Mode & Beauty alle pijlers

Gadver, dat slechte licht!

17-02-2016 10:37 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet echt first world problem, maar ik ben me gister op zijn Rotterdams gezegd de pleuris geschrokken. Ik keek gister door het raam naar buiten met dat gezellige licht op mij schijnend en zag mijn gezicht. De horror. Alle oneffenheden die ik heb, zag 100000 x erger dan ik dacht dat ik ze had Slecht voor je zelfvertrouwen!!!

Herkenbaar?
quote:Websurfer1974 schreef op 17 februari 2016 @ 11:39:

En je kunt er juist nog zo leuk uitzien op jouw leeftijd, beautytip...;

https://stock-foto.nation ... ieren-zak-over-hoofd.jpeg

In de achterkijkspiegel van H&M ziet dat er dan waarschijnlijk ongeveer zo uit

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Pink-Ink schreef op 17 februari 2016 @ 11:40:

[...]

Mijn man maakte deze zomer een foto van mij in bikini toen ik met mijn kind in de branding zat. Van achteren. Ik kreeg toen echt een heel ander beeld van mijn figuur.Mannen doen dit. Ik denk uit wraak voor al de keren dat wij ons met hun uiterlijk bemoeien
quote:valentinamaria schreef op 17 februari 2016 @ 11:45:

[...]

die foto moet je ritueel verbranden hoor, klopt gewoon niks van.Haha! Maar eens gezien blijft gezien, helaas...
quote:winkelfanaat schreef op 17 februari 2016 @ 12:31:

[...]

Mannen doen dit. Ik denk uit wraak voor al de keren dat wij ons met hun uiterlijk bemoeien Mijn vader heeft er ook een handje van
quote:retrostar schreef op 17 februari 2016 @ 11:49:

Ik ben nog aan het oefenen op het paraat hebben van mijn mooiste glimlach dus er wordt aan gewerkt. Dan wordt die slagschaduw bij mijn mondhoek minder verwacht ik. Komt in orde. Wordt helemaal top.
quote:winkelfanaat schreef op 17 februari 2016 @ 10:51:

Als je wil zien hoe je eruit ziet als je bent overleden dan moet je in de spiegels van de toiletten Bijenkorf Amsterdam kijken. Echt gruwel, moest bijna aan de beademing.

Dus ja, ik ken het probleem.Bij een van de filialen hebben ze een tijd geleden de paskamers op de lingerieafdeling vernieuwd. Mijn God, elke put, striem, rol én rimpel lijkt nog 100 keer zo erg als dat ze al zijn! Ik koop er niks meer, ik schrik me elke keer rot en niks staat als je daar aan het passen bent.
Toch vraag ik me af waarom ze er zulke lelijke spiegels ophangen dat je alles ziet? Dan stijgt hun verkoop toch niet?
Daar snap ik ook echt niks van, want als ik iets pas en ik zie er niet uit, dan koop ik het heus niet.
quote:botanietje schreef op 17 februari 2016 @ 11:36:

[...]

Ja, en wie heeft er in vredesnaam bedacht dat ik mijn neus van opzij wil zien? Nog zo'n illusie aan scherven.Inderdaad! Waar ik altijd dacht dat mijn neusbrug zichzelf gewoon in een rechte lijn heeft ontwikkeld, bewijzen de spiegels bij de H&M toch echt iets anders. Gelukkig ben ik van de struisvogelpolitiek en weiger ik dus tegenwoordig nog in een andere spiegel dan de frontale te kijken.
quote:S0LEIL schreef op 17 februari 2016 @ 17:53:

[...]

Bij een van de filialen hebben ze een tijd geleden de paskamers op de lingerieafdeling vernieuwd. Mijn God, elke put, striem, rol én rimpel lijkt nog 100 keer zo erg als dat ze al zijn! Ik koop er niks meer, ik schrik me elke keer rot en niks staat als je daar aan het passen bent.

Dat is door mannen bedacht, dat kan niet anders.

Hoe dom ook
Er WAS een lingerie en badmode winkel in Rotterdam die het wel begreep; daar hadden ze spiegels en licht die je figuur zo waar flatteerden. Dan liep je wel naar buiten met een bikini van 200 Euro....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Laatst bij WE een strakke broek gepast die verbazend mooi zat zag ik in de spiegel. Ik denk ik loop even naar de grote spiegel buiten het hokje. Pfff dat was schrikken, in die spiegel zag het er echt niet uit.........Niet gekocht.

Als je wil zien hoe je eruit ziet als je bent overleden dan moet je in de spiegels van de toiletten Bijenkorf Amsterdam kijken. Echt gruwel, moest bijna aan de beademing.

Dus ja, ik ken het probleem.
Ik heb dat nou ook, thuis in de spiegel : best wel leuk. Op de foto of in een pashokje : best wel niet leuk, eigenlijk helemaal niet. Ik ben eindelijk erachter hoe dat komt...thuis heb ik mn bril niet op ( want make-up op- of afdoen). Nou dat scheelt wel een rimpeltjes of wat...
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
quote:winkelfanaat schreef op 17 februari 2016 @ 22:45:

[...]

Dat is door mannen bedacht, dat kan niet anders.

Hoe dom ook Hele domme mannen dan! Zo gaan er allemaal vrouwen zonder sexy lingerie naar huis, mét een minderwaardigheidscomplex.
quote:MonkeyTown schreef op 17 februari 2016 @ 23:01:

Ik heb dat nou ook, thuis in de spiegel : best wel leuk. Op de foto of in een pashokje : best wel niet leuk, eigenlijk helemaal niet. Ik ben eindelijk erachter hoe dat komt...thuis heb ik mn bril niet op ( want make-up op- of afdoen). Nou dat scheelt wel een rimpeltjes of wat...

Check. Ik stapte laatst per ongeluk met mijn leesbril nog op in de auto en keek in het make up spiegeltje.

Probeer maar eens. Wel doen voor je de auto start. Je wilt tenslotte geen brokken maken in het verkeer.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

😃😃😃😃
quote:merano schreef op 19 februari 2016 @ 13:31:

[...]

Check. Ik stapte laatst per ongeluk met mijn leesbril nog op in de auto en keek in het make up spiegeltje.

Probeer maar eens. Wel doen voor je de auto start. Je wilt tenslotte geen brokken maken in het verkeer.

Maar die spiegels vergroten toch?

Kleine make-upspiegeltjes vergroten ook een fractie ik heb het getest na een kleine schrikreactie in daglicht. Want wat bleek, ook de sproetjes op mijn arm leken iets groter in het spiegeltje vergeleken met het blote oog. Ik heb het dan over het make-upspiegeltje van de HEMA, vierkant metalic grijs en inklapbaar.

Dus ja, ik ken het probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven