Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaBlue schreef op 25 oktober 2008 @ 17:24:

Als ik heb gekookt en we dan gaan eten en ik vraag aan me man: Is het lekker? Dan zegt hij: het blijft binnen. En dat is dan een kompliment. Dat ie het lekker vindt, zeg maar.

Hij is grappig!! Is ie soms vamilie van Wé?

Hmmm, ik von die andere knapper, Babs (mag ik Babs zeggen trauwens?)
quote:itsme26 schreef op 25 oktober 2008 @ 17:26:

koergettes, ken je die eten dan, mijn man zegt altijd dat die voor andere doeleinden zijn

ach de buuf en ik, even een robbertje gevochten op straat en ik heb gewonnen dus ze komt nu de deur nu niet meer uitKoet for joe meit!
Hé Havettes, wanneer gaan wij eens tjetten op de vivatjet?

Lijkt me echt heel gezellie!
quote:Charlotte69 schreef op 25 oktober 2008 @ 17:40:

Hé Havettes, wanneer gaan wij eens tjetten op de vivatjet?

Lijkt me echt heel gezellie!

Waar is dat. Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het lijkt mij reuze gezellig.

Maar nu eerst de koersjettes voor mijn man klaarmaken.

Oh en ik heb nog een persverse voor je: ko ietus.
ik kom maandag weer viva sjetten hoor. Ik ga zo naar het concert van de iliggale illigal nep topperts
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Sabienneke: moet je even kijken op het top pik: Vivachat voor alle viva nog wat. Ben 1 keer binnen geweest en gelijk sprongen al me stoppen van me leptop door maar het scheint te werken....

Veel plezier bij de top(pik)ers Margje!

Oh en dat nieuwe woord ko ietus, wat klinkt dat saaaaaaalig!
Dat tjetten lijkt me veuls te moeielijk: je kan dan toch helegaar niks coris verbeteren? En iedereen schreeuwt toch door elkaar?
mesgien mogen we een eigen half uurtje als havettes zodat we niet uitgelaggen worden? efen aan Tangerine fragen?
Jaa... snachts tussen half 4 en half 5 ofzo, als het rustig is!
moeilijk vol te houden zeg, al die taalfouten...

Nau, so laat ben ik nie meer op 't forum hoor, want dan roept man van boven: mi amor, ven aqui... en dat betekent dan dat ik me tanden moet gaan poetsen en dan dus iets van chupamela..
Volgens mij heeft Geleerd het plaatselijke internetcafé gevonden. Dat verhaal met die schoondochter op de relatiepijler...... Of ben ik nu erg achterdochtig?
Tis gelukt!
quote:Charlotte69 schreef op 25 oktober 2008 @ 18:19:

Volgens mij heeft Geleerd het plaatselijke internetcafé gevonden. Dat verhaal met die schoondochter op de relatiepijler...... Of ben ik nu erg achterdochtig?

Ja, ik las daar ook, spannend joh! gelukkig is het niet mijn schoonvader, want die weet niet dat ik hier schrijf. Het is toch niet de jouwe he? Of spreekt die ook alleen maar buitenlands?

Babs, sgitterende avertor plaatje.
Inderdaat Babs, het is heul mooi geworden (ben je niet een beetje laat voor de ava ave plaatjesverkiezing of kun je nog inschrijven?)

Ik begin nu weer te twijfelen trouwens, die Geemwe heeft pas 2x gepost.

Mijn sgone vader ligt onder de zoden van een pampa dus hij zal 't niet wezen..
Het kan tot 2 november, en mijn Boekjes willen heel graag pizza winnen.

Het wordt heel leuk op dat topic.
Je plaatje is een plaatje (maar dat zei ik ook al bij die schoonpa). Hahaha, Superdad is compleet de weg kwijt nu. Kunnen we die niet ook nog ff laten opbokken?
Alsof hij mij Babs mag noemen, puh.
Waarom zijn er hier toch een aantal kerels zó nadrukkelijk aanwezig?
Ben hier nog niet zo lang, maar sommigen blinken inderdaad niet uit in het sfeerverhogend bezig zijn.
Die Superdad is helaas ook nog eens een domme pannekoek....zei het blonde Havettetje.
Maar zoals mijn elokwente, wijze ouwe oma altijd zei: Neegeren als iemand vervelend is, helpt het meest best. Zulleke indievieduen hebben gewoon een aandachtstekort probleem. Of was het nou een consentratiestoring?
Jeempie wat kannen jullie veel talen zeg

Ik vindt nederlands al zo vreselijk moejlijk..

Als dat spaans en grieks, knap hoor meisjes....

Ik ga even verder CBML kijken, leuk zo'n psiegologies drama op tv...moet je ook nog goed bij opletten hoor...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jaaah, het is echt spannend (CBML), ze gaan matten!!!
Joehoe, ben ik weer!

Ik heb de meubelboeuvelat meubelstraat van Zaandam onveilig gemaakt en links en rechts onzin met een verlengsnoer aangeschaft. Zoals daar zijn religieuze poëzieplaatjes met Jezussen met blond haar en bloedende harten en zo en Spaanse ansichtkaarten met daarop zo'n spaande sok genaaid. Ken je die nog van vroeger?

Mooie nieuwe avitra plaatje heb je Babs, wordt die man de nieuwe president van de USA? Ziet er niet slecht uit. Die man dan.

Wanneer gaan jullie sjetten? Bij mij gaat dat heel langzaam omdat Wé een programma op mijn computer heeft gezet waardoor ik geen rommel kan neerladen maar hij skent bekijkt nu alles, zodat ik nooit meer zomaar eens iets aan kan klikken. En sjetten gaat dus ook niet zo goed.

Met sjetten moet je nog enorm uitkijken dat je niet aan het zwieberen slaat trouwens. O nee, dat heet niet zwieberen, het het cybersex zegt Wé. O ja Wé? En hoe weet jij dat? Ah ja tuurlijk, Wé werkt met computers, dan weet je dat soort dingen.

Wie zijn de neptoppers? Ik vind de echte al best nep eigenlijk....
Heeeeee Roelien, nou we hebben je gemist hoor, meid en er is hier in de tussentijd zoveel gebeurd!! Ik heb allemaal vieze Griekse woorden geleerd om mijn man in bed mee te behagen en er kwam net een vent (ene G.) op de relatiepijler vertellen dat ie verliefd is op z'n schoondochter die hier ook schijnt te forummen. En Babs is de hele dag bezig geweest met haar plaatje maar heeft dan nu een potentiele winnaar in elkaar geknutseld. Nou enne, enne, enne, nog veel meer maar misschien kunnen de andere Havettes daar wat over vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven