgesloten op de wc met mijn laptop.
Gelukkig heeft de brandweer de deur open kunnen breken, maar ik begrijp dat ze toen al een paar schandalige!! posts had geschreven. Zoals jullie weten zou ik noooooooooit zelf "ik wordt" of "als ik jouw was" schrijven.
Gelukkig heeft de brandweer de deur open kunnen breken, maar ik begrijp dat ze toen al een paar schandalige!! posts had geschreven. Zoals jullie weten zou ik noooooooooit zelf "ik wordt" of "als ik jouw was" schrijven.
donderdag 11 februari 2016 om 13:25
donderdag 11 februari 2016 om 13:29
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 februari 2016 @ 13:23:
Gisteren is mijn account gehackt geweest door een analfabete nicht van mij. Ze was onsnapt omdat iemand bij haar tehuis het hek open had staan en stond smekend aan mijn deur. Heb haar binnen gelaten en voor ik het wist had ze zich opgesloten op de wc met mijn laptop.
[img]http://www.sherv.net/cm/emoticons/embar ... istler.gif[/img]
Ah was dat het
Je hebt toch wel je wachtwoord gewijzigd voor alle zekerheid?
[img]http://www.sherv.net/cm/emoticons/embar ... istler.gif[/img]
Ah was dat het
Je hebt toch wel je wachtwoord gewijzigd voor alle zekerheid?
donderdag 11 februari 2016 om 13:30
[afbeelding]
[afbeelding]
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 11 februari 2016 om 13:53
Maar eh, at your service, Ttass. http://forum.viva.nl/foru ... 8519/list_messages/302145
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 11 februari 2016 om 13:58
@Ttass:Zeg even wat je mee neemt, dan kunnen ervaringsdeskundigen je lijst evt. aanvullen.
Kies een zonnebrandcrème voor wintersport:
Bevriezing
Crèmes op waterbasis – zoals de meeste zomerse anti-zonnebrand - bevriezen op de huid in de kou. Wintersportcrèmes bevatten daarom veel vetten, waardoor ze ook goed smeerbaar blijven bij lage temperaturen. Bovendien voorkomen deze crèmes uitdroging van de huid; dat gebeurt snel als het koud is. Houd er rekening mee dat je door het op- en afdoen van je skibril of haarband mogelijk de crème van je gezicht afveegt. Regelmatig (iedere twee uur) opnieuw smeren is daarom belangrijk.
Kies een zonnebrandcrème voor wintersport:
Bevriezing
Crèmes op waterbasis – zoals de meeste zomerse anti-zonnebrand - bevriezen op de huid in de kou. Wintersportcrèmes bevatten daarom veel vetten, waardoor ze ook goed smeerbaar blijven bij lage temperaturen. Bovendien voorkomen deze crèmes uitdroging van de huid; dat gebeurt snel als het koud is. Houd er rekening mee dat je door het op- en afdoen van je skibril of haarband mogelijk de crème van je gezicht afveegt. Regelmatig (iedere twee uur) opnieuw smeren is daarom belangrijk.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 11 februari 2016 om 14:06
donderdag 11 februari 2016 om 15:38
Niemand eetbare bloemen in de tuin?
Ik kijk volgende week nog wel even, maar verder reageer ik niet. (Ter informatie.)
In moestuintje heb ik een aantal links geplaatst met informatie.
Ik vind het altijd wel beter om van anderen reacties te krijgen.
Een goede middag!!!
En een prettige dag verder. (Het is nog te vroeg om in te zaaien, maar leuk om alvast naar zaden te kijken.)
Ik kijk volgende week nog wel even, maar verder reageer ik niet. (Ter informatie.)
In moestuintje heb ik een aantal links geplaatst met informatie.
Ik vind het altijd wel beter om van anderen reacties te krijgen.
Een goede middag!!!
En een prettige dag verder. (Het is nog te vroeg om in te zaaien, maar leuk om alvast naar zaden te kijken.)
donderdag 11 februari 2016 om 16:03
[afbeelding]Leuk hè, familie.
[afbeelding]Leuk hè, familie.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 11 februari 2016 om 16:36
@ Pumps, afgelopen jaar heb ik oa goudsbloemen, oostindische kers, viooltjes, courgettebloemen, vlier, sering, borage, rucolabloempjes en de bloemen van allerlei kruiden (zoals salie, venkel, lavendel) uit eigen tuin gegeten.
En molsla, maar dat telt niet want die eet je vóór het paardenbloemen zijn - if you can't beat them, eat them!
Tot vorig jaar aten/dronken we alleen vlier, borage en Oostindische kers, maar nu eten we zoveel mogelijk eetbaars uit eigen tuin. Naast bloemen dus ook die molsla en de wijnbladeren.
En molsla, maar dat telt niet want die eet je vóór het paardenbloemen zijn - if you can't beat them, eat them!
Tot vorig jaar aten/dronken we alleen vlier, borage en Oostindische kers, maar nu eten we zoveel mogelijk eetbaars uit eigen tuin. Naast bloemen dus ook die molsla en de wijnbladeren.