Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 februari 2016 @ 14:46:

[...]

Eens, al vraag ik me wel af op welke gronden een werkgever dat doet. Ik denk dat dat niet zomaar kan, beetje afhankelijk van welk beroep je uitoefent. hij werkt bij een revalidatiecentrum volgens de krant
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maar hoe hersenloos kun je zijn door te denken dat je wegkomt met zo'n actie terwijl je levensgroot in beeld komt?
quote:yasmijn schreef op 13 februari 2016 @ 14:01:

http://www.tubantia.nl/re ... tie-in-enschede-1.5724017

En hier liep ik dus tussendoor op weg naar de kapper.Creeps
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 15:12:

[...]

Creeps

Het was echt vreselijk. Er liep een persoon met een hakenkruis tussen, die is opgepakt door de politie.

Eng volk.
quote:yasmijn schreef op 13 februari 2016 @ 15:29:

[...]

Het was echt vreselijk. Er liep een persoon met een hakenkruis tussen, die is opgepakt door de politie.

Eng volk.Stelletje randdebielen.
quote:rosanna08 schreef op 13 februari 2016 @ 15:06:

maar hoe hersenloos kun je zijn door te denken dat je wegkomt met zo'n actie terwijl je levensgroot in beeld komt? Eén van de betrokkenen claimt nu dat hij erin geluisd is, maar goed dat staat in de Telegraaf. En ik kon me nog herinneren dat Wim Jansen ooit een sneeuwbal op zijn oog kreeg, hij ging in zijn nadagen als Feyenoorder nog 2 jaar voor Ajax spelen. En dat was in 1980. Slecht gedrag is helaas van alle tijden.

[...]

Eng volk.Afschuwelijk
quote:Talkinghead schreef op 13 februari 2016 @ 15:33:

[...]

Eén van de betrokkenen claimt nu dat hij erin geluisd is, maar goed dat staat in de Telegraaf. En ik kon me nog herinneren dat Wim Jansen ooit een sneeuwbal op zijn oog kreeg, hij ging in zijn nadagen als Feyenoorder nog 2 jaar voor Ajax spelen. En dat was in 1980. Slecht gedrag is helaas van alle tijden.Maar wel knap van die sneeuwballengooier, dat hij zo goed kon mikken. En tenzij hij al het water uit de bal geknepen had vind ik een sneeuwbal toch wel van een iets andere orde dan openbare scheldpartijen en verkapte doodsbedreigingen.

[...]

Eng volk.

Dat is vast 'Het Volk' dat Wilders zegt te vertegenwoordigen. De rest telt niet mee.

Hier zijn 'onze' vluchtelingen hoofdzakelijk positief ontvangen. Wat ik leuk vind, is dat de hulptroepen zo divers zijn. De mensen waarmee ik samenwerk zijn jonger dan ik, meestal lager opgeleid en komen relatief vaak uit achterstandswijken. Er lopen een paar bomberjacks met tatoos in hun nek. Best leerzaam. Ik blijk ook zo m'n vooroordelen te hebben.
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 15:43:

[...]

Dat is vast 'Het Volk' dat Wilders zegt te vertegenwoordigen. De rest telt niet mee.

Hier zijn 'onze' vluchtelingen hoofdzakelijk positief ontvangen. Wat ik leuk vind, is dat de hulptroepen zo divers zijn. De mensen waarmee ik samenwerk zijn jonger dan ik, meestal lager opgeleid en komen relatief vaak uit achterstandswijken. Er lopen een paar bomberjacks met tatoos in hun nek. Best leerzaam. Ik blijk ook zo m'n vooroordelen te hebben.Hier ook hoor. Wel wat anoniem geschreeuw op FB, maar daar is het tot nu toe bij gebleven. Voor de rest best idyllisch allemaal, veel mensen die spontaan komen helpen en zo.
quote:Talkinghead schreef op 13 februari 2016 @ 15:33:

[...]

Eén van de betrokkenen claimt nu dat hij erin geluisd is, maar goed dat staat in de Telegraaf. En ik kon me nog herinneren dat Wim Jansen ooit een sneeuwbal op zijn oog kreeg, hij ging in zijn nadagen als Feyenoorder nog 2 jaar voor Ajax spelen. En dat was in 1980. Slecht gedrag is helaas van alle tijden. klopt hoor, het is echt niet iets van nu. Het heeft ook veel te maken met de strijd Amsterdam-Rotterdam en het voetbal wordt daarvoor misbruikt.
quote:rosanna08 schreef op 13 februari 2016 @ 15:53:

[...]

klopt hoor, het is echt niet iets van nu. Het heeft ook veel te maken met de strijd Amsterdam-Rotterdam en het voetbal wordt daarvoor misbruikt. Ik snap die hele strijd niet eerlijk gezegd.
Ik ook niet en ik bén Amsterdammer compleet met accent, uit de Pijp en mijn hele familie is Ajaxied.

Snap er niks van.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2016 @ 15:54:

[...]

Ik snap die hele strijd niet eerlijk gezegd. ik denk dat het voor deel te maken heeft met de arrogantie van Amsterdammers en het minderwaardigheidscomplex van Rotterdammers
quote:rosanna08 schreef op 13 februari 2016 @ 15:59:

[...]

ik denk dat het voor deel te maken heeft met de arrogantie van Amsterdammers en het minderwaardigheidscomplex van Rotterdammers Mijn halve familie komt uit Amsterdam en die zijn (op één renegate oom na) helemaal niet arrogant .
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2016 @ 16:05:

[...]

Mijn halve familie komt uit Amsterdam en die zijn (op één renegate oom na) helemaal niet arrogant .
quote:Eleonora-1 schreef op 13 februari 2016 @ 15:59:

Ik ook niet en ik bén Amsterdammer compleet met accent, uit de Pijp en mijn hele familie is Ajaxied.

Snap er niks van.Goh, ken ik je daar dus van. Ik zat nèt in de Rivierenbuurt!
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 16:16:

[...]

Goh, ken ik je daar dus van. Ik zat nèt in de Rivierenbuurt!Mijn opa en oma ook! Maar ze hebben ook op de wallen gewoond, en in de Transvaalbuurt.
Wat een lekker ding zeg, Kjeld Nuis!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 februari 2016 @ 16:26:

Wat een lekker ding zeg, Kjeld Nuis!Wie?
Is dat onze nieuwe barkeeper?

schaatser dames, een schaatser
Oh, ik had al goede hoop op een lekkere man achter de bar.
Rosanna, ik vind MKR echt leuk, heb al 1 recept van een uitzending gemaakt en een paar andere opgeslagen.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven