ziek en herstel

12-02-2016 12:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi

even een vraagje kan ik strakjes naar mijn baas bellen dat ik na dagen van ziek zijn me nu al veel beter voel en naar verwachting er maandag weer ben? of is dat raar ?
Ja, tuurlijk...is toch prettig, kan hij daar rekening mee houden.
quote:hiltje schreef op 12 februari 2016 @ 12:18:

Ja, tuurlijk...is toch prettig, kan hij daar rekening mee houden.Niet raar als in hoe kan zij dat nu twee dagen van te voren weten?
quote:vivameisje121 schreef op 12 februari 2016 @ 12:24:

[...]

Niet raar als in hoe kan zij dat nu twee dagen van te voren weten?Dan maak je ervan: ik voel me al beter dan een paar dagen geleden, als het zo doorgaat ben ik maandag weer op het werk.
quote:nerdopviva schreef op 12 februari 2016 @ 12:42:

[...]

Dan maak je ervan: ik voel me al beter dan een paar dagen geleden, als het zo doorgaat ben ik maandag weer op het werk.dankjewel
Ik doe het altijd, even om de dag bellen met leidinggevende hoe het verstel verloopt en zie ik het gebeuren die maandag weer te komen werken dan bel ik ook. Wordt altijd op prijs gesteld.
quote:vivameisje121 schreef op 12 februari 2016 @ 12:24:

[...]

Niet raar als in hoe kan zij dat nu twee dagen van te voren weten?

Nee tuurlijk niet.

Als jij gewoon een gezonde Hollandse meid bent, en je bent een paar dagen ziek en je knapt weer op, dan kun je er toch vanuit gaan dat je weer beter bent en er de komende tijd weer tegen aan kunt.

Ben je vaker ziek zwak en misselijk en twijfel je zelf nog dan doe je niets en kijk je maandag hoe het gaat.

Maar als jij jezelf beter hebt verklaard en dit weekend lekker op stap wilt, dan zou ik even bij je baas melden dat je verwacht dat je er maandag gewoon weer bent.

Een garantie is het natuurlijk nooit. Als jij zondagavond onder de tram komt, kun je maandag niet aan het werk. Dat is logisch.
Ik denk dat je baas dat alleen maar zal waarderen, dat je contact houdt, en aangeeft dat je er maandag weer denkt te zijn.

Sterkte met de laatste loodjes van je ziekte, en fijn weekeinde!
quote:hiltje schreef op 12 februari 2016 @ 12:49:

[...]

Nee tuurlijk niet.

Als jij gewoon een gezonde Hollandse meid bent, en je bent een paar dagen ziek en je knapt weer op, dan kun je er toch vanuit gaan dat je weer beter bent en er de komende tijd weer tegen aan kunt.

Ben je vaker ziek zwak en misselijk en twijfel je zelf nog dan doe je niets en kijk je maandag hoe het gaat.

Maar als jij jezelf beter hebt verklaard en dit weekend lekker op stap wilt, dan zou ik even bij je baas melden dat je verwacht dat je er maandag gewoon weer bent.

Een garantie is het natuurlijk nooit. Als jij zondagavond onder de tram komt, kun je maandag niet aan het werk. Dat is logisch.hahah wat hou ik toch van viva :p nee je hebt helemaal gelijk! heb net gebeld nu nog even goed uitzieken de komende dagen dank je
quote:milena1 schreef op 12 februari 2016 @ 13:21:

Ik denk dat je baas dat alleen maar zal waarderen, dat je contact houdt, en aangeeft dat je er maandag weer denkt te zijn.

Sterkte met de laatste loodjes van je ziekte, en fijn weekeinde!uiteindelijk was dat ook zo, zorgen om niks dus! dank je wel en jij ook fijn weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven