Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 februari 2016 om 20:24
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:23:
[...]
Ach hou toch op man. En kijk wat je zelf allemaal naar Tas toe gezegd hebt. Dus doe aub niet zo scheinheilig. Met je sneren.Jij bent ook van de gezelligheid hè? Jullie passen echt goed bij elkaar. Ama en jij.
[...]
Ach hou toch op man. En kijk wat je zelf allemaal naar Tas toe gezegd hebt. Dus doe aub niet zo scheinheilig. Met je sneren.Jij bent ook van de gezelligheid hè? Jullie passen echt goed bij elkaar. Ama en jij.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:ThunderassMan schreef op 14 februari 2016 @ 20:05:
[...]
Precies! En die situatie was nou net de situatie dat mensen dusdanig veel pijn leden dat ze er een einde aan willen maken. Dat er daarnaast mensen zijn zoals jij beschrijft, sluit deze eerdere stelling niet uit.
Dat uit de nek kletsen mag je vinden.Dit ja
[...]
Precies! En die situatie was nou net de situatie dat mensen dusdanig veel pijn leden dat ze er een einde aan willen maken. Dat er daarnaast mensen zijn zoals jij beschrijft, sluit deze eerdere stelling niet uit.
Dat uit de nek kletsen mag je vinden.Dit ja
quote:Jonari schreef op 14 februari 2016 @ 20:23:
Wat is het treinincident of is dat iets teveel voor een openbaar forum?Ik vertel het je wel een keer in het eggie, is idd iets teveel voor het openbare gedeelte.
Wat is het treinincident of is dat iets teveel voor een openbaar forum?Ik vertel het je wel een keer in het eggie, is idd iets teveel voor het openbare gedeelte.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
zondag 14 februari 2016 om 20:27
zondag 14 februari 2016 om 20:27
zondag 14 februari 2016 om 20:29
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 20:26:
[...]
Wat is scheinheilig doen? Is dat iets nieuws op t forum wat ik heb gemist?
Volgens mij bedoelt dadel Henry Schein, de oprichter van een bedrijf in medische producten. Hij wordt volgend jaar heilig verklaard door de paus.
https://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Schein
[...]
Wat is scheinheilig doen? Is dat iets nieuws op t forum wat ik heb gemist?
Volgens mij bedoelt dadel Henry Schein, de oprichter van een bedrijf in medische producten. Hij wordt volgend jaar heilig verklaard door de paus.
https://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Schein
zondag 14 februari 2016 om 20:29
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:23:
[...]
Ach hou toch op man. En kijk wat je zelf allemaal naar Tas toe gezegd hebt. Dus doe aub niet zo scheinheilig. Met je sneren.
SchIJnheilig?
Ik vind het geen probleem om toe te geven dat ik doelbewust op een bepaalde manier naar Tass toe reageer, dat valt ook niet echt te ontkennen trouwens.
Dan zou ik net zo ongeloofwaardig zijn als jij nu bent.
[...]
Ach hou toch op man. En kijk wat je zelf allemaal naar Tas toe gezegd hebt. Dus doe aub niet zo scheinheilig. Met je sneren.
SchIJnheilig?
Ik vind het geen probleem om toe te geven dat ik doelbewust op een bepaalde manier naar Tass toe reageer, dat valt ook niet echt te ontkennen trouwens.
Dan zou ik net zo ongeloofwaardig zijn als jij nu bent.
zondag 14 februari 2016 om 20:30
zondag 14 februari 2016 om 20:30
Voor euro kan ik een vijfde staatslot en iets in de lotto doen...
Geloof ik, want lotto heb ik al langere tijd niet meer gedaan. Ik was goed in het raden van de nummer die op mijn lot zouden komen. Daar viel dan weer geen prijs op.
Mijn goede voornemen van 2016 om rijk te worden staat nog steeds open.
Geloof ik, want lotto heb ik al langere tijd niet meer gedaan. Ik was goed in het raden van de nummer die op mijn lot zouden komen. Daar viel dan weer geen prijs op.
Mijn goede voornemen van 2016 om rijk te worden staat nog steeds open.
zondag 14 februari 2016 om 20:31
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 20:29:
[...]
https://en.wikipedia.org/wiki/Henry_ScheinOh zo?! Wat loop ik achter dan. Dom dat ik het niet wist. Ik ga me schamen
[...]
https://en.wikipedia.org/wiki/Henry_ScheinOh zo?! Wat loop ik achter dan. Dom dat ik het niet wist. Ik ga me schamen