Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 februari 2016 om 17:47
quote:SuzanneSuus schreef op 17 februari 2016 @ 16:39:
Misschien is huidprobleem nu net een verkeerd voorbeeld voor je punt Simba.
Ik ken @huidprobleem niet en weet niet wie er achter haar woorden zit. Ik weet niet of dat een persoon is à la het zoontje van de TO uit het pestentopic op "Kinderen".
Mijn punt wordt vast wel begrepen; het kan los van het voorbeeld @huidprobleem gezien worden.
En ik snap ook wel dat men voor zichzelf een reden zoekt om bepaalde niet zo aardige reacties, te rechtvaardigen.
Misschien is huidprobleem nu net een verkeerd voorbeeld voor je punt Simba.
Ik ken @huidprobleem niet en weet niet wie er achter haar woorden zit. Ik weet niet of dat een persoon is à la het zoontje van de TO uit het pestentopic op "Kinderen".
Mijn punt wordt vast wel begrepen; het kan los van het voorbeeld @huidprobleem gezien worden.
En ik snap ook wel dat men voor zichzelf een reden zoekt om bepaalde niet zo aardige reacties, te rechtvaardigen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 17 februari 2016 om 18:00
woensdag 17 februari 2016 om 18:05
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 18:01:
[...]
Ik staf niet hoor Dat is niet de reden waarom ik het gewijzigd heb. Opmerking was niet stafwaardig. De stafwaardige opmerkingen zitten in mijn hoofd en daar blijven ze voorlopig.
[...]
Ik staf niet hoor Dat is niet de reden waarom ik het gewijzigd heb. Opmerking was niet stafwaardig. De stafwaardige opmerkingen zitten in mijn hoofd en daar blijven ze voorlopig.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 17 februari 2016 om 18:27
woensdag 17 februari 2016 om 18:35
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 18:27:
[...]
Of grof, schofferend, onwaar, enz.
Dat dus.
Geeft wel weer aan hoe makkelijk mensen het over pesten enz. hebben en hoe weinig je blijkbaar kan zeggen voor je als botte pestkop zonder ziel aangezien wordt..
Ligt het aan mij of was dat een jaar geleden echt heel anders?
[...]
Of grof, schofferend, onwaar, enz.
Dat dus.
Geeft wel weer aan hoe makkelijk mensen het over pesten enz. hebben en hoe weinig je blijkbaar kan zeggen voor je als botte pestkop zonder ziel aangezien wordt..
Ligt het aan mij of was dat een jaar geleden echt heel anders?
woensdag 17 februari 2016 om 18:36
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 18:35:
[...]
Dat dus.
Ligt het aan mij of was dat een jaar geleden echt heel anders?Viva vertrut.
[...]
Dat dus.
Ligt het aan mij of was dat een jaar geleden echt heel anders?Viva vertrut.
woensdag 17 februari 2016 om 18:41
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 18:35:
[...]
Dat dus.
Ligt het aan mij of was dat een jaar geleden echt heel anders?Nee, ligt niet aan jou.
[...]
Dat dus.
Ligt het aan mij of was dat een jaar geleden echt heel anders?Nee, ligt niet aan jou.
woensdag 17 februari 2016 om 18:46
quote:juubje schreef op 17 februari 2016 @ 16:46:
De maandban is over en ze gaat weer compleet los. Ze is op het minst bijzonder. En gelijk zwanger...
Gezien wat ze in het verleden heeft gepost en hoe ze nu weer start heeft ze zo weer een ban. Ze heeft professionele hulp nodig, er is veel meer aan de hand. Sneu en rete-irri tegelijk.
Stel wat jij zegt klopt, dan is het wel zorgelijk dat ze zwanger is.
Maar ja, die dingen gebeuren.
De maandban is over en ze gaat weer compleet los. Ze is op het minst bijzonder. En gelijk zwanger...
Gezien wat ze in het verleden heeft gepost en hoe ze nu weer start heeft ze zo weer een ban. Ze heeft professionele hulp nodig, er is veel meer aan de hand. Sneu en rete-irri tegelijk.
Stel wat jij zegt klopt, dan is het wel zorgelijk dat ze zwanger is.
Maar ja, die dingen gebeuren.
•
woensdag 17 februari 2016 om 18:50
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 18:47:
[...]
Als het al waar is.
Ik zet daar niet snel m'n vraagtekens bij, in dit geval al meermaals. Maar de mods denken er blijkbaar anders over.
Maar stel ze is echt en echt zwanger, pffffff. Al klinkt het wel té toevallig. Die donor was ook in no time gevonden.
[...]
Als het al waar is.
Ik zet daar niet snel m'n vraagtekens bij, in dit geval al meermaals. Maar de mods denken er blijkbaar anders over.
Maar stel ze is echt en echt zwanger, pffffff. Al klinkt het wel té toevallig. Die donor was ook in no time gevonden.
•
woensdag 17 februari 2016 om 20:04
woensdag 17 februari 2016 om 20:06
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 20:04:
Een totaal geflipte TO is verwijderd ( zie modtopic ). Hoe heet die TO met die zonnebril in dat wegrestaurant? Die kan dan ook meteen mee. En ik weet er nog wel een paar die van het padje af zijn.Echt geen idee welke je bedoelt (die van de zonnebril dus).
Een totaal geflipte TO is verwijderd ( zie modtopic ). Hoe heet die TO met die zonnebril in dat wegrestaurant? Die kan dan ook meteen mee. En ik weet er nog wel een paar die van het padje af zijn.Echt geen idee welke je bedoelt (die van de zonnebril dus).
woensdag 17 februari 2016 om 20:09
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 20:06:
[...]
Echt geen idee welke je bedoelt (die van de zonnebril dus).Die is ook redelijk koekoek. Misschien dat iemand het wel weet. Kan ik daar ook de mods eens naar laten kijken, want koekoek is een reden voor een perma, kennelijk.
[...]
Echt geen idee welke je bedoelt (die van de zonnebril dus).Die is ook redelijk koekoek. Misschien dat iemand het wel weet. Kan ik daar ook de mods eens naar laten kijken, want koekoek is een reden voor een perma, kennelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 17 februari 2016 om 20:11
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 20:09:
[...]
Die is ook redelijk koekoek. Misschien dat iemand het wel weet. Kan ik daar ook de mods eens naar laten kijken, want koekoek is een reden voor een perma, kennelijk.
Wat zal het lekker leeg worden.
Toch vraag ik me wel af of het verstandig is om iemand die zo de weg kwijt is te laten posten. Ik vind het lastig.
[...]
Die is ook redelijk koekoek. Misschien dat iemand het wel weet. Kan ik daar ook de mods eens naar laten kijken, want koekoek is een reden voor een perma, kennelijk.
Toch vraag ik me wel af of het verstandig is om iemand die zo de weg kwijt is te laten posten. Ik vind het lastig.
woensdag 17 februari 2016 om 20:12
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 20:11:
[...]
Toch vraag ik me wel af of het verstandig is om iemand die zo de weg kwijt is te laten posten. Ik vind het lastig.De één die raar post moet je op negeer zetten en de ander wordt zo verwijderd.
[...]
Toch vraag ik me wel af of het verstandig is om iemand die zo de weg kwijt is te laten posten. Ik vind het lastig.De één die raar post moet je op negeer zetten en de ander wordt zo verwijderd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 17 februari 2016 om 20:13
Ja wtf zeg. En ons commentaar is met de snelheid van het licht verwijderd.
Hoezo en sinds wanneer worden topics van verwarde mensen verwijderd? Dan kun je de halve psychepijler wel opdoeken en bannen. En de relatiepijler erbij.
Bovendien ging het over seksueel misbruik. Logisch dat je dan verward bent. En hier komt om te vragen wat 'normaal' is.
Hoezo en sinds wanneer worden topics van verwarde mensen verwijderd? Dan kun je de halve psychepijler wel opdoeken en bannen. En de relatiepijler erbij.
Bovendien ging het over seksueel misbruik. Logisch dat je dan verward bent. En hier komt om te vragen wat 'normaal' is.
.
woensdag 17 februari 2016 om 20:13
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 20:12:
[...]
De één die raar post moet je op negeer zetten en de ander wordt zo verwijderd.Maar tussen raar en volledig de weg kwijt zit nog wel een verschil. Alleen, hoe ga je dat vaststellen. Wanneer is iemand raar en wanneer is iemand volledig de weg kwijt.
[...]
De één die raar post moet je op negeer zetten en de ander wordt zo verwijderd.Maar tussen raar en volledig de weg kwijt zit nog wel een verschil. Alleen, hoe ga je dat vaststellen. Wanneer is iemand raar en wanneer is iemand volledig de weg kwijt.
woensdag 17 februari 2016 om 20:14
quote:impala schreef op 17 februari 2016 @ 20:13:
Bovendien ging het over seksueel misbruik. Logisch dat je dan verward bent. En hier komt om te vragen wat 'normaal' is.Ik denk dat er veel meer aan de hand was.
Bovendien ging het over seksueel misbruik. Logisch dat je dan verward bent. En hier komt om te vragen wat 'normaal' is.Ik denk dat er veel meer aan de hand was.