Thailand Topic 2
zaterdag 13 februari 2016 om 15:29
Ja dat kan, maar je kan hier ook overal ontbijten hoor, voor weinig. Ik neem aan dat dat wel bij die 100 euro in zit. Ik kwam ervandaag nog langs. Het ligt op een mooie plek en je kunt er snorkelen voor de deur. Ze hebben ook een duikschool geloof ik. Zal m'n ogen open houden.
Yas, veel plezier! Lanta zit er niet in denk ik. Zit onder water ☺
Yas, veel plezier! Lanta zit er niet in denk ik. Zit onder water ☺
zondag 14 februari 2016 om 09:39
Goedemorgen,
Jas je hebt iets gevonden op lanta?
Ik moet nog steeds iets in Bangkok boeken. Ik dacht dat doe ik de laatste week wel. Maar ik kan geen keuze maken. Ibis zit aan de overkant van chao praya dus misschien net ff te ver weg.
Maar andere hotels vind ik zo duur. Minimaal 3500 bath en 4000 bath als je er een ontbijtje bij wil.
Het mag best een beetje luxe, maar ik vond 80/100 euro toch wel de max.
Ik wil een zwembad met zon, ontbijt, in een levendige buurt, maar niet in Siam, Silom of Sukhumvit. Schoon en ik moet de volgende dag om 10.00 uur op Don muang zijn.
Jas je hebt iets gevonden op lanta?
Ik moet nog steeds iets in Bangkok boeken. Ik dacht dat doe ik de laatste week wel. Maar ik kan geen keuze maken. Ibis zit aan de overkant van chao praya dus misschien net ff te ver weg.
Maar andere hotels vind ik zo duur. Minimaal 3500 bath en 4000 bath als je er een ontbijtje bij wil.
Het mag best een beetje luxe, maar ik vond 80/100 euro toch wel de max.
Ik wil een zwembad met zon, ontbijt, in een levendige buurt, maar niet in Siam, Silom of Sukhumvit. Schoon en ik moet de volgende dag om 10.00 uur op Don muang zijn.
maandag 15 februari 2016 om 11:52
Ik kreeg als tip voor hotel in Bangkok van vrienden deze: www.lamphutreehotel.com Weet niet precies of dat iets voor jou is Kaar, kijk maar even.
Ben aan het kijken voor Chiang Mai naar bezoek van een olifanten rescue. maar er zijn er zoveel die zeggen dat zij echt de enige, echte zijn die goed voor de dieren zorgt. Vindt het lastig om tussen alle aanbieders de goede eruit te halen. Hier mensen met ervaring?
En misschien nog tips voor een trekking in Chiang Mai in de jungle met raften ofzo?
Ben aan het kijken voor Chiang Mai naar bezoek van een olifanten rescue. maar er zijn er zoveel die zeggen dat zij echt de enige, echte zijn die goed voor de dieren zorgt. Vindt het lastig om tussen alle aanbieders de goede eruit te halen. Hier mensen met ervaring?
En misschien nog tips voor een trekking in Chiang Mai in de jungle met raften ofzo?
dinsdag 16 februari 2016 om 08:41
Zo, vandaag vertrek. Moet alles nog pakken. Niet zoveel nodig. En indien ik wat vergeet, alles is daar te koop. Belangrijke dingen heb ik paraat. Vliegtickets en boardingpasses in mail op telefoon, iPad, E-reader, paspoorten en creditcards. Als je dat allemaal maar hebt, de rest boeit niet.
Kaar, we zien jullie ongetwijfeld op Lanta!
Kaar, we zien jullie ongetwijfeld op Lanta!
dinsdag 16 februari 2016 om 11:46
quote:MarijeMarije schreef op 15 februari 2016 @ 11:52:
Ik kreeg als tip voor hotel in Bangkok van vrienden deze: www.lamphutreehotel.com Weet niet precies of dat iets voor jou is Kaar, kijk maar even.
En misschien nog tips voor een trekking in Chiang Mai in de jungle met raften ofzo?http://www.elephantnaturepark.org/ is een hele goed bekend staande organisatie.. Daar rijd je niet op de olifanten maar verzorg je ze.. zwemmen met ze etc..
En misschien nog tips voor een trekking in Chiang Mai in de jungle met raften ofzo?http://www.elephantnaturepark.org/ is een hele goed bekend staande organisatie.. Daar rijd je niet op de olifanten maar verzorg je ze.. zwemmen met ze etc..
dinsdag 16 februari 2016 om 17:02
Een Bangkok vraag voor de kenners: we willen geen echte toeristische dingen doen, maar wel graag met een motorbootje met z'n tweeën (+ bestuurder uiteraard) door de rivieren (klongs?) door Bangkok. Ik zie op internet een aantal tours van 5 uur oid, waarbij je ook orchideeën-farms etc bezoekt, of met meer mensen op een grotere boot. We zouden graag korter gaan en dus met z'n twee. Heeft iemand idee hoe dit te regelen, of dat dit überhaupt mogelijk is?
dinsdag 16 februari 2016 om 23:30
Ik zie door de bomen (aanbieders) het bos niet meer Op zoek in Chiang Mai naar een organisatie om een 2 of 3 daagse trekking te doen met raften/bamboo vlot en olifantenbezoek (niet op rijden). Man, man wat een hoop aanbieders heb je dan. En allemaal bieden ze eigenlijk min of meer hetzelfde aan (zwemmen bij een waterval, overnachten bij Karen Hill tribe en olifanten wassen). Lastig om dan te kiezen wat een goede aanbieder is waar je ook nog echt een beetje leuke trekking doet, of dat je echt met een hele groep mensen het geijkte paadje afloopt.
woensdag 17 februari 2016 om 07:41
quote:Tweezer schreef op 16 februari 2016 @ 17:32:
We zitten in Ekkamai, nog geen reisbureautjes gezien, maar ga op zoek! Denk je ook dat er een startpunt is waar je gewoon heen kan gaan of is dat een erg domme vraag? Dank in ieder geval, Yasmijn.
Ja ik moest even graven in mijn geheugen maar ik heb dat gezien bij een tempel die aan het water ligt. Vanuit daar vertrokken veel longtail boten die je zo kon boeken.
Even gegoogeld en volgens mij was het bij de Wat Arun.
Maar dit is dus wel 9 jaar geleden.
We zitten in Ekkamai, nog geen reisbureautjes gezien, maar ga op zoek! Denk je ook dat er een startpunt is waar je gewoon heen kan gaan of is dat een erg domme vraag? Dank in ieder geval, Yasmijn.
Ja ik moest even graven in mijn geheugen maar ik heb dat gezien bij een tempel die aan het water ligt. Vanuit daar vertrokken veel longtail boten die je zo kon boeken.
Even gegoogeld en volgens mij was het bij de Wat Arun.
Maar dit is dus wel 9 jaar geleden.