Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Wauw Calm wat een verhaal! Wat een spannende tijd heb je gehad en zul je zeker ook nog wel hebben. Wel fijn dat het goed lijkt te gaan! Ik duim voor je!

Hier gaat het wisselend. Hele goede dagen en flink mindere dagen. Inmiddels 14.1 weken en een groeiend buikje!
Jaaa ook hier n goede 20-wekenecho! Zoo fijn! Hebben toch besloten geslacht niet te willen weten! Dus dat blijft nog even n verrassing!

Jij ook gefeliciteerd Azia!

Calm, hier met 18/19 weken n klein buikje, gewone broeken zitten niet meer lekker, maar ook nog geen mega zwangere buik hoor!

En wat leuk Missed, dat je vriend m ook al voelt!! Daarvoor is t hier nog iets te kort/zacht, al voel ik t wel steeds vaker! Zo gezellig
Bij mij zag je het al vanaf week 10 Calm! Niet dat het de baby is maar dat er ruimte wordt gemaakt.

Vandaag ben ik 19+4 en valt nu echt echt niet meer te verbergen. Maar ik moet ook zeggen dat ik mij soms gigantisch voel. Zeker voor een eerste kindje.

Als ik wat fotos zie van andere en van mezelf schrik ik soms wel. Daarintegen ben ik nog maar 1 kilo aangekomeb
Hier n 19.5 en buik is echt niet meer te ontkennen, baarmoeder zit nu navelhoogte.

Dus ja je zal echt een zwangerbuik hebben! Hier + 6/7 kilo nu. Mooi op de helft!

Fijn rosalinda, en spannend tot het einde dus!

Hier was de controle donderdag goed, mijn man kan het nu van buitenaf al geel gard voelen schoppen
Tabel is aangepast! Echt veel afvallers en niet meer meeschrijven!
Wat een fijn nieuws Rosalinda! En wat knap dat jullie het niet willen weten :):)
Ik zie dat je me uit de tabel hebt gehaald, maar ik lees nog gewoon mee hoor. Ik ben alleen niet zo fanatiek met reageren nee..

Fijn dat de echo goed was Rosalinda! En nog iemand die het geslacht niet wil weten. Leuk!

Calm wat een super nieuws! Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een goede zwangerschap.
Sorry haha...weet niet waarom....dacht dat jij degene was die niet meer mee wilde schrijven....zwangerbrain

Staat al weer terug!

Azia wil jij ook je gegevens geven voor de tabel?
Calm, ik had je al gefeliciteerd in ons andere topic waar we in aug/sep zwanger wilden worden...

Ik had met 6 weken al een buikje en met 10 weken was ik al giga, en nu? Behoorlijk! Maar dit is mijn 4 e zwangerschap dus dan gaat het al harder
Azia, je vroeg toen naar de kinderwagen die wij gekocht hebben.. De Egg stroller.. Hebben jullie al een besluit genomen?
Mag ik ook weer in de tabel of is 21-09 echt te ver weg? :-)
Hebben een goede en mooie 20 weken echo gehad!!!
Ik ook! Alles prima, alleen was ze mega druk haha.
Per aspera ad astra.
Van mij mag het calm! Zou het heel leuk vinden zo blij voor jullie!

Wat zijn je gegevens?
Kimmie en juf!! Jeeej!! Fijn, ik mag morgen
Gefeliciteerd Kim en Juf !!

Nog maar een paar te gaan!!
Hee allemaal;

@Kim-mie3: inmiddels heb ik de Egg van dichtbij mogen zien bij BabyDump. Ik vind 'm nog steeds mooi om te zien, maar moet bekennen dat dat voornamelijk wordt ingegeven omdat de Egg weinig tot niet in het straatbeeld te zien is. Minpuntje vond ik toch voornamelijk dat ik met 1.75 redelijk voor over moet bukken met de stang in mn buik om bij kindje te komen. Ook vond ik het draai-middenstuk aan de stang aan het design af doen. Daarom kijk ik ook nog heel erg naar de 'standaard' Joolz. Maar ik moet bekennen, inmiddels in week 20+ en nog steeds niets gekocht of voorbereid.

Ik kom er trouwens ook helemaal niet uit qua autostoel/maxi cosi. Echt teveel keus. Hebben jullie aanraders/favorieten?
Leuk calm, weer in de tabel!

Misschien willen calm en azia ook in de app groep? Erg gezellig!

Wij hebben de cabriofix, er was toevallig een aanbieding van maxi cosi, autostoel en familyfix in 1. Volgens mij prima ;)

Fijn rosalinda dat alles goed was! En spannend nog even wat het geslacht is, een gevoel??
Dames we hebben vandaag een geslachtsbepaling gehad en het is een jongen!!!!

Hij zag er goed uit! Alleen lag de placenta ervoor. Daardoor voel ik hem ook nog niet echt goed.

We zijn blij!!!!!

En hij is zooo knap
Jeeeej!!
Ikbenik jeej!! Fijn dat het goed zit!!

Hier een goede 20 weken echo, en het is een meisje
Wat fijn dat alle echo's goed waren! Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar het geslacht van onze baby. Nog even geduld!

Autostoeltjes moeten wij ook nog hebben. Eerst een nieuwe auto..
Happy-Wen, wil je mijn controle van 14-3 ook in de tabel zetten?

Hier alles goed! Gisteren een vracht aan zwangerschapsbroeken/joggingdingen/tankini binnen gekregen! Een hoop past goed dus ik ben blij :D:D:D

Vandaag denk ik de baby te hebben gevoeld. <3
Wat leuk een app groep! Wie moet ik PBen?

Even mijn gegevens:

Calm - 31/28 - 1e kindje - UD: 21-09-2016 - bijz: MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.
Je kunt wenn een privébericht sturen, dan voegt ze je toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven