Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

zaterdag 25 oktober 2008 om 20:44
quote:Livre schreef op 25 oktober 2008 @ 20:18:
Sabien, ik heb het gewoon gezegd, van dat ik op Carla stem, en dat het forumu dingetje kapot is. Nou moet ie tellen.Slim van je, ik heb ook in het reactieding gezegd dat ik op Carla stem, maar nou heb ik een hele rare tiepfaut gemaakt ik sjeneer me dood. Maar goed dat snappen ze vast wel van een Havette. Ligt misschien ook wel een beetje aan mijn konsentratiestoring.
Sabien, ik heb het gewoon gezegd, van dat ik op Carla stem, en dat het forumu dingetje kapot is. Nou moet ie tellen.Slim van je, ik heb ook in het reactieding gezegd dat ik op Carla stem, maar nou heb ik een hele rare tiepfaut gemaakt ik sjeneer me dood. Maar goed dat snappen ze vast wel van een Havette. Ligt misschien ook wel een beetje aan mijn konsentratiestoring.
zaterdag 25 oktober 2008 om 20:47

zaterdag 25 oktober 2008 om 22:28
Die had ik eerst Roelien, toen ik nog mijn geblondeerde haar elke dag moest drogen....ik wilde natuurlijk mijn kuif wel steif van de Elnett lak maar dan moest ut wel eerst goet drogen...
Iediale getge,gatg...uitvinding die afzuigkapdrogers, maar wist eg niet dat ze ook tegen het kondens werkte joh...
Iediale getge,gatg...uitvinding die afzuigkapdrogers, maar wist eg niet dat ze ook tegen het kondens werkte joh...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 25 oktober 2008 om 22:36
quote:Summerdance schreef op 25 oktober 2008 @ 20:56:
Ik zou ff de voorbijreidende vragtwagens in de gaten houden Sabien, best kans dat er 1 afkukelt
Ga ik naar de snelweg, graait die muts van een marg zo de laatste magnutron die gevallen was zo voor me snufferd vandaan. Heb ik weer achter het net gehengeld.
Roelien, klinkt wel heel intrerge boeiend van die rode vieb. Vertel op meid dan hebben de dames vanwie hun mannen enkel in buitenlandse vreemde talen persverse praatjes hebben er misschien ook nog iets aan.
Ik zou ff de voorbijreidende vragtwagens in de gaten houden Sabien, best kans dat er 1 afkukelt
Ga ik naar de snelweg, graait die muts van een marg zo de laatste magnutron die gevallen was zo voor me snufferd vandaan. Heb ik weer achter het net gehengeld.
Roelien, klinkt wel heel intrerge boeiend van die rode vieb. Vertel op meid dan hebben de dames vanwie hun mannen enkel in buitenlandse vreemde talen persverse praatjes hebben er misschien ook nog iets aan.

zaterdag 25 oktober 2008 om 22:36
Nou Floor, het wordt juist een natte zooi als je je afzuigapdrogerslang binnen laat hangen. Hij moet naar buiten he. Door een gat in het dak.
Voor het drogen van mijn haar heb ik gewoon een f"ohn fo"hn feun. Jij niet?
Ik stem op jou Babs, voor je zoons, op je plaatje bedoel ik. Ik stem gewoon op jou. Ik krijg mijn plaatje niet Amerikaans. Het ís namelijk al Amerikaans. Dus laat maar, ik doe wel gewoon stemmen zodat je zoons winnen.
Voor het drogen van mijn haar heb ik gewoon een f"ohn fo"hn feun. Jij niet?
Ik stem op jou Babs, voor je zoons, op je plaatje bedoel ik. Ik stem gewoon op jou. Ik krijg mijn plaatje niet Amerikaans. Het ís namelijk al Amerikaans. Dus laat maar, ik doe wel gewoon stemmen zodat je zoons winnen.

zaterdag 25 oktober 2008 om 22:38
quote:LunaBlue schreef op 25 oktober 2008 @ 22:36:
[...]
Roelien, klinkt wel heel intrerge boeiend van die rode vieb. Vertel op meid dan hebben de dames vanwie hun mannen enkel in buitenlandse vreemde talen persverse praatjes hebben er misschien ook nog iets aan.Carla heeft mij gedwongen mijn rode vieb af te staan, die ik had gewonnen met het forummer van de maand zijn. Zij chanteerde mij door te zeggen dat ze alleen op mij zou stemmen als ik haar die rode vieb zou geven. Dus nu, als zij wint, wil ik er een terug en niet die ik aan haar heb gegeven maar een nieuwe....
[...]
Roelien, klinkt wel heel intrerge boeiend van die rode vieb. Vertel op meid dan hebben de dames vanwie hun mannen enkel in buitenlandse vreemde talen persverse praatjes hebben er misschien ook nog iets aan.Carla heeft mij gedwongen mijn rode vieb af te staan, die ik had gewonnen met het forummer van de maand zijn. Zij chanteerde mij door te zeggen dat ze alleen op mij zou stemmen als ik haar die rode vieb zou geven. Dus nu, als zij wint, wil ik er een terug en niet die ik aan haar heb gegeven maar een nieuwe....
zaterdag 25 oktober 2008 om 22:55
Groot gelijk Roelien, en als ik jou was zou ik rente eisen en een extra grote vragen. Ik heb net gestemd op Carla dus zij wint vast! Zonder het forumelier want dat doet het nog steeds niet, ik schrok wel van dat foutbericht maar mijn man zei dat het niet aan mij ligt. Gelukkig maar!
Ik lees dat er al weer veel eduk eduuk leerzame berichten zijn geweest over talen en kondensdrogers en feunen. Fijn hoor, dat maakt het bijlezen een erg leuke bezigheid!
Mijn geblondeerde haar is een beetje geel maar dat geeft niet want ik ben een lentetie lentemens volgens Johan en dan staat geel heel mooi al zeg ik het zelf. Dussss.
Ik ga ER kijken, tot later en doeg!
En Sabien, ik merk niets van je consentratiestoring hoor!
Ik lees dat er al weer veel eduk eduuk leerzame berichten zijn geweest over talen en kondensdrogers en feunen. Fijn hoor, dat maakt het bijlezen een erg leuke bezigheid!
Mijn geblondeerde haar is een beetje geel maar dat geeft niet want ik ben een lentetie lentemens volgens Johan en dan staat geel heel mooi al zeg ik het zelf. Dussss.
Ik ga ER kijken, tot later en doeg!
En Sabien, ik merk niets van je consentratiestoring hoor!
zondag 26 oktober 2008 om 09:52
goedemorgen
sabin allereerst sorrie voor het ontvreemden van de magnetron. Maar ja mijn man zegt altijd beter teveel in je hand dan te weinig in de lucht. En mijn man is behoorlijk intile inteli slim die weet alles van kompjoeterts namelijk
even als itsme dit zijn de neptopperts. Een groep uit mijn oude woonplaats. Het is niet ieders smaak (denk ik) maar dit vind ik erg mooi
rock 4
sabin allereerst sorrie voor het ontvreemden van de magnetron. Maar ja mijn man zegt altijd beter teveel in je hand dan te weinig in de lucht. En mijn man is behoorlijk intile inteli slim die weet alles van kompjoeterts namelijk
even als itsme dit zijn de neptopperts. Een groep uit mijn oude woonplaats. Het is niet ieders smaak (denk ik) maar dit vind ik erg mooi
rock 4
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 26 oktober 2008 om 10:16
Florentine, de klok gaat vooruit, eerst is het 9.00 uur, dan 10.00 uur, dan 11.00 uur, dat 12.00 uur dan 13.00 uur etcetera etcetera. Dus daar is duidelijk een opwaartse lijn in te zien, snap je? Als ie achteruit zou gaan dan zouden we een omgekeerd leven leiden.
Ik was trouwens al om 5 uur uit bed, heerlijk, zo'n baby met een vast ritme. Ik zal nog eens een keer luisteren naar die "alwetenden" bij t concul consultaatsi bureau voor kinderen tm 4.
Ik was trouwens al om 5 uur uit bed, heerlijk, zo'n baby met een vast ritme. Ik zal nog eens een keer luisteren naar die "alwetenden" bij t concul consultaatsi bureau voor kinderen tm 4.
zondag 26 oktober 2008 om 10:22
omgekeerd leven...
Wow dat zou betekenen dat je steeds jonger wordt
Is ook wat voor te zeggen hoor Wallie
Weg rimpels,weg rare vouwen na het opstaan...
Ik zie wel mogelijkheden...
Alleen is het wel een beetje raar om dan de dag te beginnen met je avondeten...
Maar tis helemaal helder nu...dank je wel
Wow dat zou betekenen dat je steeds jonger wordt
Is ook wat voor te zeggen hoor Wallie
Weg rimpels,weg rare vouwen na het opstaan...
Ik zie wel mogelijkheden...
Alleen is het wel een beetje raar om dan de dag te beginnen met je avondeten...
Maar tis helemaal helder nu...dank je wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

zondag 26 oktober 2008 om 11:55
Als je uit de war wil komen, omdat je er in zit, in de war dus, dan zou ik even bij het topic 'kom even bij henk' gaan kijken. Ik ben nu weer helemaal uit de war, omdat henk zo in de war is. Je moet de boel gewoon revaltiren revalideren he.
Ik kan er nooit tegen, tegen de wintertijd, dan ben ik de hele dag duf en suf van dat uur extra. En bij een uur minder ben ik ook duf en suf. Zou het gewoon aan mij liggen?
Ik kan er nooit tegen, tegen de wintertijd, dan ben ik de hele dag duf en suf van dat uur extra. En bij een uur minder ben ik ook duf en suf. Zou het gewoon aan mij liggen?
zondag 26 oktober 2008 om 11:58
Wallie: echt doen hoor, langs het consternatieburo (zo hé, wat een moeilijk woord en in 1x goed geschreven).
Ja, wat een gedoe zeg met die klok. Het viel niet mee om tot 3 uur wakker te blijven om alle klokken goed te zetten (en we hebben er nogal wat, klokkenspellen bedoel ik dan). En Havette als ik ben, wist ik het ook niet meer: vooruit of achteruit. Dus man uit bed gehaald en die van mij is ook heel intelek intelieg slim dus toen kwam het goed.
Ja, wat een gedoe zeg met die klok. Het viel niet mee om tot 3 uur wakker te blijven om alle klokken goed te zetten (en we hebben er nogal wat, klokkenspellen bedoel ik dan). En Havette als ik ben, wist ik het ook niet meer: vooruit of achteruit. Dus man uit bed gehaald en die van mij is ook heel intelek intelieg slim dus toen kwam het goed.
zondag 26 oktober 2008 om 12:21
quote:juliee schreef op 26 oktober 2008 @ 10:16:
Florentine, de klok gaat vooruit, eerst is het 9.00 uur, dan 10.00 uur, dan 11.00 uur, dat 12.00 uur dan 13.00 uur etcetera etcetera. Dus daar is duidelijk een opwaartse lijn in te zien, snap je? Als ie achteruit zou gaan dan zouden we een omgekeerd leven leiden.
Ik was trouwens al om 5 uur uit bed, heerlijk, zo'n baby met een vast ritme. Ik zal nog eens een keer luisteren naar die "alwetenden" bij t concul consultaatsi bureau voor kinderen tm 4.Wal, ontzéttend bedankt voor deze heldere uitleg! Ik had toevallig vandaag mijn zoon net wijsgemaakt dat als hij zich als baby blijft gedragen (ja ja, ik moet er begrip voor hebben dat heet gewoon recessie en is heel normal als ze een broertje of zusje gaan krijgen maar ik krijg een waas voor mijn ogen van het steeds op de grond vallen, kruipen en niet meer kunnen aankleden en praten van een forse niet op te tillen 5-jarige ) hij de volgende keer dat hij jarig is geen 6 maar 4 wordt. Dat maakte wel indruk. Zou dat pedologisch verantwoord zijn meiden?
Ik was trouwens al om 5 uur uit bed, heerlijk, zo'n baby met een vast ritme. Ik zal nog eens een keer luisteren naar die "alwetenden" bij t concul consultaatsi bureau voor kinderen tm 4.Wal, ontzéttend bedankt voor deze heldere uitleg! Ik had toevallig vandaag mijn zoon net wijsgemaakt dat als hij zich als baby blijft gedragen (ja ja, ik moet er begrip voor hebben dat heet gewoon recessie en is heel normal als ze een broertje of zusje gaan krijgen maar ik krijg een waas voor mijn ogen van het steeds op de grond vallen, kruipen en niet meer kunnen aankleden en praten van een forse niet op te tillen 5-jarige ) hij de volgende keer dat hij jarig is geen 6 maar 4 wordt. Dat maakte wel indruk. Zou dat pedologisch verantwoord zijn meiden?
zondag 26 oktober 2008 om 12:32