Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 10 februari 2016 om 16:59
woensdag 10 februari 2016 om 17:01
woensdag 10 februari 2016 om 17:03
quote:Solomio schreef op 10 februari 2016 @ 16:57:
[...]
Ik vond dat iedereen zeer dom reageerde, omdat voor mij de vraag duidelijk was. Maar door de reacties begrijp ik dat je 'wordt' had geschreven?
Ik had precies hetzelfde.
[...]
Ik vond dat iedereen zeer dom reageerde, omdat voor mij de vraag duidelijk was. Maar door de reacties begrijp ik dat je 'wordt' had geschreven?
Ik had precies hetzelfde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 10 februari 2016 om 17:05
woensdag 10 februari 2016 om 17:07
woensdag 10 februari 2016 om 17:07
quote:MalleBabbe1 schreef op 10 februari 2016 @ 16:49:
[...]
Ben ik wel benieuwd naar hoe jij dat doet ik zet de rosé vast koud Ten eerste: op tijd vertrekken. Ten tweede: tentje mee. Recht toe recht aan doe ik er vier dagen over, via een toeristische route wat langer. Het lijkt me eigenlijk best leuk om een keer te doen .
[...]
Ben ik wel benieuwd naar hoe jij dat doet ik zet de rosé vast koud Ten eerste: op tijd vertrekken. Ten tweede: tentje mee. Recht toe recht aan doe ik er vier dagen over, via een toeristische route wat langer. Het lijkt me eigenlijk best leuk om een keer te doen .
woensdag 10 februari 2016 om 17:08
quote:Solomio schreef op 10 februari 2016 @ 16:59:
En ik denk dat het helemaal niets uitmaakt: hoer of een hoer.
Hoe word ik leerkracht, of hoe word ik een leerkracht.
Dat laatste klinkt iets vreemder, maar bij hoer vind ik dat dan weer niet.Hoer vind ik sowiesosoïso ordinair of vulgair klinken (doorhalen wat niet van toepassing is)
Zeg dan prostituee...
En ik denk dat het helemaal niets uitmaakt: hoer of een hoer.
Hoe word ik leerkracht, of hoe word ik een leerkracht.
Dat laatste klinkt iets vreemder, maar bij hoer vind ik dat dan weer niet.Hoer vind ik sowiesosoïso ordinair of vulgair klinken (doorhalen wat niet van toepassing is)
Zeg dan prostituee...
woensdag 10 februari 2016 om 17:10
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 17:07:
[...]
Ten eerste: op tijd vertrekken. Ten tweede: tentje mee. Recht toe recht aan doe ik er vier dagen over, via een toeristische route wat langer. Het lijkt me eigenlijk best leuk om een keer te doen .Nou je bent welkom hoor.. Ik kook een prakkie voor je en giet je vol met drank
[...]
Ten eerste: op tijd vertrekken. Ten tweede: tentje mee. Recht toe recht aan doe ik er vier dagen over, via een toeristische route wat langer. Het lijkt me eigenlijk best leuk om een keer te doen .Nou je bent welkom hoor.. Ik kook een prakkie voor je en giet je vol met drank
woensdag 10 februari 2016 om 17:16
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 17:13:
[...]
Dan denk je als huis "waar komen die vlinders in mijn buik toch vandaan? Is het die oude villa aan het eind van de straat? Of toch die nieuwe, strakke, moderne woning?"Oh ja, vlinders. Die vind ik wel leuk En dat oude monumentale grachtenpandje verderop ook!
[...]
Dan denk je als huis "waar komen die vlinders in mijn buik toch vandaan? Is het die oude villa aan het eind van de straat? Of toch die nieuwe, strakke, moderne woning?"Oh ja, vlinders. Die vind ik wel leuk En dat oude monumentale grachtenpandje verderop ook!