Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 februari 2016 om 19:09
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 februari 2016 @ 15:10:
[...]
Ze weet exact op welke knoppen ze moet drukken.
Ik denk dat ze geen onbekende is.
Ik neig zelfs naar een donkerbruin vermoeden dat er ooit eens een rijmpje uit komt.
Deze keer kan het wel lang gerekt worden.
Dat dan weer wel.Wat bedoel je met rijmpje?
[...]
Ze weet exact op welke knoppen ze moet drukken.
Ik denk dat ze geen onbekende is.
Ik neig zelfs naar een donkerbruin vermoeden dat er ooit eens een rijmpje uit komt.
Deze keer kan het wel lang gerekt worden.
Dat dan weer wel.Wat bedoel je met rijmpje?
zondag 14 februari 2016 om 19:11
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 19:08:
[...]
Vind het heftig als ze dat zelf heeft en voor euthanasie zou kiezen. Ookal ken ik haar verder niet.Het is ook heftig. Maar ja sommige mensen hebben zoveel pijn dat je er mee wilt stoppen. Ik denk dat iedereen met zoveel pijn liever dood wil.
[...]
Vind het heftig als ze dat zelf heeft en voor euthanasie zou kiezen. Ookal ken ik haar verder niet.Het is ook heftig. Maar ja sommige mensen hebben zoveel pijn dat je er mee wilt stoppen. Ik denk dat iedereen met zoveel pijn liever dood wil.
zondag 14 februari 2016 om 19:12
zondag 14 februari 2016 om 19:12
zondag 14 februari 2016 om 19:13
zondag 14 februari 2016 om 19:16
zondag 14 februari 2016 om 19:20
Mijn zus had kanker en heeft voor euthanasie gekozen, nog voordat haar lijden ondraaglijk zou worden. Ze had gelukkig geen hevige pijn maar ze vond het genoeg. Ze had een hersentumor en zou steeds minder kunnen. Mijn moeder had hevige pijn die zelfs door de morfineslaap heen kwam, die pijn gun je niemand.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 14 februari 2016 om 19:21
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 19:11:
[...]
Dat doe ik liever niet. Vind het een hard en lelijk woord.
Waterpokken vind ik ook hard en lelijk klinken. Maar is op zich redelijk onschuldig.
Tinitus klinkt veel leuker, maar wil je ook niet hebben.
[...]
Dat doe ik liever niet. Vind het een hard en lelijk woord.
Waterpokken vind ik ook hard en lelijk klinken. Maar is op zich redelijk onschuldig.
Tinitus klinkt veel leuker, maar wil je ook niet hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 14 februari 2016 om 19:23
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 18:34:
[...]
Ik heb tas trouwens niet eens zien reageren vandaag terwijl men zo met haar bezig is. Volgens mij is ze oprecht verdrietig hierover, itt tot wat anderen hier beweren dat ze opzettelijk reacties uit zou lokken.Ehm.. toen de storm wat geluwd was kwam ze even heel verontwaardig de boel weer aanwakkeren hoor.
[...]
Ik heb tas trouwens niet eens zien reageren vandaag terwijl men zo met haar bezig is. Volgens mij is ze oprecht verdrietig hierover, itt tot wat anderen hier beweren dat ze opzettelijk reacties uit zou lokken.Ehm.. toen de storm wat geluwd was kwam ze even heel verontwaardig de boel weer aanwakkeren hoor.
zondag 14 februari 2016 om 19:24
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 19:08:
[...]
Vind het heftig als ze dat zelf heeft en voor euthanasie zou kiezen. Ookal ken ik haar verder niet.Kanker hebben heeft er niets mee te maken hoor. Ook al zou ik geen kanker hebben maar wel terminaal ziek zijn zou ik ook voor euthanasie kiezen. Ik gun mijn familie dat ze mij niet hoeven te zien lijden en aftakelen en dat gun ik mezelf ook. Door nu zo ziek te zijn is dat gevoel alleen maar versterkt want je geliefden zo te moeten zien gaat mij door merg en been.
[...]
Vind het heftig als ze dat zelf heeft en voor euthanasie zou kiezen. Ookal ken ik haar verder niet.Kanker hebben heeft er niets mee te maken hoor. Ook al zou ik geen kanker hebben maar wel terminaal ziek zijn zou ik ook voor euthanasie kiezen. Ik gun mijn familie dat ze mij niet hoeven te zien lijden en aftakelen en dat gun ik mezelf ook. Door nu zo ziek te zijn is dat gevoel alleen maar versterkt want je geliefden zo te moeten zien gaat mij door merg en been.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow