Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mijn ouders zijn behoorlijk oud, 80++ Mijn vader heeft allerlei, kleinere, kwalen en mijn moeder heeft huidkanker en Psychische klachten.

Tot nu toe gaat alles nog redelijk maar ik vrees de dag dat we te horen krijgen dat 't ten einde loopt.

Ik hoop, met alles wat ik heb, dat zij dan hun laatste tijd zo dragelijk mogelijk maken. Wat zij dan ook eten, drinken of roken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:MevrouwJack schreef op 14 februari 2016 @ 12:27:

[...]

Ik moet even kwijt dat ik het echt een verbetering vindt dat het groepje gewoon even in één post hun mening geeft.
Gecondoleerd hatsetats.
quote:Het-groepje schreef op 14 februari 2016 @ 12:32:

[...]

Tenzij je nu zit te dubbelnicken met wij allemaal van het kliekje
Tjezus, wat vals
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 12:30:

[...]

Mischien dat ze hem juist om die reden wil leren kennen omdat tas nu haar vader terminaal is bese

ft hoe eindig het leven is? Kun je haar dat kwalijk nemen? Het is een menselijke behoefte om te willen weten wie je verwekkers zijn en niet aan jou of wie dan ook om daarover te oordelen. Snap niet eens waar jullie het lef vandaan halen om dit ter discussie te stellen. Wat een bemoeienis en brutaliteit.

Natuurlijk is het haar goed recht om nog zoveel mogelijk van haar vader te leren kennen nu zijn leven eindigd.

Persoonlijk vind ik 't wel egoïstisch om dit belangrijker te vinden dan een dragelijk einde voor haar vader op een manier die haar vader wil.
Ik ben verbijsterd en sta perplext.

Wat een onzin en het gore lef om zo over mij en mijn vader te praten.
quote:jean_grey schreef op 14 februari 2016 @ 12:22:

[...]

Zeg ik dat?Niet letterlijk. Maar zo kom je wel over.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Ttass28 schreef op 14 februari 2016 @ 12:41:

Wat een onzin en het gore lef om zo over mij en mijn vader te praten.Ach hou toch op.
quote:Gatti schreef op 14 februari 2016 @ 12:35:

[...]

Natuurlijk is het haar goed recht om nog zoveel mogelijk van haar vader te leren kennen nu zijn leven eindigd.

Persoonlijk vind ik 't wel egoïstisch om dit belangrijker te vinden dan een dragelijk einde voor haar vader op een manier die haar vader wil.En dat laatste zegt ze volgens mij nergens.
Ttass, lekkr laten lullen.

@allen, thnx voor de condeolances.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 12:45:

[...]

En dat laatste zegt ze volgens mij nergens.Dat zegt ze overal.
2e nick na 15 jaar
quote:Marjoliene schreef op 14 februari 2016 @ 12:47:

[...]

Dat zegt ze overal.Dan lees ik iets anders zeker?
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 12:48:

[...]

Dan lees ik iets anders zeker?Klopt!
2e nick na 15 jaar
quote:Gatti schreef op 14 februari 2016 @ 12:35:

[...]

Persoonlijk vind ik 't wel egoïstisch om dit belangrijker te vinden dan een dragelijk einde voor haar vader op een manier die haar vader wil.

Ze kan zich ook beter erbij neerleggen dat ze geen antwoorden meer gaat krijgen van haar vader, maar dat neemt niet weg dat ze daar droevig om mag zijn en dat ook mag uitspreken zonder hier meteen door 10 man overreden te worden. Kan me niet voorstellen dat het volwassen mensen zijn die zo onsymphatiek reageren. Doen alsof ze niet begrijpen dat blowen niet zo een goed idee is als je al doodziek bent en nu ookal niet willen begrijpen dat tas graag bij haar vader wil zijn en een gesprek met hem zou willen voeren, maar ondertussen wel alle begrip verwachten als hen een keer iets overkomt waar ze over willen janken Hiermee sluit ik ook af. Voor tas is het beter dat ze zich niet meer tussen deze gifkikkers begeeft, maar ze moet zelf maar kijken wat ze doet.

Happy Valentine allemaal!
quote:Ttass28 schreef op 14 februari 2016 @ 12:41:

Wat een onzin en het gore lef om zo over mij en mijn vader te praten.Je hebt zelf nog nooit één meelevend woord over je vader geschreven voor zover ik hier gelezen heb. En dat kan ik me goed voorstellen ook vanwege jullie verleden en het feit dat hij er nooit voor je was, maar ga dan niet ineens doen alsof.
Tjezus, wat vals
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 12:49:

[...]

Ze kan zich ook beter erbij neerleggen dat ze geen antwoorden meer gaat krijgen van haar vader, maar dat neemt niet weg dat ze daar droevig om mag zijn en dat ook mag uitspreken zonder hier meteen door 10 man overreden te worden. Kan me niet voorstellen dat het volwassen mensen zijn die zo onsymphatiek reageren. Doen alsof ze niet begrijpen dat blowen niet zo een goed idee is als je al doodziek bent en nu ookal niet willen begrijpen dat tas graag bij haar vader wil zijn en een gesprek met hem zou willen voeren, maar ondertussen wel alle begrip verwachten als hen een keer iets overkomt waar ze over willen janken Hiermee sluit ik ook af. Voor tas is het beter dat ze zich niet meer tussen deze gifkikkers begeeft, maar ze moet zelf maar kijken wat ze doet.

Happy Valentine allemaal! Blowen is een uitstekend idee als je doodziek bent.
2e nick na 15 jaar
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 12:45:

[...]

En dat laatste zegt ze volgens mij nergens.

Volgens mij wel. De vader wil wiet gebruiken omdat hij dat kennelijk fijn vind in zijn laatste fase. Zo lees ik dat tenminste als hij terminaal is. Tas veroordeeld dit gebruik van wiet.

Ik geef aan dat voor mij zou tellen dat mijn ouders hun eigen einde zo dragelijk mogelijk zouden mogen maken, op welke wijze dan ook.

Het is nogal wat, weten dat je einde eraankomt.
quote:Marjoliene schreef op 14 februari 2016 @ 12:52:

[...]

Blowen is een uitstekend idee als je doodziek bent.Precies.
quote:Marjoliene schreef op 14 februari 2016 @ 12:52:

[...]

Blowen is een uitstekend idee als je doodziek bent.Eens.
Hoe naar ben je als mens, als je informatie die de in kwestie hier vertrouwelijk neer heeft gezet en dat tegen ze gebruiken als ze niet met je eens zijn. Hoe durf je? Dit is gewoon bullie gedrag. Met ga bij je schoonmoeder eten etc is enorm kinderachtig en laag en heeft geen toegevoegde waarde dat laat pas zien wat voor persoon je bent.

En zeggen dat ik egoistisch ben dat ik verbied dat mijn vader wiet rookt. Ik ben er niet mee eens en morfine en nog eens wiet erbij is niet medisch verantwoord. En dan het lef om te zeggen wil je je vader pijn laten lijden is beyond sick to my stomic hoe durf je dat te zeggen. Kennen jullie mijn vader persoonlijk? NEE. Dus hou je verwijten voor je aub.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 februari 2016 @ 12:54:

[...]

Eens.Wat onvolwassen zeg van jullie allemaal.
Dit doet mij denken aan een meisje uit het vorige seizoen van over mijn lijk.

Sanne 18 jaar ze had een hersentumor en ondraaglijke pijn. Zij kreeg ook het advies cannabis te gebruiken. Haar moeder bakte wekelijks een spacecake voor haar zodat ze minder pijn had. Ik zou serieus hetzelfde doen.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 12:49:

[...]

Happy Valentine allemaal!

Ik geloof niet dat ik over iemand heen gereden ben omdat ik een andere mening heb.

Ik reageer omdat ik hier ook veel over nadenk omdat mijn ouders in een fase komen waar dit kan gaan spelen. Ik geef aan hoe ik denk dat ik hier mee om zou gaan.

Ik heb een enorme hekel aan wiet en andere drugs, maar als 't mijn vader of moeder zou helpen in hun laatste fase dan zou ik daar gewoon in berusten.
quote:MevrouwJack schreef op 14 februari 2016 @ 12:50:

[...]

Je hebt zelf nog nooit één meelevend woord over je vader geschreven voor zover ik hier gelezen heb. En dat kan ik me goed voorstellen ook vanwege jullie verleden en het feit dat hij er nooit voor je was, maar ga dan niet ineens doen alsof.Dit is toch wel het achterlijkste dat ik ooit heb gelezen.
quote:MevrouwJack schreef op 14 februari 2016 @ 12:27:

[...]

Ik moet even kwijt dat ik het echt een verbetering vindt dat het groepje gewoon even in één post hun mening geeft.Ja fijn, dan is het meteen duidelijk wie er dienst heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven