Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 21:59:

Arm dier en arme jij.

Stomme piskaters, dat was niet de afspraak. De mijne mocht ook nog lang niet dood. Die dure operatie moest over 20 jaar afgeschreven worden. Loopt ie onder een auto.Stom he? Ik legde hem in z'n grafje en dacht daar ligt een leuke zonvakantie.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 21:59:

Arm dier en arme jij.

Stomme piskaters, dat was niet de afspraak. De mijne mocht ook nog lang niet dood. Die dure operatie moest over 20 jaar afgeschreven worden. Loopt ie onder een auto.Dit zou een goeie cynische grap geweest zijn als het niet zo triest zou zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En als bonus een officiële waarschuwing omdat ik een grapje over de belabberde spelling van Co maakte
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 22:09:

En als bonus een officiële waarschuwing omdat ik een grapje over de belabberde spelling van Co maakte Nee, dat meen je niet?
Oh, zei jij dat van die persoonsverwisseling? Zat er in dan hè met die stafknop.
Pff, grapjes mogen ook al niet meer
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 21:38:

[...]

Harira en visbastilla, die laatste was niet te hachelen. Besteld via thuisbezorgd.je praat nogal onsamenhangend. Van het padje af?

En als bonus een officiële waarschuwing omdat ik een grapje over de belabberde spelling van Co maakte Wat???
Er leest een staffert mee

En als bonus een officiële waarschuwing omdat ik een grapje over de belabberde spelling van Co maakte
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar

was dat die provocerende post die is weggemodderd.

het gaat weer lekker met jullie vandaag
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 februari 2016 @ 22:11:

[...]

je praat nogal onsamenhangend. Van het padje af?Ik praatte HBO's, heb al sorry gezegd. Het is ook alweer over.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 22:13:

Er leest een staffert mee Maar eigenlijk betekend dat dus dat als de strenge mod dienst heeft je lekker iemand die je niet mag ofzo een ban kunt aannaaien?!
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 22:13:

[...]

Ik praatte HBO's, heb al sorry gezegd. Het is ook alweer over.ik heb je gestafd, ik denk dat je in de war bent.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 22:13:

Er leest een staffert mee Niet verrassend toch?
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 februari 2016 @ 22:15:

[...]

ik heb je gestafd, ik denk dat je in de war bent.Je gaat je goddelijke gang maar.
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 22:14:

[...]

Maar eigenlijk betekend dat dus dat als de strenge mod dienst heeft je lekker iemand die je niet mag ofzo een ban kunt aannaaien?!

ja met als argument: 'de weg kwijt"

Als BGb weer een plaatje plakt dan kan je haar staffen onder het mom van ' ze heeft ze weer niet op een rijtje, mod"
ik denk dat er een vergadering is geweest van sanoma waarin een strategie is afgesproken om van minimaal twee pijlers af te komen. Als je alle gekkies verwijderd wegens "gekkie" dan ben je psyche en actueel binnen een dag kwijt.

[...]

Maar eigenlijk betekend dat dus dat als de strenge mod dienst heeft je lekker iemand die je niet mag ofzo een ban kunt aannaaien?!
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 22:15:

[...]

Niet verrassend toch?Nee je hebt gelijk. Maar wel vreselijk kinderachtig.
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 februari 2016 @ 22:17:

ik denk dat er een vergadering is geweest van sanoma waarin een strategie is afgesproken om van minimaal twee pijlers af te komen. Als je alle gekkies verwijderd wegens "gekkie" dan ben je psyche en actueel binnen een dag kwijt.

En als bonus een officiële waarschuwing omdat ik een grapje over de belabberde spelling van Co maakte Neeeeeeeee!!!! Gotskolere zeg. Ik zou best iets over deze mod willen zeggen, maar ik zit nog in mijn proeftijd.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 22:18:

[...]

Nee je hebt gelijk. Maar wel vreselijk kinderachtig.Ik zei vanmiddag nog dat Viva Vertrut.

[...]

Ja, dat denk ik.

Maar of " streng " nou het juiste woord is waag ik te betwijfelen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Nou ja zeg!

Ik vond het eigenlijk wel een goeie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven