Gadver, dat slechte licht!
woensdag 17 februari 2016 om 10:37
Niet echt first world problem, maar ik ben me gister op zijn Rotterdams gezegd de pleuris geschrokken. Ik keek gister door het raam naar buiten met dat gezellige licht op mij schijnend en zag mijn gezicht. De horror. Alle oneffenheden die ik heb, zag 100000 x erger dan ik dacht dat ik ze had Slecht voor je zelfvertrouwen!!!
Herkenbaar?
Herkenbaar?
woensdag 17 februari 2016 om 10:41
Ja hoor. Soms zie ik mezelf in een etalageruit en besef pas na enige tijd dat ik dat zelf ben. Spiegels geven toch een iets ander beeld zeg maar .
En mijn mobieltje maakt de slechtste foto´s ooit, daarop is het helemaal een drama. Met de mobiel een foto maken van mijn spiegelbeeld levert daarentegen precies de foto die ik wil. Dus ja, je ziet er anders uit dan je zelf denkt.
Maar dat wilde je vast niet horen.
En mijn mobieltje maakt de slechtste foto´s ooit, daarop is het helemaal een drama. Met de mobiel een foto maken van mijn spiegelbeeld levert daarentegen precies de foto die ik wil. Dus ja, je ziet er anders uit dan je zelf denkt.
Maar dat wilde je vast niet horen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
woensdag 17 februari 2016 om 10:48
Ik denk dat het aan het Rotterdamse licht ligt
Weet je wat het is.....je ziet jezelf heel anders dan anderen je zien! Anderen vinden je vaak mooier dan je jezelf ziet. Van jezelf zie je alleen je minpunten. Je vind dat je een te dikke reet hebt (ook op z'n Rotterdams), maar je mooie ogen vallen je minder op, omdat je je meer op je kont focust. Ik heb dat zelf met mijn haar....Ik vind mijn krullen stom en heb volgens mij elke dag een bad hairday, terwijl andere mensen het juist supermooi vinden.
Weet je wat het is.....je ziet jezelf heel anders dan anderen je zien! Anderen vinden je vaak mooier dan je jezelf ziet. Van jezelf zie je alleen je minpunten. Je vind dat je een te dikke reet hebt (ook op z'n Rotterdams), maar je mooie ogen vallen je minder op, omdat je je meer op je kont focust. Ik heb dat zelf met mijn haar....Ik vind mijn krullen stom en heb volgens mij elke dag een bad hairday, terwijl andere mensen het juist supermooi vinden.
woensdag 17 februari 2016 om 10:54
woensdag 17 februari 2016 om 11:06
woensdag 17 februari 2016 om 11:15
quote:Sprookjesbos schreef op 17 februari 2016 @ 10:42:
Ja, heel herkenbaar. Net zoals die meerdere spiegels bij bepaalde kledingzaken, waardoor men opeens heel goed de achterzijde van het haar kan bezichtigen. Ziet er meestal een stuk minder florissant uit dan de voorzijde en schrik me telkens rot.Herkenbaar, ik heb jaren geleden zelfs een kapsel laten aanpassen na een bezoek aan de WE.
Ja, heel herkenbaar. Net zoals die meerdere spiegels bij bepaalde kledingzaken, waardoor men opeens heel goed de achterzijde van het haar kan bezichtigen. Ziet er meestal een stuk minder florissant uit dan de voorzijde en schrik me telkens rot.Herkenbaar, ik heb jaren geleden zelfs een kapsel laten aanpassen na een bezoek aan de WE.
woensdag 17 februari 2016 om 11:23
Whaha herkenbaar?? Jazeker. En nu ik wat ouder word, wordt dat beeld alleen maar bevestigd.
Ik denk altijd dat ik de enige ben die er ZOOO gigantisch niet uitziet, dus dank je wel TO voor je post.
Wat ik inderdaad ook altijd zo afschuwelijk vind, zijn de spiegels in de paskamer achter je. Denk je dat je haar goed zit, blijkt ook dat weer een tegenvaller.
Ik denk altijd dat ik de enige ben die er ZOOO gigantisch niet uitziet, dus dank je wel TO voor je post.
Wat ik inderdaad ook altijd zo afschuwelijk vind, zijn de spiegels in de paskamer achter je. Denk je dat je haar goed zit, blijkt ook dat weer een tegenvaller.
woensdag 17 februari 2016 om 11:28
Ik ben normaal lekker bruin, ook in het gezicht, maar laatst bij de Zara was ik gewoon wit.
En dat personeel weet dat, want die staan daar maar te gniffelen.
De winkel daarna was ik weer lekker bruin en zag zelfs mijn haar er weer goed uit.
Dé oplossing is gewoon niet meer buitenshuis in spiegels kijken.
En dat personeel weet dat, want die staan daar maar te gniffelen.
De winkel daarna was ik weer lekker bruin en zag zelfs mijn haar er weer goed uit.
Dé oplossing is gewoon niet meer buitenshuis in spiegels kijken.
woensdag 17 februari 2016 om 11:33
woensdag 17 februari 2016 om 11:36
quote:Sprookjesbos schreef op 17 februari 2016 @ 10:42:
Ja, heel herkenbaar. Net zoals die meerdere spiegels bij bepaalde kledingzaken, waardoor men opeens heel goed de achterzijde van het haar kan bezichtigen. Ziet er meestal een stuk minder florissant uit dan de voorzijde en schrik me telkens rot.Ja, en wie heeft er in vredesnaam bedacht dat ik mijn neus van opzij wil zien? Nog zo'n illusie aan scherven.
Ja, heel herkenbaar. Net zoals die meerdere spiegels bij bepaalde kledingzaken, waardoor men opeens heel goed de achterzijde van het haar kan bezichtigen. Ziet er meestal een stuk minder florissant uit dan de voorzijde en schrik me telkens rot.Ja, en wie heeft er in vredesnaam bedacht dat ik mijn neus van opzij wil zien? Nog zo'n illusie aan scherven.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
woensdag 17 februari 2016 om 11:36
woensdag 17 februari 2016 om 11:39
En je kunt er juist nog zo leuk uitzien op jouw leeftijd, beautytip...;
https://stock-foto.nation ... ieren-zak-over-hoofd.jpeg
https://stock-foto.nation ... ieren-zak-over-hoofd.jpeg
woensdag 17 februari 2016 om 11:40
quote:valentinamaria schreef op 17 februari 2016 @ 11:36:
[...]
ik paste daar een keer een bikini en had me in die spiegels toch een oude vrouwen rug!Mijn man maakte deze zomer een foto van mij in bikini toen ik met mijn kind in de branding zat. Van achteren. Ik kreeg toen echt een heel ander beeld van mijn figuur.
[...]
ik paste daar een keer een bikini en had me in die spiegels toch een oude vrouwen rug!Mijn man maakte deze zomer een foto van mij in bikini toen ik met mijn kind in de branding zat. Van achteren. Ik kreeg toen echt een heel ander beeld van mijn figuur.
woensdag 17 februari 2016 om 11:43
Ik heb ook een hekel aan de spiegels van H&M, maar Primark is nog erger, ik leek minimaal 10kg zwaarder, het ergste is dan ook nog dat ik de kleding in mijn maat niet pas, ipv 40 heb ik daar 44 Ga daar dus niet zo snel meer heen haha.
Ook heb ik een klein spiegeltje met lampje, het vergroot 10x geloof ik en gebruik het voor wenkbrauwen epileren, maar als je verder kijkt dan zie je ook meer dan je lief is
Ook heb ik een klein spiegeltje met lampje, het vergroot 10x geloof ik en gebruik het voor wenkbrauwen epileren, maar als je verder kijkt dan zie je ook meer dan je lief is
woensdag 17 februari 2016 om 11:45
quote:[Pink-Ink schreef op 17 februari 2016 @ 11:40[/message]:
[...]
Mijn man maakte deze zomer een foto van mij in bikini toen ik met mijn kind in de branding zat. Van achteren. Ik kreeg toen echt een heel ander beeld van mijn figuur.die foto moet je ritueel verbranden hoor, klopt gewoon niks van.
[...]
Mijn man maakte deze zomer een foto van mij in bikini toen ik met mijn kind in de branding zat. Van achteren. Ik kreeg toen echt een heel ander beeld van mijn figuur.die foto moet je ritueel verbranden hoor, klopt gewoon niks van.
wij slapen nooit.
woensdag 17 februari 2016 om 11:49