Hoe zet je op daten de rem?
dinsdag 16 februari 2016 om 08:25
Ik heb een man leren kennen, via een datingsite, een week gepraat op de site,, daarna over op de app, en heb hem nu twee keer gezien.
Nu zou je dus denken, allemaal prachtig.
En dat is het natuurlijk ook, want van een half uur daten werd twee uur, toen wou ik echt weg,en op Valentijn vroeg hij me," ik wil je zien, dus alsjeblieft , maak tijd voor me."
En dat deed ik, en wat kreeg ik ?..een mooie roos, doos merci, en een alles overweldigende warme kus.
Dan denk je, nu word het nog mooier.
We appen, bellen, vertellen elkaar intieme dingen, kan niet beter, zou je denken..
Hij zegt ook dingen als, "ik voel al dat wij verkering hebben, ik ben verliefd op je ect ect.."
En nu ben ik dus verdrietig, ontzettend verdrietig, want ik krijg er de rem niet op, en dat moet, want anders word dit ook een man, die ik maar voor 8 of 11 maand heb.
Ik weet niet hoe ik dit moet remmen...want hoe zeg ik nou tegen hem, "je gaat te snel, hou je niet bij, en ik ben bang."
Shit, zo bang.
Dus zit ik niet, met tranen in de ogen, om te zeggen, dat ik niet weet, hoe dit moet.
Dus hoe doe je dit nu?
Iedere seconde zit hij in mijn hoofd, ga morgen met hem nr de film, dan tref ik hem dus de derde keer, geweldig hoor, echt leuk, en nee, ik ga niet met hem nr bed.
Dus dat gaat al goed.
Maar hoe rem ik hem nu?...hoe rem ik hem af?...hij gaat zo snel, en het voelt heerlijk! Echt waar, ben ook verliefd op hem, maar ik ben zo bang, zit de hele dag, met mijn vingers voor mijn mond, aan zijn zachte lippen te denken.
Dat kan niet, heb mijn hoofd er niet meer bij,hoe kun je nou als je verliefd bent, verdrietig zijn?
Oh..kut.
Hij appt me de hele dag, echt de hele dag, en ook pakte hij mijn kin vast, afgelopen zondag, en hopla hij kuste mij gewoon, kon hem niet schelen, was nergens mee bezig ofzo...wel lef.wat een lef!
Knap he, eigenlijk?...maar ik weet ook heus wel, dat hij zich niet aan me hecht, na vrijen, maar ik wel aan hem.
Dus nu moet de rem erop.
Hoe doe ik dat?
Want echt hoor, ik ga niet weer verdriet meemaken.
Nu niet, en nooit niet meer, dus waar is de rem?
Ik ga nu weg, dus lees het straks, en hoop dat jullie me een klein beetje willen voorthelpen.
.
Bedankt.
Het vriest, dus moet krabben..en ga maar rijden met een auto met twee remmen.
Goed idee toch?
Nu zou je dus denken, allemaal prachtig.
En dat is het natuurlijk ook, want van een half uur daten werd twee uur, toen wou ik echt weg,en op Valentijn vroeg hij me," ik wil je zien, dus alsjeblieft , maak tijd voor me."
En dat deed ik, en wat kreeg ik ?..een mooie roos, doos merci, en een alles overweldigende warme kus.
Dan denk je, nu word het nog mooier.
We appen, bellen, vertellen elkaar intieme dingen, kan niet beter, zou je denken..
Hij zegt ook dingen als, "ik voel al dat wij verkering hebben, ik ben verliefd op je ect ect.."
En nu ben ik dus verdrietig, ontzettend verdrietig, want ik krijg er de rem niet op, en dat moet, want anders word dit ook een man, die ik maar voor 8 of 11 maand heb.
Ik weet niet hoe ik dit moet remmen...want hoe zeg ik nou tegen hem, "je gaat te snel, hou je niet bij, en ik ben bang."
Shit, zo bang.
Dus zit ik niet, met tranen in de ogen, om te zeggen, dat ik niet weet, hoe dit moet.
Dus hoe doe je dit nu?
Iedere seconde zit hij in mijn hoofd, ga morgen met hem nr de film, dan tref ik hem dus de derde keer, geweldig hoor, echt leuk, en nee, ik ga niet met hem nr bed.
Dus dat gaat al goed.
Maar hoe rem ik hem nu?...hoe rem ik hem af?...hij gaat zo snel, en het voelt heerlijk! Echt waar, ben ook verliefd op hem, maar ik ben zo bang, zit de hele dag, met mijn vingers voor mijn mond, aan zijn zachte lippen te denken.
Dat kan niet, heb mijn hoofd er niet meer bij,hoe kun je nou als je verliefd bent, verdrietig zijn?
Oh..kut.
Hij appt me de hele dag, echt de hele dag, en ook pakte hij mijn kin vast, afgelopen zondag, en hopla hij kuste mij gewoon, kon hem niet schelen, was nergens mee bezig ofzo...wel lef.wat een lef!
Knap he, eigenlijk?...maar ik weet ook heus wel, dat hij zich niet aan me hecht, na vrijen, maar ik wel aan hem.
Dus nu moet de rem erop.
Hoe doe ik dat?
Want echt hoor, ik ga niet weer verdriet meemaken.
Nu niet, en nooit niet meer, dus waar is de rem?
Ik ga nu weg, dus lees het straks, en hoop dat jullie me een klein beetje willen voorthelpen.
.
Bedankt.
Het vriest, dus moet krabben..en ga maar rijden met een auto met twee remmen.
Goed idee toch?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
dinsdag 16 februari 2016 om 09:59
quote:up4more schreef op 16 februari 2016 @ 09:07:
Als jij je hart niet durft open te stellen vind je ook geen geluk ..
Dat deed ik verdomme, maar het heeft me nooit geholpen!
Nooit..het ging kapot, kapoet, stuk, klaar, over en uit.
Als jij je hart niet durft open te stellen vind je ook geen geluk ..
Dat deed ik verdomme, maar het heeft me nooit geholpen!
Nooit..het ging kapot, kapoet, stuk, klaar, over en uit.
dinsdag 16 februari 2016 om 10:03
dinsdag 16 februari 2016 om 10:04
quote:elle5460 schreef op 16 februari 2016 @ 10:02:
Zo..hij belde net, en toen heb ik het maar gezegt.
Leuk..want ik kreeg er gelijk een app na, met fijne dag, en tot zo.
.
Nou, leuk ja, wel leuk.
Je zei: ik wil niet zo hard van stapel lopen en toen zei hij Tot Zo ?
Als in: ik heb je gehoord maar ik doe er niks mee? Of hadden jullie al afgesproken voor zometeen?
Zo..hij belde net, en toen heb ik het maar gezegt.
Leuk..want ik kreeg er gelijk een app na, met fijne dag, en tot zo.
.
Nou, leuk ja, wel leuk.
Als in: ik heb je gehoord maar ik doe er niks mee? Of hadden jullie al afgesproken voor zometeen?
.
dinsdag 16 februari 2016 om 10:05
Stel je toch voor dat dit wel een leuke oprechte man is. Dan word je kijk op mannen wel anders denk ik haha 
Nee, vind het leuk voor je. De rem erop kan altijd, gewoon zeggen dat je het rustig aan wilt doen, hebben wij ook gedaan tijdens het daten met mijn huidige vriendin. Lekker genieten van het datingproces en vooral niks overhaasten.
En op een gegeven moment komt er een moment dat je weet: dit is het. En seks hadden wij pas nadat we een relatie hadden, dus er is niks mee om die jongen even te laten wachten
Geniet ervan!
Nee, vind het leuk voor je. De rem erop kan altijd, gewoon zeggen dat je het rustig aan wilt doen, hebben wij ook gedaan tijdens het daten met mijn huidige vriendin. Lekker genieten van het datingproces en vooral niks overhaasten.
En op een gegeven moment komt er een moment dat je weet: dit is het. En seks hadden wij pas nadat we een relatie hadden, dus er is niks mee om die jongen even te laten wachten
Geniet ervan!
quote:impala schreef op 16 februari 2016 @ 10:04:
[...]
Nee, voor morgenavond.
En ja, hij appt me de hele dag door, echt hoor..de hele dag.
En avond, en smiddags, en nee ik overdrijf niet.
[...]
Nee, voor morgenavond.
dinsdag 16 februari 2016 om 10:07
quote:elle5460 schreef op 16 februari 2016 @ 10:05:
[...]
Nee, voor morgenavond.
Dat vind ik niet normaal.
Benieuwd of hij jouw wens gaat respecteren, nu je gezegd hebt dat je het een beetje rustiger aan wil doen.
Maar gaat hij nu echt Zo komen? Of gewoon morgen zoals afgesproken?
[...]
Nee, voor morgenavond.
Benieuwd of hij jouw wens gaat respecteren, nu je gezegd hebt dat je het een beetje rustiger aan wil doen.
.
dinsdag 16 februari 2016 om 10:07
quote:marc-30 schreef op 16 februari 2016 @ 10:05:
Stel je toch voor dat dit wel een leuke oprechte man is. Dan word je kijk op mannen wel anders denk ik haha
Geniet ervan!
Ik had zulke lieve mannen, ik hield van hun allemaal, echt hoor, maar goed...waarom zou deze wel passen?
Is dan vier keer scheepsrecht?....dit is man nummer vier, man nummer vier...schaam me rot.
Ik ben niet wijs.
Geniet ervan!
Ik had zulke lieve mannen, ik hield van hun allemaal, echt hoor, maar goed...waarom zou deze wel passen?
Is dan vier keer scheepsrecht?....dit is man nummer vier, man nummer vier...schaam me rot.
Ik ben niet wijs.
dinsdag 16 februari 2016 om 10:09
quote:impala schreef op 16 februari 2016 @ 10:07:
[...]
Ja nou, ik denk het niet, hij zegt net, ik vind jou leuk, ik ben verliefd op je, en nee ik hoef niet met je nr bed, we doen het rustig aan, en bla bla bla...
Maar dat wil hij wel he?..met me nr bed,?
Maar goed, laat maar...gaat toch niet gebeuren.
[...]
Ja nou, ik denk het niet, hij zegt net, ik vind jou leuk, ik ben verliefd op je, en nee ik hoef niet met je nr bed, we doen het rustig aan, en bla bla bla...
Maar goed, laat maar...gaat toch niet gebeuren.
dinsdag 16 februari 2016 om 10:10
quote:elle5460 schreef op 16 februari 2016 @ 09:54:
Ja, dat werkt dus niet, twee remmen..maar goed, mischien hebben jullie allemaal wel gelijk.
Allemaal , zit er overal wel wat in.
Mischien heb ik een kronkel, kan hoor..kan.
Ik zit er ook al weer zo diep in, volgens mij met vier poten ofzo...dat moet toch niet?, dat is toch niet goed?
Gooi mezelf dat kanaal wel in, of mischien moet ik ongesteld worden ofzo?kan, en ben ik daarom de weg kwijt.
Ja, dat zal het wel zijn, zo overemotioneel, ik trek mezelf bijna niet meer recht, dus draai ik muziek in mijn oren, en hopend dat mijn gedachtens verdrwijnen.
Vol erin, vol eruit, wel fijn om te weten dat ik kan zwemmen .
Ik wou maar dat ik gewoon zo,n stabiele vrouw was, een stabiele vrouw.
Gewoon zo mooi horizontaal.
Dan ben ik er...maarcdat ben ik dus niet, zit overal zo vol in, met mijn hoofd.
Das toch niet normaal?
Ben je wel eens bij een professional geweest Elle om alle ellende in je leven een plek te geven?
Echt meid dit klinkt niet gezond jezelf zo verliezen in een date die je 2x gezien hebt..
En dat de hele dag door appen van hem vind ik evenmin gezond..
Ja, dat werkt dus niet, twee remmen..maar goed, mischien hebben jullie allemaal wel gelijk.
Allemaal , zit er overal wel wat in.
Mischien heb ik een kronkel, kan hoor..kan.
Ik zit er ook al weer zo diep in, volgens mij met vier poten ofzo...dat moet toch niet?, dat is toch niet goed?
Gooi mezelf dat kanaal wel in, of mischien moet ik ongesteld worden ofzo?kan, en ben ik daarom de weg kwijt.
Ja, dat zal het wel zijn, zo overemotioneel, ik trek mezelf bijna niet meer recht, dus draai ik muziek in mijn oren, en hopend dat mijn gedachtens verdrwijnen.
Vol erin, vol eruit, wel fijn om te weten dat ik kan zwemmen .
Ik wou maar dat ik gewoon zo,n stabiele vrouw was, een stabiele vrouw.
Gewoon zo mooi horizontaal.
Dan ben ik er...maarcdat ben ik dus niet, zit overal zo vol in, met mijn hoofd.
Das toch niet normaal?
Ben je wel eens bij een professional geweest Elle om alle ellende in je leven een plek te geven?
Echt meid dit klinkt niet gezond jezelf zo verliezen in een date die je 2x gezien hebt..
quote:elle5460 schreef op 16 februari 2016 @ 10:07:
[...]
Ik ben niet wijs.Pas man nummer vier?! Lijkt me dat je dan nog best een paar keer vaker mag vallen en opstaan...
[...]
Ik ben niet wijs.Pas man nummer vier?! Lijkt me dat je dan nog best een paar keer vaker mag vallen en opstaan...
quote:elle5460 schreef op 16 februari 2016 @ 10:09:
[...]
Maar goed, laat maar...gaat toch niet gebeuren.Wat denk je niet? Dat hij zo komt of dat hij je wens respecteert?
[...]
Maar goed, laat maar...gaat toch niet gebeuren.Wat denk je niet? Dat hij zo komt of dat hij je wens respecteert?
.
quote:MalleBabbe1 schreef op 16 februari 2016 @ 10:10:
[...]
En dat de hele dag door appen van hem vind ik evenmin gezond..Eens.
[...]
En dat de hele dag door appen van hem vind ik evenmin gezond..Eens.
dinsdag 16 februari 2016 om 10:12
dinsdag 16 februari 2016 om 10:13
quote:elle5460 schreef op 16 februari 2016 @ 10:12:
En ja hoor hij appt alweer, nu met .ik denk iedere seconde aan jou.
.
Nou, zo leuk ben ik ook niet hoor!..ik reageer niet meer, ik hou dit niet meer bij.
Klaar dat was hem
Nee, niet meer reageren idd.
Dit is belachelijk, als je net gezegd hebt dat je het rustiger aan wil doen. Echt fout. Elke seconde? Die man is ziek in zijn hoofd.
In het kanaal ermee
Next...
En ja hoor hij appt alweer, nu met .ik denk iedere seconde aan jou.
.
Nou, zo leuk ben ik ook niet hoor!..ik reageer niet meer, ik hou dit niet meer bij.
Klaar dat was hem
Nee, niet meer reageren idd.
Dit is belachelijk, als je net gezegd hebt dat je het rustiger aan wil doen. Echt fout. Elke seconde? Die man is ziek in zijn hoofd.
In het kanaal ermee
Next...
.
dinsdag 16 februari 2016 om 10:14
quote:MalleBabbe1 schreef op 16 februari 2016 @ 10:10:
[...]
Ja, veel hulp gehad, over een onderdeel wel te verstaan, maar wel hulp gehad ja.
Bij mijn kinderen ben ik niet bang, bij mijn vriendinnen ook niet, bij mijn hond niet, bij mijn vader niet.
Maar bij mannen dus wel.
[...]
Ja, veel hulp gehad, over een onderdeel wel te verstaan, maar wel hulp gehad ja.
Bij mijn kinderen ben ik niet bang, bij mijn vriendinnen ook niet, bij mijn hond niet, bij mijn vader niet.
Maar bij mannen dus wel.
dinsdag 16 februari 2016 om 10:15
quote:elle5460 schreef op 16 februari 2016 @ 10:09:
Maar dat wil hij wel he?..met me nr bed,?Niet alle mannen zijn hetzelfde. Er zijn heel wat kanaalwaardige mannen, dat erken ik gelijk. Maar er zijn net zo goed mannen die op zoek zijn naar iemand om hun leven mee te delen. Niet elke man gaat van seksuele verovering naar seksuele verovering.......
Maar dat wil hij wel he?..met me nr bed,?Niet alle mannen zijn hetzelfde. Er zijn heel wat kanaalwaardige mannen, dat erken ik gelijk. Maar er zijn net zo goed mannen die op zoek zijn naar iemand om hun leven mee te delen. Niet elke man gaat van seksuele verovering naar seksuele verovering.......
Oh dear, how sad, never mind.