twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
quote:salle schreef op 22 oktober 2008 @ 21:02:

stefandaan schreef;

Misschien sla ik maar wartaal uit volgens jullie, maar ik vind het echt schokkend dat zovelen van jullie zonder scrupules andere mensen waarvan de meesten van jullie nog zielsveel (al dan niet als partner) van houden zo hard kunnen en moedwillig kwetsen.

Geloof me, stefandaan, het is niet zo zwart/wit als jij schrijft....

stefandaan schreef;

Ga je eerst all the way en komt het uit als je al hotel de botel bent, ja, dan verliest hij het altijd.......

Denk je niet dat er altijd verliezers zijn, jezelf, je man, je minnaar en vergeet de kinderen niet.

Allemaal verliezers. Waarom denk je dat er een topic over geopend wordt?

Maar is het niet zo, dat wanneer je ervoor kiest om je partner te bedriegen, dat je niet veel recht van spreken hebt betreffende verlies..... Je kiest ervoor, voor de spanning. Waar je partner geen keuze heeft. Ik vind persoonlijk dat wanneer je echt van je partner houdt, hij wel de eerlijkheid verdient. En een minnaar zie ik niet als verliezer, want hij wordt niet ingewisseld voor een ander zoals je partner.

En als je toch besluit om bij je partner te blijven, dan zal je aan je minnaar altijd aangeven dat het niet aan hem ligt en dat je of voor de kinderen of voor je lange huwelijk of beiden kiest. Ook je minnaar maakt namelijk de keuze om met een vrouw met vaste relatie iets aan te gaan.

Verliefdheid is 1, vreemdgaan is een 2e. Ik vind gewoon dat er best wat eerlijker tegenover partners gedaan kan worden en word letterlijk niet goed als ik lees van sommigen, dat ze dat niet doen omdat ze bang zijn hun nr. 1 kwijt te raken.

Ik vind dat enorm egocentrisch en als je dan een bericht van een paar maanden later leest, dat ze bijv. betrapt is en dat het nu heel moeilijk is in de relatie, gaat het ALLEEN maar om wat zij voelt. Niet wat de NR.1 voelt (lees ik in de 120 pagina's hier BIJNA nergens iets over) of hoe de kinderen zich er bij voelen dat Mama een beetje een sletje is.... (want eerlijk is eerlijk, daar komt het op neer......)

Kijk als de nr. 1 een enorme lul is en je relatie toch al verkloot is, is het toch minder erg dan wanneer ik lees dat ze gewoon niet kunnen kiezen.... Wordt toch eens volwassen......

Voor alle vrouwen hier die het zo spannend vinden, zou ik eens een topic gaan lezen over mannen die vreemdgaan.. en kijken wat het met die vrouwen doet...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet boos of gefrustreerd. ik las deze topic toevallig en vond het nodig om wat (mannelijk) tegengas te geven.
@Stephan.. net als dat je het nodig vond een affaire te suggeren bij Mokerslag... Ik vind het héél jammer dat je hier de pijn feilloos weet weer te geven maar op een ander topic, vanuit het niets, een vermeende affaire suggereert zonder daarbij je gedachte te onderbouwen..

Juist omdat je weet hoe pijnlijk het is als het je overkomt... Waarom dan een bommetje plaatsen op Mokerslag?

(Begrijp me niet verkeerd, je gevoelens omtrent dit onderwerp zijn me volkomen helder)

Sorry voor de off-topic opmerking...
*
....
.
.....
.
quote:Sorry voor de off-topic opmerking...Je hebt gelijk, ben ook tot dat inzicht gekomen, twijfelde al aan mijn "waarheid", vandaar ook de tekst tussen de haakjes. Inmiddels al verwijderd. Waarom kunnen jullie niet gewoon op een normale manier een bericht sturen, zodat ik ook op een goede manier kan reageren?
Stephan,

Iedereen mag zijn eigen mening onderbouwen, en idd heb jij aan beide 'kanten' gestaan, maar je schrijft dat je nu de 'ware' hebt, en geen behoefte meer aan vreemdgaan had, zij dat wel had, dus ben jij wel de ware voor haar???

Zelf ben ik erachter gekomen dat ik niet de ware was voor mijn nr1, en kwam er ruimte voor mijn 'ware', en laat dat nu net nr2 zijn, en we zijn 2x gestopt, en wij willen niemand in het verdriet storten, vooral de kids niet, en wij draaiden al jaren om elkaar heen, juist omdat we beiden al gezinnen hadden mocht en kon het niet, hebben elkaar eerst 'geestelijk' leren kennen, en na een jaar pas lichamelijk, er was bij ons sprake van elkaar herkennen, iemand had het over angst, ja, natuurlijk is er de angst dat het uiltkomt, oja, en waarom is een vrouw altijd gelijk een 'slet', en al die mannen die vreemdgaan, wat zijn dat dan??? nouja, stof tot nadenken, succes
quote:anaianai schreef op 23 oktober 2008 @ 15:09:

Stephan,

Iedereen mag zijn eigen mening onderbouwen, en idd heb jij aan beide 'kanten' gestaan, maar je schrijft dat je nu de 'ware' hebt, en geen behoefte meer aan vreemdgaan had, zij dat wel had, dus ben jij wel de ware voor haar???

Zelf ben ik erachter gekomen dat ik niet de ware was voor mijn nr1, en kwam er ruimte voor mijn 'ware', en laat dat nu net nr2 zijn, en we zijn 2x gestopt, en wij willen niemand in het verdriet storten, vooral de kids niet, en wij draaiden al jaren om elkaar heen, juist omdat we beiden al gezinnen hadden mocht en kon het niet, hebben elkaar eerst 'geestelijk' leren kennen, en na een jaar pas lichamelijk, er was bij ons sprake van elkaar herkennen, iemand had het over angst, ja, natuurlijk is er de angst dat het uiltkomt, oja, en waarom is een vrouw altijd gelijk een 'slet', en al die mannen die vreemdgaan, wat zijn dat dan??? nouja, stof tot nadenken, succes

Als een man het doet, is het ook een klootzak, slet, hufter, geef het beestje een naam. Zoals jij erover praat is al heel anders dan vele reacties hier.

En over mijn vriendin, dat was in de eerste maand van onze relatie(vakantie met vriendin), zie het meer als een ongeluk, zeer pijnlijk. Situatie was ook dat zij mijn leidinggevende was en ik daarvoor eerlijk gezegd best wel een flierefluiter wat vrouwen betreft. Dus haar twijfel hierin was dat wat de doorslag gaf.

Wij wisten van elkaar dat we allebei niet trouw zijn geweest in vorige relaties. Ik geef eerlijk toe dat ik in het begin ook moeite had met de verleidingen(niets gebeurd, maar wel onhandige situaties gehad), maar naar mate ik haar beter leerde kennen, kwam bij mij juist het gevoel dat ik met haar mijn leven door wil brengen en daarom geen risico WIL nemen.

Ik heb haar daarin zelf laten kiezen wat zij wil, zij kiest ervoor om bij mij te zijn en te WILLEN zijn, ik kies ervoor om haar te vergeven, dus verder hebben wij een volledig gelijkwaardige relatie.

ik zou het ook geen 2e x pikken, maar laten we eerlijk zijn, ik ben ook geen heilige en heb ook fouten in mijn relatie gemaakt.
Anaianai, ik heb pukman een ruggegraatloze eikel die dacht met zijn pik genoemd. En ik hem hem niet alleen zo genoemd maar ik vind ook dat hij dat is geweest. En doekjes voor het bloeden heb ik ook niet uitgedeeld.
Goed gezegd Anai.

Voordat ik mijn nr2 had ontmoet, dacht ik zelf heel zwart-wit over vreemd gaan. Was er ook van overtuigd dat ik dat nooit zou doen. Dacht dat iemand die eens vreemd gaat, in staat is altijd en met iedereen vreemd te gaan. En toen ontmoette ik mijn nr2. En we werden steeds beter bevriend en de gesprekken werden steeds persoonlijker. En nog steeds was ik ervan overtuigd dat ik nooit vreemd zou gaan en daarom stond ik me zelf toe om op emotioneel gebied steeds dichter bij hem te komen. Ik zal niet goed praten wat ik gedaan heb, maar ik weet zeker dat ik met niemand anders vreemd zou zijn gegaan. En dit weet mijn man ook. Ik ben zeker niet vreemd gegaan voor de spanning want die kon me echt gestolen worden en heeft mijn ontmoetigen met nr2 vaak negatief beinvloed.

Ik ben het ermee eens dat mijn nr1 verdiend dat ik eerlijk tegen hem ben. En ik wil weer mijn oneerlijkheid niet goed praten, maar voor mij was dit helaas niet zo makkelijk als het klinkt. Niemand is perfect en ik voel me echt niet slechter dan iemand die niet is vreemd gegaan.Gelukkig denkt mijn nr1 er ook zo over.

Waarom hier zo weinig wordt geschreven over de gevoelens van nr1? Dit is ons forum. Een van de weinige plaatsen waar we over onze gevoelens kunnen schrijven en herkenning vinden. Want of die gevoelens nou goed of slecht zijn, ze zijn er.
Ik ben het er mee eens dat nr1 het niet verdiend dat er geen eerlijkheid omtrent dit onderwerp is.

Maar ik wil hier toch een kanttekening bij maken. Ten eerste ben ik niet met de eerste de beste vreemd gegaan. Voordat ik met mijn nr2 in bed belandde ging er eerst een periode van een storm van gevoelens door ons heen. (dit niet om het recht te praten maar om een beter beeld te schetsen, dus niet zomaar iemand opgeduikeld dronken in de kroeg)

Als ik voor mezelf spreek; ik heb het verschillende keren aangekaart bij mijn nr1, dat ik gevoelens had etc. Dit werd afgekapt (ook geen geldige reden om vreemd te gaan ik weet het).

Maar nu, na afscheid te hebben genomen van mijn nr2, moet ik het mijn nr1 vertellen? Wat bereik ik daarmee? Een hoop verdriet voor mijn nr1. Ons hele leven zou op zijn kop staan. Dat het leven van mij nu even op de kop staat, neem ik voor lief, dat zijn min of meer de consequenties. Maar moet ik mijn hele gezin hierin betrekken, puur om eerlijk te zijn naar mijn nr1?

Ik denk dat het beter is om het dus niet aan mijn nr1 te vertellen puur om hem verdriet te besparen en ja ook om mijn "veilige' leventje te waarborgen.....
Mijn nr 1 werkt door de weeks van huis en ik moet er niet aan denken dat hij daar een andere vrouw er op na houd, terwijl ik wanneer hij weg is wel afspreek met mijn nr 2. Mss is dit heel hypocriet, maar ik kan mij dus ook wel degelijk voorstellen hoe hij zich zou voelen als hij zou horen dat ik vreemdga. Die pijn wil ik hem helemaal niet aan doen. Oke mss moet ik dan niet vreemdgaan...

Als hij daar een andere vrouw heeft (wat volgens mij niet zo is), zou ik dit liever helemaal niet weten. Zolang zijn hart maar bij mij ligt. Tuurlijk moet je eerlijk tegen elkaar zijn, maar mss moet je bepaalde dingen gewoon niet vertellen.

Ik houd van mijn nr1 en wil hem niet kwetsen, daarom heb ik ervoor gekozen om niets te vertellen over nr2. Ik ga mijn relatie niet op het spel zetten voor iets wat mss een bevlieging is, als dit niet zo blijkt te zijn wie weet vertel ik het dan wel
ik word momenteel een beetje gek van mezelf. Ik mis mijn nr2 vreselijk, ik sta elke keer op het punt om een sms je te sturen naar hem. Toen we ons laatste contact hadden (1,5 wk geleden) liet hij het aan mij over of we contact zouden houden of niet. Ik zei dat dat niet handig was. Hij wil in principe vrienden blijven. Maar ja wat schiet je daar mee op, maak ik mezelf alleeen maar lekker mee ;) . Ook zei hij dat ik hem natuurijk altijd kan bellen of mailen.....

Maar ik moet mezelf zo dwingen om geen contact te zoeken, ik word er gek van. En dan heb ik vandaag een drukke dag gehad met sport van de kids, feestje en visite. Dan zou je zeggen dat zijn de dagen dat nr2 op de achtergrond zou zijn maar nee, juist vandaag zeurde hij voortdurend door mijn hoofd.

Help, wie geeft me moed om geen contact op te nemen!?

Liefs sal
Sal knuffel!

Als je verstand nee zegt, doe het dan niet. Ik weet het is moeilijk, want je gevoel zegt waarschijnlijk iets anders.

Ik reageer van de week uitgebreid hoor, net terug van vakantie.

x Knipoogje
dank je knipoogje! Dat had ik nou net ff nodig!

Mijn verstand is momenteel niet zo heel helder als nr2 voortdurend in mijn hoofd "zeurt". Fijne vakantie gehad? Met nr1 of nr2 ;) ?

Liefs Sal
Ik denk dat ik hier niet direct de grond in word gestampt...

(al zou het misschien wel terecht zijn...)

Ik heb al 7 jaar een goede relatie. Ik ben zwanger van onze derde, maar nu toch ben ik verliefd geworden op een ander.

Hij is 20 jaar ouder dan ik, een collega.

Niets met die gevoelens doen natuurlijk, dan ebt het vanzelf weg, zou je zeggen.

Tot hij op een dag bekend hoe leuk hij mij vind.

Daarna draaiden we een aantal maanden om elkaar heen en tijdens een werktrip, toch gezoend...

Daarna ook echt met elkaar naar bed en sindsdien veel contact.

Ik ben een jonge moeder, hij een oude vader.

We schelen ruim 20 jaar, maar onze kinderen zijn even oud. Onze oudsten zitten al op school en spelen samen.

Ik krijg hem niet uit mijn hoofd, zie hem bijna dagelijks.

Nu ben ik zwanger en het gaat gewoon door. We hebben nooit gelegenheid om meer te doen dan een vluchtige zoen oid, maar wel allebei het verlangen. Die ene keer op werktrip, nu ruim een half jaar geleden, was de enige keer echt sex. Daarna wel af en toe zoenen ofzo, maar meer niet.

Hij heeft ook een prima relatie en wij beiden willen bij onze nr. 1 blijven.

We kunnen ons beiden schikken in onze rol als nr. 2 en dat maakt het voor ons beiden erg opwindend, spannend en leuk.

Maar ik weet dat ik het moet afkappen, ik wil niet dat het uitkomt, ik heb het leuk met mijn nr. 1. Ik ben nu zelfs zwanger...

Ik snap mezelf niet, ik haat mijzelf erom, maar tegelijk is de spanning en aantrekkingskracht naar die ander zo ontzettend groot!

Herkennen jullie deze gevoelens, ervaringen?

Dank alvast voor jullie reacties

xSofie
Hoi Sofie

Zeker kennen wij die gevoelens.... Gevoelens die anders lopen dan je verstand. Je zit in een emotionele achtbaan. Moet je eruit stappen, kan je er uitstappen. Voor je verstand moet je eruit stappen voor je gevoel wil je er nog heel lang in blijven zitten. Waar doe je goed aan: komt het ooit uit. Het risico zit erin. Als je er nog mee stoppen kan doe het dan. Als je doorgaat kom je er niet meer aan uit. Het wordt alleen maar erger. Dus meisje probeer ervan af te komen. Je bent zwanger je hormonen gieren door je lichaam. Denk aan je gezin.

Groetjes en een hele dikke knuffel van Lenneke
Hallo allemaal

Ik heb voor mezelf afstand genomen. Hij weet er niet mee om te gaan. Ik reageer niet direct meer. We hebben geen lichamelijk kontakt meer gehad. Ik doe het wat rustiger aan, maar de sms-sjes van hem komen steeds meer deze kant op en zijn weer behoorlijk heftig. Waar ik dan toch weer op regeer. Ik weet het mooi te vertellen naar sofie toe maar mijn gevoelens zijn er ook heel sterk. Wat gaat er winnen mijn verstand of mijn gevoel. Straks zie ik hem, ik moet alleen werken maar hij sms-te dat hij voor de middag wel even langs kwam. Er zijn dan nog niet zoveel klanten....hihi. Mijn gevoelens zijn weer op hol. Maar ja mijn man heeft er weer niet veel aan gedaan om een leuk weekend te hebben. Toen gisterenavond mijn man naar bed ging, kreeg ik sms-sjes van mijn nr 2. Of hij het aanvoelde. En ja dan komt de spanning en het verlangen weer naar boven. Ik kan er nog niet uitstappen.

Groetjes Lenneke
@salle, ik las gister wel je berichtje maar kon echt niet inloggen op dat moment! Hoop dat je t hebt volgehouden! Moeilijk he, kan 't me zo voorstellen...! Vooral omdat hij de mogelijkheid naar jou toe heeft opengehouden dat je hem mag mailen of sms-en.

Big hug voor je!

@sophie, welkom hier. Jouw verhaal is ook heftig zeg! Van je afschrijven is al heel fijn hier op het forum. Pasklare antwoorden/ oplossingen hebben we geen van allen. Iedereen hier weet dat we niet "goed" bezig zijn, maar stoppen...pfff, dat is echt moeilijk!

@Genoeg, hoe gaat het met je meis? Trek je t nog een beetje? Zou fijn zijn om wat van je te horen.

@Knipoogje, welkom terug! Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. En dat je nr 2 een beetje hebt kunnen loslaten nu je weet dat ie t moeilijk heeft.

lfs P.
Het is inderdaad fijn om hier alleen al van me af te kunnen schrijven en dat mensen serieus reageren op mijn 'probleem'.

Net een email gekregen. Nr. 2 zit voor een week aan de andere kant van de wereld. En nu op de eerste dag van zijn reis een mail, een lieve mail.

Het kriebelt ervan, in mijn buik, dat hij daar is en aan me denkt.

Ik wil niet reageren, al helemaal niet direct, het is allemaal zo moeilijk en ingewikkeld.

Sofie
hoi sofie,

Herkenbaar! Moeilijk, heftig, mooi, fout, en bizar tegelijkertijd he?!

lieve lenneke, bedankt voor je berichtje. Ook ik herken wat je schrijft aan sofie; stoppen nu het nog kan. Dat zou ik ook adviseren, dat werd mij ook geadviseerd een aantal maanden geleden. Maar ja, te heftig om daadwerkelijk te stoppen.

Spannend dat je hem vanmiddag ziet...Ik ben jaloers ;). Geniet er ook van he?!

hoi pinky, bedankt voor je "internet-knuffel". Het is moeilijk om het vol te houden inderdaad om geen contact op te nemen. Ik moet volhouden. Ik ben zo bang om mijn gezin te verliezen.

maar ik verlang zo ontzettend naar hem.

Nog een vraag aan jullie; hebben jullie het idee dat jullie worden "gebruikt" door je nr2?

Ik heb mijn verhaal nml verteld aan een vriendin en die zei; joh, hij wil gewoon lekkere sex met je.

En ik weet, ik voel dat het dat niet alleen is. Puur door hoe hij zich voordoet en omdat we ook geprobeerd hebben om "vrienden" te zijn alleen en om het feit dat we al eens een contactstop hebben gehad maar dat niet lukte omdat we elkaar niet uit ons hoofd kregen. De laatste keer "lichamelijk" contact was half augustus. Nou ik vroeg me dus af hoe dat bij jullie zit.

Liefs Sal
Sofie, erg herkenbaar wat je schrijft. Je verstand en je gevoelens zitten niet op één lijn en dat is erg verwarrend.

Salle, ook ik heb niet het idee dat nr 2 mij 'gebruikt'. Wij hebben er ook avonden bij dat we geen lichamelijk contact hebben, (op zoenen na) en de hele avond/nacht praten. We hebben het dan over van alles en nog wat en voelen elkaar super aan. Mijn vriend zit nu in de ziektewet en is iig deze hele week thuis, toen ik dat vertelde gaf nr 2 direct aan dat hij het erg jammer vond dat hij me niet zou kunnen zien en me echt mist als hij me niet kan zien en niets anders doet dan aan mij denken. Het kan natuurlijk allemaal mooi praat van zijn kant zijn en dat hij gewoon zegt wat ik wil horen, maar dat idee heb ik niet. Ook ik kan niets anders doen dan aan hem denken en wordt soms echt gek van mijzelf... Tja makkelijk is het niet...
Hoi allemaal

Salla: Ik heb ook meerdere malen willen stoppen. Maar het lukte ook mij niet. Als ik wilde stoppen was ik helemaal emotioneel. Ik kon het niet. Als ik wilde stoppen kreeg ik net weer meer aandacht van nr 2. Op een gegeven moment heb ik naar besloten om ervan te genieten. Totdat ik hier weer werd terug gefloten. Kijk uit, wees voorzichtig.!!! Als het uitkomt.... wat dan? Nu ben ik door de raad van hier wat gas terug aan het nemen. Maar niet te min heb ik gisteren ochtend en middag wel van hem genoten. Het was super..... S'morgens kwam hij even langs, ik was alleen aan het werk. We flirtte wat en hij maakte me helemaal gek. Wat gevrij en wat aanrakingen, geen sex. Toen ging hij weer weg en hij zei: tot vanmiddag...pffff. Spannend hoor, hij was er s'middags en verder geen collega's dus hebben we stiekem weer sex gehad.

Ik heb ook wel eens gedacht dat hij me gebruikte voor de sex. Ik heb het hem gevraagd en hij zei: dat hij het anders niet zou doen. Hij zei dat hij ook van mij houd..... Dus laten we hopen dat dat ook zo is. Ik ga er nu wat rustiger mee om.

Groetjes Lenneke
quote:Lenneke62 schreef op 28 oktober 2008 @ 08:06:

Ik heb ook wel eens gedacht dat hij me gebruikte voor de sex. Ik heb het hem gevraagd en hij zei: dat hij het anders niet zou doen. Hij zei dat hij ook van mij houd..... Dus laten we hopen dat dat ook zo is. Ik ga er nu wat rustiger mee om.

Groetjes Lenneke

Tjonge Len wake up!

Hoezo anders zou hij het niet doen?

Hij krijgt het gepresenteerd dus wat zou hij nog meer hoeven te doen om het te laten?

Been there done that (mocht je denken huh?)en gelukkig heb ik mijn verstand weer terug.

Sorry voor de interuptie.
Hallo allemaal,

Zo… even koffie, sigaretje erbij en tijd voor het forum

Genoeg, ik kan me die rust ook wel voorstellen hoor, het gevoel je in allerlei bochten te moeten wringen om het nr. 1 en nr. 2 en jezelf naar de zin te maken. Rust nu inderdaad, natuurlijk mis je dat warme lijf dat tegen je aankruipt, komt vanzelf wel weer hoor!

Me laten leiden door angst, nee absoluut niet! Nr. 2 is een verboden vrucht, het toefje slagroom, dat maakt hem zo aantrekkelijk. Houden van doe ik van allebei en dat houden van van nr. 1 en nr. 2 is niet eens zo verschillend.

Flamenco, ik heb hetzelfde als jij, wel angst om nr. 1 en mijn gezin pijn te doen als mijn relatie met nr. 2 zou uitkomen.

Dat jullie zo nauw samenwerken, maakt het volgens mij heel moeilijk om afstand te bewaren, het hoofdstuk af te sluiten. Knuffel!

Salle, gaat het een beetje? In de vakantie hoorde ik het nummer van The Manhattans – Kiss and say goodbye, ik moest gelijk aan jou denken.

Je hart nog niet bij nr. 1…, ik begrijp dat wel hoor, je kunt het knopje niet zomaar aan- of uitzetten.

Lenneke, ik moet altijd glimlachen als ik jouw posts lees, je geniet zo vreselijk, zit hoog op die roze wolk! Op blijven passen he, voorzichtig blijven!

Hehe, moeilijk joh! Kiezen voor nr. 1 met nr. 2 nog in je hoofd, in je bloed! Ik hoop dat het je gaat lukken om gelukkig te worden met nr. 1, wat een lieverd dat hij verder wil met je!

Sex in dezelfde week met nr. 1 en nr. 2? Nee, ik kan dat ook niet opbrengen… Hoe erg eigenlijk, maar als ik heb afgesproken met nr. 2, dan wil ik niet met nr. 1 vrijen, daar moet echt wel even wat tijd tussen zitten.

Lady bird, welkom hier! Je zult zien dat je hier gewoon je verhaal kwijt kunt zonder het opgeheven vingertje. Ik hoop dat jij hier ook je plekje kunt vinden om van je af te schrijven.

Stephandaan, ik begrijp je posts helemaal niet…, sorry, dus echt reageren op je gaat dan dus ook niet lukken.

Anna en Flamenco, ik heb hetzelfde gehad hoor, vreemdgaan, ontrouw…. Geen haar op mijn hoofd die daaraan zelfs maar dacht. Ook ik ben inmiddels veel genuanceerder gaan denken over vreemdgaan, een tweede liefde. Onbewust stond ook ik er open voor, ook ik had kunnen kiezen om niets met de gevoelens voor nr. 2 te doen, ik ben nog steeds ontzettend blij dat ik wel gekozen heb om een relatie aan te gaan met mijn nr. 2, hij heeft mijn leven verrijkt!

Sofie, ook welkom hier! Pff.., jij zit echt in een emotionele achtbaan! Schrijf maar van je af hoor.

Overigens het misschien wel het beste zijn om te stoppen met nr. 2 als dat nog kan, maar dat weet je zelf die in je hart vast ook wel.

Zoals zo velen hier, hebben mijn nr. 2 en ik ook geprobeerd om te stoppen, ook ons is het niet gelukt. Tweeledig is het, ik wil nr. 2 niet kwijt, maar wil nr. 1 ook niet kwetsen. Gelukkig denken nr. 2 en ik daar precies hetzelfde over, dus zijn we echt heel erg voorzichtig! We genieten van elkaar zolang het kan.

Pinky, hoe is het met jou?

Salle, het gevoel dat ik gebruikt word? Nee, dat heb ik niet. We genieten van elkaar, weten beiden precies waar we aan toe zijn, wat we aan elkaar hebben.

Face2, ik denk dat je wel gelijk hebt, verstand en gevoel zijn twee verschillende dingen, zeker als je op die roze wolk zit, kan je die twee niet scheiden. Ik denk ook dat de meesten van ons dat ook eigenlijk niet willen.

Als ik voor mezelf spreek, weet ik heel erg zeker dat nr. 2 van mij houdt, ik zie je in gedachten glimlachen, tja… denk je vast, dat hebben er zo velen gedacht zeker te weten. Time will tell.

Nr. 2 en ik hebben gisteren even contact met elkaar gehad, het gaat best nog even duren voordat hij weer in een rustiger vaarwater komt. Onze tijd komt wel weer :-)

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

X Knipoogje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven