Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 16 februari 2016 @ 20:57:

[...]

Kan me voorstellen hoe moeilijk dat is om te zien. Die mensen zijn met elkaar vergroeid geweest. Hoe laat je dat los?Dat is heel moeilijk. Ze beseft denk ik steeds meer dat pa vannacht voor het laatst thuis is.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Die Yas, speciaal zo'n 777 geboekt vanwege de wifi?
quote:hatsetats schreef op 16 februari 2016 @ 21:12:

[...]

Dat is heel moeilijk. Ze beseft denk ik steeds meer dat pa vannacht voor het laatst thuis is.Tranen schieten in mijn ogen, wat wreed is afscheid nemen, tegelijk mooi dat ze zolang samen hebben mogen zijn maar dit moment is verwoestend. Mijn hart gaat naar je uit Hats en naar je moeder
quote:SaveTheDay schreef op 16 februari 2016 @ 21:08:

[...]

Het is wel een heel ander soort liefde/relatie dan wanneer je voor happily ever after gaat.Daar geloof ik (voor mezelf) dan ook niet meer in.
quote:hatsetats schreef op 16 februari 2016 @ 21:12:

[...]

Dat is heel moeilijk. Ze beseft denk ik steeds meer dat pa vannacht voor het laatst thuis is.

Zijn jullie bij haar?

Heel veel sterkte Hats, voor jullie allemaal de komende moeilijke dagen.
quote:Eleonora-1 schreef op 16 februari 2016 @ 21:20:

[...]

Daar geloof ik (voor mezelf) dan ook niet meer in.Snap ik.
Ik ga mijn laptop dichtdoen, het arme ding begint te gapen. Fijne avond stammers.
Teruste Wollie!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 21:31:

Ik ga mijn laptop dichtdoen, het arme ding begint te gapen. Fijne avond stammers.Truste!
quote:yasmijn schreef op 16 februari 2016 @ 20:57:

We zitten bij de gate. We gaan van hier tot Dubai met de A380. Wat een ding! Groot! Zit er nu naar te kijken.

Van Dubai naar Bangkok volgens mij met een Boeing 777 maar dat weet ik niet zeker.

De A380 kun je bekijken als hij gebouwd wordt. Al je toevallig in de buurt van Tourlouse bent zeker de moeite waard. Wel reserveren anders kom je voor niks.

Is dus eigenlijk helemaal niks voor ons, maar toch gedaan. We gingen op vakantie en hadden thuis al gereserveerd op datum en tijd.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 21:31:

Ik ga mijn laptop dichtdoen, het arme ding begint te gapen. Fijne avond stammers.Welterusten
quote:Eleonora-1 schreef op 16 februari 2016 @ 20:48:

[...]

O, doe ik.

En ik ben realistisch hoor, dit hoeft helemaal niet voor altijd te zijn.

Wat dat betreft vind ik dat Paay gelijk heeft; zolang het leuk is, is het leuk en als zijn eierstokken gaan rammelen dan gaan we allebei onze eigen weg.

Ik ben uitgebaard.Geniet van nu Leo, wie weet wordt het nu genieten wel heel lang genieten, of niet en als je dat voelt: Meteen ingrijpen. Zowel voor jouw als voor zijn toekomst.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:SaveTheDay schreef op 16 februari 2016 @ 20:48:

[...]

Ik wacht nog op de recepten van spacecake

Maar ik ben ondertussen aan het teruglezen en las dat jij ook een geruststellende uitslag hebt gekregen. Fijn! Sorry Save. Ik was aan het werk en had RL en moest daarna de nieuw kroeg zoeken *goh dat ik vliegtuigtichts moest boeken om in de kroeg te kunnen hangen was mij eerst niet duidelijk* Vandaar dat ik het beloofde space-recpeten-topic niet geopend heb. Mea Culpa en een rondje graag!
quote:Eleonora-1 schreef op 16 februari 2016 @ 21:06:

[...]

Zo begon het absoluut ja.

Allemaal erg luchtig en zo.

Nu niet meer inmiddels. Zo begon het bij ons, maar nu meer dan 20 jaar later voelt het niet veel anders en heb ik hoop op nog 20 jaar. (en dan hoop ik dat ik mijn eigen rolstoel nog voort kan duwen, want hij doet nu al zo ontzettend veel voor me. En blijft me lief hebben???)
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 21:07:

Grappig, veel vrouwen die hier schrijven zijn een beetje in dezelfde categorie, tussen eind 30 en begin 50.Ah vandaar dat ik alleen maar incidenteel langs kom zwaaien hier. Een blik op mijn voorland werpen en dan weer terug in de "nee nog lánger niet hoor, midden dertig, mìdden zeg ik je!"-modus.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 21:22:

[...]

Zijn jullie bij haar?

Heel veel sterkte Hats, voor jullie allemaal de komende moeilijke dagen.Er is in elk geval tot en met vrijdag iemand thuis. Maar gistermiddag wilde ze een paar uurtjes alleen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 16 februari 2016 @ 21:54:

[...]

Zo begon het bij ons, maar nu meer dan 20 jaar later voelt het niet veel anders en heb ik hoop op nog 20 jaar. (en dan hoop ik dat ik mijn eigen rolstoel nog voort kan duwen, want hij doet nu al zo ontzettend veel voor me. En blijft me lief hebben???)

Wat lief....

Is hij jonger dan jij?
quote:Eleonora-1 schreef op 16 februari 2016 @ 18:04:

[...]

Ik vind jou en Moi zó grappig samen.

Lach me kapot.
very metal
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 21:07:

Grappig, veel vrouwen die hier schrijven zijn een beetje in dezelfde categorie, tussen eind 30 en begin 50.Ha, ik ben midden 20! Jeej :-D
quote:Oudblond schreef op 16 februari 2016 @ 21:54:

[...]

Zo begon het bij ons, maar nu meer dan 20 jaar later voelt het niet veel anders en heb ik hoop op nog 20 jaar. (en dan hoop ik dat ik mijn eigen rolstoel nog voort kan duwen, want hij doet nu al zo ontzettend veel voor me. En blijft me lief hebben???)Wat lief!
Even een vraagje aan forummers die goed zijn in taal.

Is het, mijn verzekering mij verplichte of mijn verzekering mij verplichtte?
quote:Eleonora-1 schreef op 16 februari 2016 @ 22:11:

[...]

Wat lief....

Is hij jonger dan jij?yep, Toen hij 17 was en ik 25 was het niet voor de hand liggend om iets met elkaar te beginnen. Maar eh, hij is vorige week 41 geworden en we zitten vol plannen samen Hebben intussen ook al samen in drie landen geleefd en gewerkt en hebben nu samen wel duidelijk dat we hier (in het gebouw waar jij ook komt wonen) blijven en ons leven verder uitbouwen.
quote:Peacy schreef op 16 februari 2016 @ 18:09:

[...]

Een meermin heeft weer andere kwaliteiten!beetje wapperen met haar haar onder water?
very metal
quote:Oudblond schreef op 16 februari 2016 @ 22:18:

[...]

yep, Toen hij 17 was en ik 25 was het niet voor de hand liggend om iets met elkaar te beginnen. Maar eh, hij is vorige week 41 geworden en we zitten vol plannen samen Hebben intussen ook al samen in drie landen geleefd en gewerkt en hebben nu samen wel duidelijk dat we hier (in het gebouw waar jij ook komt wonen) blijven en ons leven verder uitbouwen.Blijf het mooi vinden!
quote:-KING- schreef op 16 februari 2016 @ 22:19:

[...]

beetje wapperen met haar haar onder water?Bijvoorbeeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven