Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Oh nee Wolkje! Wat vreselijk. Een hele dikke knuffel

Dat moment dat je een echo hebt en geen hartje meer ziet is écht een vreselijk moment.

Als je iets wil vragen mag je me een privébericht sturen.
Vreselijk wolkje... Heel veel sterkte
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Wokje, wat vreselijk voor jullie. Heb er geen woorden voor. Zo oneerlijk. Ontzettend veel sterkte en kracht gewenst.
Wat verschrikkelijk Wolkje... Heel veel sterkte.
Wat erg Wolkje, natuurlijk verwacht je dat nu niet meer!

Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie, heel veel sterkte!
Ach wat erg wolkje. Heel veel sterkte!!!!
Ik vond de Prenatal een beetje mwah. Ik denk dat ik het leuker vind om te gaan als ik verder in de zwangerschap ben, nu voelde het nog allemaal te ver weg.

Ik heb wel twee nieuwe bh's, erg fijn! Ik zit nu 75E en dat vind ik groot zat eigenlijk.
Wolkje meid wens je heel veel sterkte toe. Dit is echt oneerlijk.
@Bubje, ging je naar zon hele grote prenatal?

Wij zijn laatst langs die in Amersfoort gegaan en het viel mij ook iets tegen. Ik had er wat meer van verwacht. Ze hadden wel iets meer dan hier in de stad, maar alles was vooral ruimer opgezet dan hier. Qua afwisseling in producten verschilt het niet zo heel veel.

Ik ga ook nog een keer maar de baby-dump met een vriendin die ook zwanger is. De mannen gaan dan karten, ieder z'n ding
Dank jullie wel meiden, ik blijf zeker nog af en toe meelezen en wie weet, ook nog wel eens schrijven (hopelijk met leuker nieuws). Voor jullie allemaal veel succes verder.

@zus: dank je wel! Ik maak graag van je aanbod gebruik en zal je een dezer dagen een privé bericht sturen. Er komt zoveel op me af nu...
O nee.....ik dacht ik kom even kijken hoe het hier gaat en dan zie ik jouw verdrietige bericht Wolkje. Wat ontzettend oneerlijk. Heel veel sterkte de aankomende tijd.

Mocht je informatie willen over medicatie/cytotec, mag je mij altijd een privé berichtje sturen.
Heel veel sterkte Wolkje

Wat ontzettend kl*te... 😢
quote:Meme86 schreef op 20 februari 2016 @ 17:18:

@Bubje, ging je naar zon hele grote prenatal?

Wij zijn laatst langs die in Amersfoort gegaan en het viel mij ook iets tegen. Ik had er wat meer van verwacht. Ze hadden wel iets meer dan hier in de stad, maar alles was vooral ruimer opgezet dan hier. Qua afwisseling in producten verschilt het niet zo heel veel.

Ik ga ook nog een keer maar de baby-dump met een vriendin die ook zwanger is. De mannen gaan dan karten, ieder z'n ding Ja, we waren naar de grote Prenatal in Amersfoort, bij de Ikea.
Nou morgen om 9:15 controle bij VK. Ik ben toch weer heel erg benieuwd of alles goed is. Qua kwaaltjes gaat het up en down maar ik heb wel het idee dat ik langzaam uit mijn gigantische moeheids dal aan het kruipen ben. Wel heb ik sinds gisteravond weer ontzettende 'menstruatiekrampen' maar dat kan natuurlijk gewoon de groeiende baby zijn en dus mijn baarmoeder.

Via marktplaats net voor 20 euro een compleet babybadje inclusief vulslang en thermometer gekocht van bebe jou dus die ga ik morgen even ophalen. En zo hamster ik hier en daar langzaam wat spulletjes.
Fijn dat je de afspraak lekker vroeg hebt! Krijg je ook nog een echo?
Ik heb dat van de week ook twee dagen gehad Chuck, niet echt krampen maar een raar kloppend gevoel rond mn baarmoeder, zal idd het oprekken wel zijn.

Ik heb pas 2 maart controle, maar ga het proberen te verplaatsen (vervroegen) naar aankomende week. Ik vind het zo lang duren en ik heb de bevestiging nodig, merk ik aan mezelf. Hopelijk lukt het!
Ik denk dat ik ook wel een echo krijg dat deden ze bij de VK de vorige keer ook en ik wil gewoon echt even die bevestiging van het kloppende hartje. Mag ook door alleen luisteren en geen echo hoor. En ik ben blij want ik google net dat badje en dat kost al 47 euro exclusief standaard nieuw. En ik heb m inclusief en ook nogeens hier om de hoek. Voor nog minder dan de helft. Kijk van dat soort dingen wordt ik dan blij want ik heb echt geen zin om alles nieuw te moeten kopen.

Baal wel dat ik dan een dagje kwalenvrij ben en eindelijk het gevoel krijg dat ik weer een beetje een leven heb en dan ineens boem weer naar op de bank lig met buikpijn en misselijk en algeheel blegh gevoel.
Dat zou fijn zijn Chuck.

Ik krijg geen echo aankomende keer, maar ben al blij as ik een hartje hoor.

Wij kopen ook alles van marktplaats of krijgen het van familie. Genoeg keuze. Goed wassen en een verfje en het is weer zoals nieuw 😊

Fijn als je een goede koop hebt gedaan. Voelt goed he?

Mijn grootste missie word een complete kinderwagen met maxicosi van marktplaats voor een leuke prijs 😜
Ja hier neemt de supervermoeidheid ook af. Alleen slaap nog steeds 4 uur per nacht. Wel ben ik de afgelopen 2 weken steeds vaker en meer misselijk... Ik houd maar hoop haha

Wel fijn dat je nog wat eerder langs zou kunnen komen.

De steken heb ik eigenlijk al vanaf dag 1 gehad. De ene dag wel meer dan de ander. Volgens de vk is het vaak het oprekken van de baarmoeder en de banden.

Ik ben ook langzaam aan bezig om de uitzetlijst te vormen en welke spullen ik dan wil. Ik ga er nog eens samen met een vriendin door heen die al twee kinderen heeft voor wat tips en trucs.

Gister ook het magazine (zeg maar gerust naslagwerk) van de kraamzorg gekregen. Wordt no-nonsens even in detail verteld hoe alles in z'n werk gaat vlak voor, tijdens en na de bevalling. Nou sommige details had ik vooraf niet willen weten hoor hahaha. Stuk later in de zwangerschap komen ze ook nog een keer langs voor een intake gesprek gelukkig.
Ja kinderwagen heb ik al maar maxicosi moet inderdaad ook nog. Die nieuwerwetse kinderwagens zijn me toch een partij duur zag ik ! 800 euro voor een nieuwe schijnt heel normaal te zijn. En dan zijn ze 'maar' 450 tweedehands ofzo.
Wat wisselend zijn de kwaaltjes dan nog he. Ik kan smiddags ineens heel moe zijn. Ik slaap gelukkig nog steeds goed. Ben vooral sochtends nog misselijk (maar dat is vaak weg na overgeven) en soms na het eten.

Ik ga ook nog eens met schoonzus/vriendin om de tafel Meme, wat heb je nu echt nodig. En ik kan ook veel van ze lenen, echt fijn.

Chuck, het is idd erg duur, al ligt het er erg aan welke wagen je wilt. Er zijn ook goedkopere modellen, en dan ben je (denk ik) rond de 250¤ klaar. Als je goed zoekt.
Ik heb 50 euro betaald voor een eind jaren 70 Silver Cross kinderwagen en wil die afwisselen met eventueel een drager.
Zo wij zijn weer door de APK. Alles gaat perfect. Bloedwaarden waren goed. Hartje klopt mooi. En ben echt stukje minder moe als de weken hiervoor. Hopelijk zet het door.
Fijn dat alles goed is Chuck!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Fijn Chuck! Ik mag vanmiddag voor de nekplooi. Vind het toch spannend...

En nog even een ander ding waar ik wel benieuwd naar ben of jullie er tegenaan lopen.

Ik ben normaal al best assertief en zelfstandig, maar door de hormonen is dat nu helemaal erg( dat even ter info vooraf). Maar wij hebben de zwangerschap vrijdag echt wereldkundig gemaakt en ik ben het nu al helemaal zat dat iedereen zich met mij dient zich te bemoeien en een mening te moeten hebben over alles wat ik doe. Echt te erg. Daarnaast moet ik ook van elke moeder (van jong tot hoogbejaard) aanhoren wat zij allemaal in hun zwangerschap hadden en hoe de bevalling was. Echt ik wil dat niet. Gisterenavond etentje met de schoonfamilie en echt ze zullen het goed bedoelen hoor maar zat mij zooo te ergeren. Ik kreeg het idee dat men vond dat ik mij aanstel met wat je wel en vooral niet mag eten (en toevallig was dat een hoop in dit restaurant met veel rauwe producten) en gaan de vergelijking trekken met vroeger. Toen had je dat allemaal niet en werd men toch ook groot? Ik had deze 'discussies' ( eigenlijk zijn het monologen tegen mij) al eerder gehad en heb eens gegoogled op kindersterfte en wiegendood. Deze aantallen zijn ook exponentieel gedaald sinds deze 'onzin' er is voor zwangere vrouwen. Maar goed dát wil men niet horen. Ik heb min echt heel erg ingehouden en vooral met de mannen in gesprek gegaan over dagelijkse onderwerpen😁

Maar hier kan ik mij echt zo aan ergeren. En ook dat men je bij de meest luttele dingen moet helpen. Mensen ik ben 12 weken zwanger en verder niet ziek of zwaar beperkt!

Waarop manlief zegt dat ik het vooral moet negeren en dat ze het lief bedoelen. Het zal wel maar ik heb er nu ff last van. Scheelt al om het hier even te delen en ik ga maar kijken of ik 6 maanden in retraite kan ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven