Werk & Studie alle pijlers

Albeda junior stylist

11-02-2016 15:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik heb me ingeschreven voor de opleiding junior stylist op het Albeda in rotterdam (sportlaan) en vroeg me af of er hier meiden zijn die zich daar ook voor hebben ingeschreven?
Het is geen opleiding waar je leuke kleren op een pop kan gooien, je moet echt zien hoe kledingstukken in elkaar zitten, patronen maken, technische tekeningen tekenen, ervaring met verschillende tekenprogramma's etc
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 11 februari 2016 @ 16:24:

Het is geen opleiding waar je leuke kleren op een pop kan gooien, je moet echt zien hoe kledingstukken in elkaar zitten, patronen maken, technische tekeningen tekenen, ervaring met verschillende tekenprogramma's etcInderdaad, mijn nichtje heeft een soort gelijke opleiding gedaan ( aan de mode academie weliswaar, er zal heus verschil in opleidingen zitten ) en het is nog behoorlijk pittig hoor. Toen ze haar afstudeer collectie moest maken heeft ze een half jaar opgesloten gezeten in haar kamer, maar volgens mij is dat geen onderdeel van jou studie.
Waarom heb je voor een dergelijke studie gekozen? Baanperspectieven zijn niet erg goed volgens mij.
quote:ladygaga_xx schreef op 11 februari 2016 @ 16:24:

Het is geen opleiding waar je leuke kleren op een pop kan gooien, je moet echt zien hoe kledingstukken in elkaar zitten, patronen maken, technische tekeningen tekenen, ervaring met verschillende tekenprogramma's etcJa dit weet ik, heb alle informatie! Dat vind ik juist leuk!
quote:mariposa2 schreef op 11 februari 2016 @ 17:29:

Waarom heb je voor een dergelijke studie gekozen? Baanperspectieven zijn niet erg goed volgens mij.Ik heb gelezen dat er zeker wel banen in zijn. En vooral omdat het me erg leuk lijkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven