Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 februari 2016 om 11:08
Als je terminaal bent, waarom zou je het jezelf dan nog moeilijker maken door te stoppen met roken of drinken? Dat is alleen maar jezelf pesten.
Wb blowen, okk dat moet iemand zelf weten. Echter, ik snap best dat iemand het heel zwaar vindt als er geen goed gesprek meer is te voeren met n doodzieke ouder.
Wb blowen, okk dat moet iemand zelf weten. Echter, ik snap best dat iemand het heel zwaar vindt als er geen goed gesprek meer is te voeren met n doodzieke ouder.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 11:05:
[...]
Dan heb jij een andere definitie van kwaliteit van leven.Dat blijkt. Wellicht is mijn definitie beïnvloed door het al jaren samenleven met een pijnpatient. Er komt namelijk een moment dat etiquette en uitstraling naar de buitenwereld overboord gaan ten gunste van comfort.
[...]
Dan heb jij een andere definitie van kwaliteit van leven.Dat blijkt. Wellicht is mijn definitie beïnvloed door het al jaren samenleven met een pijnpatient. Er komt namelijk een moment dat etiquette en uitstraling naar de buitenwereld overboord gaan ten gunste van comfort.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 11:01:
[...]
Dat denk ik ook. En bij iedereen hier moeten we tussen de regels doorlezen wat de schrijfster eigenlijk bedoeld en bij haar niet. Ik vind het tenenkrommend hoe ze hier wordt afgemaakt.Precies. Als ik tas was zou ik me afzijdig houden van dat giftige kliekje want die hebben niet het beste met haar voor.
[...]
Dat denk ik ook. En bij iedereen hier moeten we tussen de regels doorlezen wat de schrijfster eigenlijk bedoeld en bij haar niet. Ik vind het tenenkrommend hoe ze hier wordt afgemaakt.Precies. Als ik tas was zou ik me afzijdig houden van dat giftige kliekje want die hebben niet het beste met haar voor.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 11:01:
[...]
Ik ben even terug gaan bladeren en uit bovenstaande reactie van Tas kan je opmaken dat ze in de veronderstelling is dat hij genoeg dosis krijgt om geen pijn te voelen. Waarvoor is het dan nog nodig om zo fel van leer te trekken, zeggen dat ze haar vader haat, wil zien gillen en schreeuwen van de pijn en nog meer misselijkmakende uitspraken?
Ze verkeert niet in die veronderstelling, ze weet dat zeker, want de artsen hebben dat gezegd.
Maar uiteindelijk is toch haar vader echt de enige die bepaalt of het genoeg is of niet.
[...]
Ik ben even terug gaan bladeren en uit bovenstaande reactie van Tas kan je opmaken dat ze in de veronderstelling is dat hij genoeg dosis krijgt om geen pijn te voelen. Waarvoor is het dan nog nodig om zo fel van leer te trekken, zeggen dat ze haar vader haat, wil zien gillen en schreeuwen van de pijn en nog meer misselijkmakende uitspraken?
Ze verkeert niet in die veronderstelling, ze weet dat zeker, want de artsen hebben dat gezegd.
Maar uiteindelijk is toch haar vader echt de enige die bepaalt of het genoeg is of niet.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 14 februari 2016 om 11:09
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 11:06:
[...]
Lekkere logica weer.
De vele nadelen van blowen op de gezondheid veeg je dus compleet van tafel om één positieve werking? Dus eigenlijk is het roken van wiet gewoon gezond, omdat het pijnverlichtend is zeg jij.
Moet niet gekker worden hier Ben jij nou serieus? Dus als je op sterven ligt kies je sla omdat het gezonder is terwijl je eigenlijk nog wel 1 keer een bitterbal zou lusten? Je hebt gelijk, het wordt steeds gekker!!!!
[...]
Lekkere logica weer.
De vele nadelen van blowen op de gezondheid veeg je dus compleet van tafel om één positieve werking? Dus eigenlijk is het roken van wiet gewoon gezond, omdat het pijnverlichtend is zeg jij.
Moet niet gekker worden hier Ben jij nou serieus? Dus als je op sterven ligt kies je sla omdat het gezonder is terwijl je eigenlijk nog wel 1 keer een bitterbal zou lusten? Je hebt gelijk, het wordt steeds gekker!!!!
zondag 14 februari 2016 om 11:10
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 11:06:
[...]
Lekkere logica weer.
Moet niet gekker worden hier Hij is TERMINAAL. Je kan toch lezen, neem ik aan?
[...]
Lekkere logica weer.
Moet niet gekker worden hier Hij is TERMINAAL. Je kan toch lezen, neem ik aan?
Life is short. Eat dessert first.
zondag 14 februari 2016 om 11:12
Bijzonder dat de mensen die hier verkondigen dat TTas te hard wordt aangepakt voor een deel dezelfde mensen zijn die er geen been in zien een man die ze totaal niet kennen te veroordelen op zijn keuzes in een situatie waarin ze zelf nog nooit gezeten hebben.
Beetje hypocriet.
En sorry, het argument 'blowen is slecht voor je gezondheid' bij een terminale fase is gewoonweg een dom argument.
Ik ken ook geen arts die zo'n argument zou gebruiken in deze levensfase.
Beetje hypocriet.
En sorry, het argument 'blowen is slecht voor je gezondheid' bij een terminale fase is gewoonweg een dom argument.
Ik ken ook geen arts die zo'n argument zou gebruiken in deze levensfase.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zondag 14 februari 2016 om 11:13
quote:Bij_Zonder schreef op 14 februari 2016 @ 11:08:
[...]
Dat blijkt. Wellicht is mijn definitie beïnvloed door het al jaren samenleven met een pijnpatient. Er komt namelijk een moment dat etiquette en uitstraling naar de buitenwereld overboord gaan ten gunste van comfort.Buitenwereld?? Ik weet het niet hoor maar mijn keuzes zijn niet gebaseerd op wat de buitenwereld ervan zou denken. Maar bij jou wel begrijp ik.
[...]
Dat blijkt. Wellicht is mijn definitie beïnvloed door het al jaren samenleven met een pijnpatient. Er komt namelijk een moment dat etiquette en uitstraling naar de buitenwereld overboord gaan ten gunste van comfort.Buitenwereld?? Ik weet het niet hoor maar mijn keuzes zijn niet gebaseerd op wat de buitenwereld ervan zou denken. Maar bij jou wel begrijp ik.
zondag 14 februari 2016 om 11:14
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 11:08:
[...]
Precies. Als ik tas was zou ik me afzijdig houden van dat giftige kliekje want die hebben niet het beste met haar voor.
Wie is precies dat giftige kliekje?
Als ik het niet met Tas eens ben wat betreft het gebruik van wiet als pijnbestrijding maar wel snap dat het klote voor haar is, hoor ik er dan bij of niet? Even voor de duidelijkheid he?
[...]
Precies. Als ik tas was zou ik me afzijdig houden van dat giftige kliekje want die hebben niet het beste met haar voor.
Als ik het niet met Tas eens ben wat betreft het gebruik van wiet als pijnbestrijding maar wel snap dat het klote voor haar is, hoor ik er dan bij of niet? Even voor de duidelijkheid he?
Tjezus, wat vals
zondag 14 februari 2016 om 11:19
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 10:39:
[...]
Het gaat bij roken niet alleen om gezondheid maar bijvoorbeeld ook om een stuk eigenwaarde. Of wil je jezelf helemaal letterlijk naar de ***** helpen door nog even fijn te gaan roken en nog meer ongezonde gewoontes op te pakken danwel door te zetten. Lijkt mij inderdaad ook niet heel slim. Iemand met een beetje respect voor zichzelf en naaste doet dat niet. Je bent al ziek genoeg nog zieker hoeft niet.Wat een dommigheid lees ik
[...]
Het gaat bij roken niet alleen om gezondheid maar bijvoorbeeld ook om een stuk eigenwaarde. Of wil je jezelf helemaal letterlijk naar de ***** helpen door nog even fijn te gaan roken en nog meer ongezonde gewoontes op te pakken danwel door te zetten. Lijkt mij inderdaad ook niet heel slim. Iemand met een beetje respect voor zichzelf en naaste doet dat niet. Je bent al ziek genoeg nog zieker hoeft niet.Wat een dommigheid lees ik
zondag 14 februari 2016 om 11:31
quote:MevrouwJack schreef op 14 februari 2016 @ 11:14:
[...]
Dat heb ik al eerder gevraagd, maar geen duidelijk antwoord op gekregen.
Het giftige kliekje zijn kennelijk mensen die allemaal dezelfde mening delen. Die Tass niet deelt.
Omdat wij allemaal onze mening geven, zijn wij hyena's / giftig kliekje / tegen Tass.
Moeten we nu iemand afvaardigen om onze zelfde mening te delen? Want als wij allemaal hier onze mening geven, dan is het kennelijk aanvallen/afbranden/erbovenopspringenalshyena's.
[...]
Dat heb ik al eerder gevraagd, maar geen duidelijk antwoord op gekregen.
Het giftige kliekje zijn kennelijk mensen die allemaal dezelfde mening delen. Die Tass niet deelt.
Omdat wij allemaal onze mening geven, zijn wij hyena's / giftig kliekje / tegen Tass.
Moeten we nu iemand afvaardigen om onze zelfde mening te delen? Want als wij allemaal hier onze mening geven, dan is het kennelijk aanvallen/afbranden/erbovenopspringenalshyena's.
zondag 14 februari 2016 om 11:32
@ttass: los van al het andere vind ik het vreselijk voor je dat je je vader gaat verliezen zonder dat je nog kunt bespreken wat je zou willen bespreken. Ik hoop voor jou dat het je lukt om de situatie te accepteren en dat het je lukt om toch nog iets van fijne herinneringen te verzamelen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 14 februari 2016 om 11:38
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 10:50:
[...]
Dat zeg ik niet. Hij kan er niks aan doen dat hij die ziekte heeft en daardoor aftakelt, maar hij kiest er wel zelf voor om daarnaast nog te blowen voor dochters ogen wat zijn gezondheid ook niet ten gunste zal komen. grapjas.
[...]
Dat zeg ik niet. Hij kan er niks aan doen dat hij die ziekte heeft en daardoor aftakelt, maar hij kiest er wel zelf voor om daarnaast nog te blowen voor dochters ogen wat zijn gezondheid ook niet ten gunste zal komen. grapjas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!