Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ja, jonge to ( ander topic ook geopend) en daarbij: als je dit wil ga je toch niet je info hier halen?
Je bent zelf een theepot
Topic vliegen met een groot achterwerk wat een discussies ongelofelijk.
Laat 't lekker zitten.

In het stamcafé staan wat warms, maar is niets te doen. Nisschien in Den Bosch bij Jeroen.
quote:Ttass28 schreef op 12 februari 2016 @ 12:50:

Topic vliegen met een groot achterwerk wat een discussies ongelofelijk. Ik vind dat mensen die niet tegen iemand aan willen zitten maar 1 of 2 extra stoelen moeten reserveren.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
laat maar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:simbalabimba schreef op 12 februari 2016 @ 20:56:

[...]

Ik vind dat mensen die niet tegen iemand aan willen zitten maar 1 of 2 extra stoelen moeten reserveren. Ik vraag ook altijd of ik meer bagage mee mag nemen vermits ik zelf ver onder modaal weeg
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Die Vivaneesje is een trol, toch?
quote:Frizz schreef op 13 februari 2016 @ 18:33:

Die Vivaneesje is een trol, toch?Mwah, eerder een apart type
Je bent zelf een theepot

Die Vivaneesje is een trol, toch?Vindt ik niet

Die Vivaneesje is een trol, toch?Zou mij niks verbazen.
Ik weet dat het nergens op slaat en dat ik nu een beetje emo ben en alles. Maar godsallemachtig zeg, ik krijg de neiging om de to van dat werken is afschuwelijk topic vreselijk te slaan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 13 februari 2016 @ 19:00:

[...]

Mwah, eerder een apart typeWel een apart type dat precies de dingen kan zeggen die maken dat er lekker veel wordt gereageerd. En ze klinkt ondertussen zo viva-achtig door de wol geverfd.
quote:hatsetats schreef op 13 februari 2016 @ 19:06:

Ik weet dat het nergens op slaat en dat ik nu een beetje emo ben en alles. Maar godsallemachtig zeg, ik krijg de neiging om de to van dat werken is afschuwelijk topic vreselijk te slaan.Ja hoe komt het dat dat nog loopt? Moet ik even bij lezen (en slaan?)?

Ik weet dat het nergens op slaat en dat ik nu een beetje emo ben en alles. Maar godsallemachtig zeg, ik krijg de neiging om de to van dat werken is afschuwelijk topic vreselijk te slaan.Van mij mag je die van de Kinderopvangtoeslag ook even meenemen dan.
Gecondoleerd Hats.
quote:Goede-Fee schreef op 13 februari 2016 @ 19:08:

[...]

Van mij mag je die van de Kinderopvangtoeslag ook even meenemen dan. Zo snapt die het nou echt gewoon niet??!!? Ja maar de klantmanager zei dus aaaaaaaaaargh
quote:Star schreef op 13 februari 2016 @ 19:11:

[...]

Zo snapt die het nou echt gewoon niet??!!? Ja maar de klantmanager zei dus aaaaaaaaaargh

Het in nooit hun eigen schuld. Nooit. En wel kunnen aanvragen maar geen voorwaarden kunnen lezen. Tuurlijk.

Ik krijg echt mepneigingen van dat soort types.

Ik weet dat het nergens op slaat en dat ik nu een beetje emo ben en alles. Maar godsallemachtig zeg, ik krijg de neiging om de to van dat werken is afschuwelijk topic vreselijk te slaan.

Ik hou ook niet van werken hoor. Heb het mijn hele werkzame leven voor elkaar gekregen om alleen maar leuke dingen te doen in weinig uren voor een leefbaar bedrag.

Kortom ik ben blij met waar mijn wiegje stond.
quote:Goede-Fee schreef op 13 februari 2016 @ 19:08:

[...]

Van mij mag je die van de Kinderopvangtoeslag ook even meenemen dan. Nou inderdaad. Zelfs mijn veertienjarige dochter snapt nog dat je geen recht hebt op KOT als je die hebt gekregen op grond van een reïntegratietraject dat je vervolgens vrolijk niet volgt. En ja, ik heb dat bij haar nagevraagd (bij mijn dochter dus)
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2016 @ 19:19:

[...]

Nou inderdaad. Zelfs mijn veertienjarige dochter snapt nog dat je geen recht hebt op KOT als je die hebt gekregen op grond van een reïntegratietraject dat je vervolgens vrolijk niet volgt. En ja, ik heb dat bij haar nagevraagd (bij mijn dochter dus)
quote:Het-groepje schreef op 13 februari 2016 @ 19:17:

[...]

Ik hou ook niet van werken hoor. Heb het mijn hele werkzame leven voor elkaar gekregen om alleen maar leuke dingen te doen in weinig uren voor een leefbaar bedrag.

Kortom ik ben blij met waar mijn wiegje stond.

Goed zo kind.

Ik werk me eigen het schompes, in een branche die eigenlijk helemaal niet op mijn todolist stond, en ik heb er nog lol in ook.
quote:Goede-Fee schreef op 13 februari 2016 @ 19:09:

Gecondoleerd Hats.

??

Wie is er overleden Hats? Ik weet dat er zieken rondom jou zijn
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2016 @ 19:21:

[...]

Goed zo kind.

Ik werk me eigen het schompes, in een branche die eigenlijk helemaal niet op mijn todolist stond, en ik heb er nog lol in ook.Stoer. Wie weet wat ik volgend jaar doe, heb ik misschien hetzelfde verhaal.
quote:Goede-Fee schreef op 13 februari 2016 @ 19:09:

Gecondoleerd Hats.Thnx
quote:SuzanneSuus schreef op 13 februari 2016 @ 19:25:

[...]

??

Wie is er overleden Hats? Ik weet dat er zieken rondom jou zijnMijn pa is donderdagnacht overleden Suus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven