Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh fijn ik heb nu een officiële waarschuwing. Dat gaat tegenwoordig met een pushbericht.
.
quote:impala schreef op 17 februari 2016 @ 20:15:

Oh fijn ik heb nu een officiële waarschuwing. Dat gaat tegenwoordig met een pushbericht.

De ene keer wel, de andere keer weer niet.

Eenduidigheid is niet het sterkste punt van het Modteam
quote:impala schreef op 17 februari 2016 @ 20:15:

Oh fijn ik heb nu een officiële waarschuwing. Dat gaat tegenwoordig met een pushbericht.Ik heb jouw laatste post daar gemist. Wat was de strekking?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De laatste was: Dit is niet off topic. Deze beleidsverandering is nergens gemeld. (nadat ik had gezegd dat er hier wel meer verwarde personen zitten. Al jaren).

Dat mag ik hier wel zeggen toch? On topic?
.
Het is wel offtopic, want gaat over het beleid. En dat is altijd en immer offtopic.
Bgb geen waarschuwing?
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 20:11:

De ik-kijk-niet-verder-dan-mijn-neus-lang-is-mod is er vanavond weer. Wees gewaarschuwd.Deze had ik helaas even gemist.
.
quote:impala schreef op 17 februari 2016 @ 20:23:

Bgb geen waarschuwing?Nee.
Ik vind dus, die To was echt niet van plan om naar een arts of psycholoog te stappen en in dat geval vind ik dat het wel handig kan zijn om hier te posten. Zodat anderen haar over kunnen halen om wel hulp te zoeken. Ze wantrouwt behandelaars.

Maar ja, het is ook een beetje ambitieus om te denken dat iemand dan wel gaat luisteren. Ik weet het ook niet, ik weet wel dat ik ervan baal als het gesprek zo abrupt wordt afgesloten. En dan denk ik, wat zou ze nu voelen/denken? Gaat dat niet voor nog meer wantrouwen zorgen?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 20:31:

[...]

Nee.Nou lekker dan. Jij hebt 2x commentaar geleverd waarvan er zelfs 1 is blijven staan en ik ook 2x en ik heb een waarschuwing.
.
quote:impala schreef op 17 februari 2016 @ 20:53:

[...]

Nou lekker dan. Jij hebt 2x commentaar geleverd waarvan er zelfs 1 is blijven staan en ik ook 2x en ik heb een waarschuwing.

Tsja.

Snap jij het snap ik het.
Toch stom dat niet eenduidige modbeleid hier, zo weet je toch niet waar je aan toe bent? De ene keer mag een opmerking wel en de andere keer krijg je een waarschuwing. En dat over het beleid nooit gesproken mag worden vind ik ook stom!
quote:Sapsorrow schreef op 17 februari 2016 @ 20:48:

Ik vind dus, die To was echt niet van plan om naar een arts of psycholoog te stappen en in dat geval vind ik dat het wel handig kan zijn om hier te posten. Zodat anderen haar over kunnen halen om wel hulp te zoeken. Ze wantrouwt behandelaars.

Maar ja, het is ook een beetje ambitieus om te denken dat iemand dan wel gaat luisteren. Ik weet het ook niet, ik weet wel dat ik ervan baal als het gesprek zo abrupt wordt afgesloten. En dan denk ik, wat zou ze nu voelen/denken? Gaat dat niet voor nog meer wantrouwen zorgen?Het is hier geen GGZ hè. En iemand die zo ver heen is kan denk ik niet meer goed inschatten wat goed advies is en wat niet.
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 20:58:

[...]

Het is hier geen GGZ hè. En iemand die zo ver heen is kan denk ik niet meer goed inschatten wat goed advies is en wat niet.

mee eens, hoor.

Maar dan moeten ze wel alle TO's die van het padje af zijn verwijderen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 21:01:

[...]

mee eens, hoor.

Maar dan moeten ze wel alle TO's die van het padje af zijn verwijderen.Daar ben ik het mee eens.
Ongewenste situatie, intimidatie in restaurant, hoe mijden?

Deze TO bedoelde ik ( Googlen op wegrestaurant en zonnebril was al voldoende )
quote:Sapsorrow schreef op 17 februari 2016 @ 20:48:

Maar ja, het is ook een beetje ambitieus om te denken dat iemand dan wel gaat luisteren. Ik weet het ook niet, ik weet wel dat ik ervan baal als het gesprek zo abrupt wordt afgesloten. En dan denk ik, wat zou ze nu voelen/denken? Gaat dat niet voor nog meer wantrouwen zorgen?En jij was zo meelevend dat je niet doorhad dat het een jongen is?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 21:03:

Ongewenste situatie, intimidatie in restaurant, hoe mijden?

Deze TO bedoelde ik ( Googlen op wegrestaurant en zonnebril was al voldoende )O die! Die had ik in gedachten, maar ik dacht dat je de ava bedoelde
quote:KyloRen schreef op 17 februari 2016 @ 21:08:

[...]

Die plaatst wel vaker rare topics. Sommige berichten gaan wel verder dan " raar " , Daar gaat precies hetzelfde voor op waar de TO van net om geband is; in de war en wij zijn niet in staat om te helpen en een doorverwijzing naar " echte " hulp is wellicht doeltreffender.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 21:01:

[...]

mee eens, hoor.

Maar dan moeten ze wel alle TO's die van het padje af zijn verwijderen.Ja maar als de mods al verschillende regels hanteren dan is inconsequentie toch inherent?
Ik kan zo wel een stuk of 5 actieve tot zeer actieve forummers opnoemen die dan ook wel per direct een perma en advies hulpverlening mogen ontvangen.
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 21:12:

[...]

Ja maar als de mods al verschillende regels hanteren dan is inconsequentie toch inherent?Doe jij es effe heel snel op zijn Mavo's tegen mij praten
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 21:12:

Ik kan zo wel een stuk of 5 actieve tot zeer actieve forummers opnoemen die dan ook wel per direct een perma en advies hulpverlening mogen ontvangen.Ik heb een naam genoemd. Doe jij er ook eens vijf.
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 21:12:

[...]

Ja maar als de mods al verschillende regels hanteren dan is inconsequentie toch inherent?Ze verzinnen gewoon regels. Ik heb in de huisregels in ieder geval nergens zien staan dat verward en onsamenhangend posten reden tot bannen is.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 21:13:

[...]

Doe jij es effe heel snel op zijn Mavo's tegen mij praten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven