Zwanger????
maandag 27 oktober 2008 om 11:19
Hoi allemaal!
Ben nu twee dagen overtijd dus net een zwangerschapstest gedaan. Was eigenlijk puur een formaliteit wat mij betreft want voor mezelf wist ik het al: ik ben zwanger. Had rondom de innesteling vreselijk steken in mijn onderbuik en sindsdien misselijk, pukkeltjes enz enz. Jullie voelen hem al aankomen denk ik, doe ik net de test blijk ik NIET zwanger te zijn!!!!
Is er iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt? Moet ik gewoon rustig afwachten en over een paar dagen nog maar eens weer proberen??? Jullie advies wordt ZEER gewaardeerd.
Groetjes,
Kvinne
Ben nu twee dagen overtijd dus net een zwangerschapstest gedaan. Was eigenlijk puur een formaliteit wat mij betreft want voor mezelf wist ik het al: ik ben zwanger. Had rondom de innesteling vreselijk steken in mijn onderbuik en sindsdien misselijk, pukkeltjes enz enz. Jullie voelen hem al aankomen denk ik, doe ik net de test blijk ik NIET zwanger te zijn!!!!
Is er iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt? Moet ik gewoon rustig afwachten en over een paar dagen nog maar eens weer proberen??? Jullie advies wordt ZEER gewaardeerd.
Groetjes,
Kvinne
maandag 27 oktober 2008 om 11:23
maandag 27 oktober 2008 om 11:23
Ik zou het idd over een paar dagen weer proberen.
Bij mijn 2e was ik ook een paar dagen overtijd, test wees uit, niet zwanger, paar dagen weer gedaan, zwanger!
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je niet zwanger bent.
Het is mij trouwens niet bekend dat bij de innesteling je last van steken kunt krijgen?
Bij mijn 2e was ik ook een paar dagen overtijd, test wees uit, niet zwanger, paar dagen weer gedaan, zwanger!
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je niet zwanger bent.
Het is mij trouwens niet bekend dat bij de innesteling je last van steken kunt krijgen?
maandag 27 oktober 2008 om 11:26

maandag 27 oktober 2008 om 11:53
Volgens mij worden hier topics vol geschreven door meiden die zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze zwanger zijn, omdat hun lichaam iets anders doet dan normaal en uiteindelijk helemaal niet zwanger blijken te zijn. Ik zou al zeker een voetbalelftal hebben lopen als ik iedere keer als ik puistjes krijg, steken voel, onzin uitkraam, dingen vergeet, zere borsten heb, enz. zwanger zou zijn.
Het kan ook zijn dat het nu al mis is gegaan trouwens.
maandag 27 oktober 2008 om 12:07
[quote]Vl43inder schreef op 27 oktober 2008 @ 11:53:
Volgens mij worden hier topics vol geschreven door meiden die zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze zwanger zijn, omdat hun lichaam iets anders doet dan normaal en uiteindelijk helemaal niet zwanger blijken te zijn. Ik zou al zeker een voetbalelftal hebben lopen als ik iedere keer als ik puistjes krijg, steken voel, onzin uitkraam, dingen vergeet, zere borsten heb, enz. zwanger zou zijn.
beste Vl43inder.
Ben het helemaal met je eens maar zo is dit topic niet bedoelt. Mijn cyclus is zeer regelmatig en twee dagen over tijd is nog nooit eerder voorgekomen. Het gaat me dus niet om de "zwangerschapsverschijnselen" maar meer dat ik twee dagen over tijd ben en de test negatief blijkt te zijn en of meiden dit al eerder hebben meegemaakt.
zou inderdaad goed kunnen, daar had ik zelf ook al aan zitten denken.
Thnx voor je reactie!
beste Vl43inder.
Ben het helemaal met je eens maar zo is dit topic niet bedoelt. Mijn cyclus is zeer regelmatig en twee dagen over tijd is nog nooit eerder voorgekomen. Het gaat me dus niet om de "zwangerschapsverschijnselen" maar meer dat ik twee dagen over tijd ben en de test negatief blijkt te zijn en of meiden dit al eerder hebben meegemaakt.
zou inderdaad goed kunnen, daar had ik zelf ook al aan zitten denken.
Thnx voor je reactie!

maandag 27 oktober 2008 om 13:10
Hier ervaring met het éne en het andere. Altijd een zeer regelmatige cyclus. Eerst keer was ik overtijd en testte ik pas 3-4 dagen na vermoedelijke menstruatiedatum positief met een ienieminie streepje. Afgelopen maand had ik ook sterk het vermoeden door allerlei kwaaltjes dat het ik zwanger was. Maar helaas na 2-3 dagen toch ongesteld. Nog noooooit gehad.
maandag 27 oktober 2008 om 13:27
Ik had ook steeds zwangerschapskwaaltjes maar helaas werd ik toch elke maand ongesteld. Juist de maand dat ik er niet mee bezig was en echt helemaal geen klachen had behalve pijn in mijn buik omdat ik ongesteld moest worden was het raak. De kramp zonder bloedverlies zei mij al genoeg en heb toen getest. Ik zou over een paar dagen nog eens een test doen.
maandag 27 oktober 2008 om 14:52
Ik had ook een heel regelmatige cyclus en was noooooooooooooooit een dag of wat over tijd. Tot ik probeerde zwanger te raken dan...want toen had ik opeens een keer enorme zwangerschapskwaaltjes en was ik een paar dagen over tijd. Ik was ook overtuigd dat ik zwanger was, maar helaas: een negatieve test...En een paar dagen later werd ik toch ongesteld. de natuur kan een spelletje met je spelen en vooral als je zwanger wilt worden, ben je daar erg vatbaar voor!
Wacht het even af, als je met een paar dagen niet alsnog ongesteld wordt, doe je een nieuwe test. Ik zal wel voor je duimen!
Wacht het even af, als je met een paar dagen niet alsnog ongesteld wordt, doe je een nieuwe test. Ik zal wel voor je duimen!
woensdag 26 november 2008 om 09:18