Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 11:38:

[...]

grapjas.Ik zie een gat in de markt, hoor; een hospice met bootcamp, met veganistische maaltijden, en een strak regime voor wat betreft dutjes en nuttig bezig zijn. Dat je maar wel een beetje gezond en geestelijk scherp dood gaat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 februari 2016 @ 11:41:

[...]

Ik zie een gat in de markt, hoor; een hospice met bootcamp, met veganistische maaltijden, en een strak regime voor wat betreft dutjes en nuttig bezig zijn. Dat je maar wel een beetje gezond en geestelijk scherp dood gaat.
quote:feow schreef op 14 februari 2016 @ 11:32:

@ttass: los van al het andere vind ik het vreselijk voor je dat je je vader gaat verliezen zonder dat je nog kunt bespreken wat je zou willen bespreken. Ik hoop voor jou dat het je lukt om de situatie te accepteren en dat het je lukt om toch nog iets van fijne herinneringen te verzamelen.En waarom kan iedereen het gewoon niet daarbij laten?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

Ik zie een gat in de markt, hoor; een hospice met bootcamp, met veganistische maaltijden, en een strak regime voor wat betreft dutjes en nuttig bezig zijn. Dat je maar wel een beetje gezond en geestelijk scherp dood gaat.

[...]

Ik zie een gat in de markt, hoor; een hospice met bootcamp, met veganistische maaltijden, en een strak regime voor wat betreft dutjes en nuttig bezig zijn. Dat je maar wel een beetje gezond en geestelijk scherp dood gaat.Wel met speltbrood!

[...]

Ik zie een gat in de markt, hoor; een hospice met bootcamp, met veganistische maaltijden, en een strak regime voor wat betreft dutjes en nuttig bezig zijn. Dat je maar wel een beetje gezond en geestelijk scherp dood gaat.Ik schrijf me alvast in!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:WD-40 schreef op 14 februari 2016 @ 11:49:

[...]

Wel met speltbrood! En quinona en gojbesjes.

[...]

En als je dan toch doodgaat staat de staf er hoofdschuddend bij. Want dan heb je toch niet goed genoeg je best gedaan. Vechters gaan niet dood, de buurvrouw zit er al achttien jaar en geeft ook niet op.

Genante vertoning en niet zo schreeuwen ja.
Kijk daar is het groepje.
quote:Goede-Fee schreef op 14 februari 2016 @ 11:56:

quote:Goede-Fee schreef op 14 februari 2016 @ 11:56:

Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
De mod in het modtopic: reactie mod

Geweldig!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 10:56:

[...]

Het komt zijn gezondheid juist wel ten goede, want hij heeft minder pijn en voelt zich daardoor dus beter.

Dat hij stoned is en daardoor niet echt een goed gesprek meer kan voeren, dat lijkt me eerder een zegen dan een straf in zijn omstandigheden.

Dit ja. En ook bij morfine kan het zijn dat je geen gesprek meer met iemand kan voeren omdat hij compleet van de wereld is.

Mijn vader was van een oxazepammetje al de weg kwijt, aan het hallucineren en daardoor compleet in paniek. Bijwerkingen van morfine zijn niet mis.

En het klinkt wellicht wat hard, maar als ik haar opmerking lees: Het is al dat ik de moeite neem om mijn vader te leren kennen hij was er nooit voor ons., dan denk ik waarom nu ineens wel?

Je weet hoe eindig het leven kan zijn. Accepteer dat het er niet was of doe eerder moeite.
quote:jean_grey schreef op 14 februari 2016 @ 12:02:

[...]

Dit ja. En ook bij morfine kan het zijn dat je geen gesprek meer met iemand kan voeren omdat hij compleet van de wereld is.

Mijn vader was van een oxazepammetje al de weg kwijt, aan het hallucineren en daardoor compleet in paniek. Bijwerkingen van morfine zijn niet mis.

En het klinkt wellicht wat hard, maar als ik haar opmerking lees: Het is al dat ik de moeite neem om mijn vader te leren kennen hij was er nooit voor ons., dan denk ik waarom nu ineens wel?

Je weet hoe eindig het leven kan zijn. Accepteer dat het er niet was of doe eerder moeite.Eens.
quote:Alixane schreef op 14 februari 2016 @ 12:01:

De mod in het modtopic: reactie mod

Geweldig! Mosterd bij de bitterbal?
Mijn overgroot opa dronk elke dag 1 borrelglaasje jenever. Op een gegeven moment had hij wat kwaaltjes en toen dronk hij er 2 en heel soms 3 op een dag. Zijn dochter heeft dit toen bijgehouden door een streep op de fles te zetten en dit per week te bekijken. Ze kwam tot de conclusie dat pa aan de drank zat en heeft de familie ingelicht dat hij geen drank meer mocht want die alcoholverslaving was echt niet goed voor hem. Ze is vierkant uitgelachen en haar zus, zijn andere dochter nam 1x in de maand gewoon een fles jenever mee. Opa is uiteindelijk 98 geworden en tevreden gestorven. Gelukkig maar! Laat mensen die aan het einde van hun leven zijn toch zelf beslissen wat ze tot zich willen nemen zonder daar een oordeel over te vellen. Voor de 1 is dat een pretsigaret en voor de ander een glaasje drank. Als je aan het sterven bent gaat er toch bijna niks meer in.

[...]

Je weet hoe eindig het leven kan zijn. Accepteer dat het er niet was of doe eerder moeite.He ja, dat doe je zo ff....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

Je weet hoe eindig het leven kan zijn. Accepteer dat het er niet was of doe eerder moeite.Klopt. Mijn moeder was compleet van de wereld.
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 11:09:

[...]

Nou vivaneesje ik zie je hier voor het eerst maar blijkbaar Zijn wij een en dezelfde persoon ... Alleen maar omdat we dezelfde mening delen. Bijzonder.

Dat is vaste prik bij deze figuren. Kunnen het niet hebben wanneer je hun mening niet deelt. Niks van aantrekken.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 12:09:

[...]

He ja, dat doe je zo ff....Zeg ik dat?
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 12:19:

[...]

Dat is vaste prik bij deze figuren. Kunnen het niet hebben wanneer je hun mening niet deelt. Niks van aantrekken.Gek dat je dat zegt. Jij doet namelijk precies hetzelfde richting de mensen waarvan jij de mening niet deelt.
Tjezus, wat vals
quote:Het-groepje schreef op 14 februari 2016 @ 11:55:

[...]

En als je dan toch doodgaat staat de staf er hoofdschuddend bij. Want dan heb je toch niet goed genoeg je best gedaan. Vechters gaan niet dood, de buurvrouw zit er al achttien jaar en geeft ook niet op.

Genante vertoning en niet zo schreeuwen ja.Ik moet even kwijt dat ik het echt een verbetering vindt dat het groepje gewoon even in één post hun mening geeft.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 14 februari 2016 @ 12:27:

[...]

Ik moet even kwijt dat ik het echt een verbetering vindt dat het groepje gewoon even in één post hun mening geeft.

[...]

Je weet hoe eindig het leven kan zijn. Accepteer dat het er niet was of doe eerder moeite.Mischien dat ze hem juist om die reden wil leren kennen omdat tas nu haar vader terminaal is beseft hoe eindig het leven is? Kun je haar dat kwalijk nemen? Het is een menselijke behoefte om te willen weten wie je verwekkers zijn en niet aan jou of wie dan ook om daarover te oordelen. Snap niet eens waar jullie het lef vandaan halen om dit ter discussie te stellen. Wat een bemoeienis en brutaliteit.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 12:19:

[...]

Dat is vaste prik bij deze figuren. Kunnen het niet hebben wanneer je hun mening niet deelt. Niks van aantrekken.Maar dat er ongeveer 20 mensen een andere mening hebben, is geen probleem zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven