Parket omgeving Utrecht

15-02-2016 13:16 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze vloer is aan vervanging toe en ik heb mijn oog laten vallen op (visgraat)parket. Aangezien het om zo'n 70 m2 gaat, zijn we volgens mijn eerste berekeningen minstens 6000 euro kwijt, dat is nogal een bedrag. Ik weet alleen niet of het misschien nog ergens een stuk goedkoper kan (ik heb bij Bruynzeel gekeken en nog ergens anders, kon er niet achter komen of die erg duur was, maar wel ongeveer hetzelfde bedrag). Weet iemand een bedrijf dat parket legt in de omgeving van Utrecht voor een leuke prijs en waar goede ervaringen mee zijn? Geen spammers aub.

Alvast bedankt!
Wij hebben parket van roobol, heel tevreden over en ook goed gelegd. Weet alleen niet of ze ook visgraat hebben.
Bebo parket zou je ook eventueel kunnen kijken.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Kijk hier eens het zal je niet tegenvallen. Ze zitten niet in de buurt van Utrecht, maar leggen door het hele land.

http://www.beboparket.nl/parket/goedkoop-parket/
Moutarde dus.
Robol had ik nog niet aan gedacht. Kan ik zeker gaan kijken, bedankt voor de tip. Bebo zit wel erg ver weg en ik wil het natuurlijk wel eerst zien. Ik denk niet dat dat em gaat worden...
http://www.fairwood.nl/ in Tiel.

Veel goede verhalen over gehoord. Een echt familiebedrijf. Fijne sfeer, minder gladde verkooppraatjes.
Bebo ben ik langs gegaan toen ik op zoek was naar een vloer en viel me heel erg tegen. Er is zogenaamd fabrieksverkoop maar dat is er gewoon altijd. Het is megadruk, je moet echt half vechten om geholpen te worden en als je goed rekent zijn ze helemaal niet goedkoper.

Ik heb uiteindelijk een vloer gekocht bij trendvloeren maar weet niet of ik je die nou echt zou aanraden. De vloer is mooi en de prijs was goed maar die verkoper is een hele nare man. Er ging vanalles fout en in plaats van excuses was het allemaal onze fout. Het leggen liep vertraging op en de vloerverkoper en legger bleven maar elkaar beschuldigen.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Je moet bij stunters goed opletten wat voor kwaliteit je krijgt, is het al gelakt/gewaxd/geolied, of moet je dat zelf doen cq laten doen bij het leggen.

De kwaliteit is ook bepalend voor de prijs, noesten/knoesten/scheuren... bij goedkopere partijen zal dat eerder in een plank zitten dan bij duurdere.
Esco vloeren!
Wij zijn erg tevreden over ntu, zit op de woonboulevard in kanaleneiland
quote:bibaboe schreef op 15 februari 2016 @ 13:48:

http://www.fairwood.nl/ in Tiel.

Veel goede verhalen over gehoord. Een echt familiebedrijf. Fijne sfeer, minder gladde verkooppraatjes.Sluit ik mij helemaal bij aan. Een hele goede fijne ervaring.
Onze vloer komt van Floorplaza, zit op Kanaleneiland. Wat wij wilden bleek op de dag van uitvoeren plotseling niet te kunnen (uitzonderlijke situatie overigens, lag aan ons oude huis) hebben ze ons geld terugbetaald (terwijl de manuren en materialen ed al waren geregeld) en hadden ze binnen een paar uur een nieuwe oplossing waardoor we wel gewoon konden verhuizen op de ingeplande datum met een mooie vloer. Erg fijn!
Bedankt voor de tips tot zover! Dat Fairwood spreekt me ook erg aan. Is het ook te doen qua prijs? 70 m2 (en als het meezit nog zo'n 20m2 extra) is behoorlijk wat.
quote:pamelacourson schreef op 15 februari 2016 @ 17:51:

Bedankt voor de tips tot zover! Dat Fairwood spreekt me ook erg aan. Is het ook te doen qua prijs? 70 m2 (en als het meezit nog zo'n 20m2 extra) is behoorlijk wat.Wij hebben uit mn hoofd 55-60 m2. Ook eiken visgraat en het totaal van de vloer inclusief leggen was 5.000, zij leveren in principe alleen de vloer (planken en toebehoren) maar hebben een hele lijst van goede vakmannen (zzp'ers) die full-time visgraat parket leggen.
quote:Onsjanneke schreef op 15 februari 2016 @ 18:43:

[...]

Wij hebben uit mn hoofd 55-60 m2. Ook eiken visgraat en het totaal van de vloer inclusief leggen was 5.000, zij leveren in principe alleen de vloer (planken en toebehoren) maar hebben een hele lijst van goede vakmannen (zzp'ers) die full-time visgraat parket leggen.Dat is ook wat ik ongeveer dacht qua prijs. Ik vind het wel een bak geld, als we de hele benedenverdieping doen, zijn we wel zo'n 8000 euro kwijt denk ik... Maar je hebt er natuurlijk wel heel lang wat aan. Wat voor parket hebben jullie? Gelakt, geolied, gewaxt etc.?
Wij hebben olie met een white wash look. Ligt er inmiddels 5 jaar en ik vind hem alleen maar mooier worden. Het geeft ons nieuwbouwhuis echt een stuk karakter. Alleen het in de olie zetten elk jaar is wel een flinke klus, we denken er over om dit jaar een mannetje te laten komen om alles weer helemaal mooi bij te werken. Maar geen idee wat dat kost.
Klinkt mooi! Het lijkt me inderdaad wel een hoop werk, maar dat heb ik er wel voor over. Ik hoop alleen dat mijn man het er ook mee eens is. Hij geeft weinig om interieur en hij vindt de vloer die we nu hebben prima en zeer makkelijk schoon te houden. Hij is alleen zo gedateerd dat ik er helemaal klaar mee ben.
Je zou ook even kunnen kijken bij JS vloeren in IJsselstein.
quote:guirne schreef op 15 februari 2016 @ 20:20:

Je zou ook even kunnen kijken bij JS vloeren in IJsselstein.Oh ja, daar zie ik wel eens een busje van rijden. Maar heb je er ook goede ervaringen mee? Zomaar ergens mee in zee gaan heb ik ook ooit bij gordijnen gedaan, maar alleen maar ellende gehad. Dat voorkom ik nu liever.
Goede ervaringen mee. Heel veel keuze en uitgebreide voorlichting. Ook eventuele nazorg (wij hadden jaren later een lekkage) was top, ze denken echt met je mee.
quote:guirne schreef op 16 februari 2016 @ 14:13:

Goede ervaringen mee. Heel veel keuze en uitgebreide voorlichting. Ook eventuele nazorg (wij hadden jaren later een lekkage) was top, ze denken echt met je mee.Dank je, klinkt goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven