Pinkpop 2016
maandag 15 februari 2016 om 16:43
Aanstaande zaterdag is het weer zover: de voorverkoop van Pinkpop start! Wie gaat er (weer) proberen kaarten te scoren? En voor wie wil je gaan?
Ik ben in het verleden meerdere keren geweest. Recenter twee jaar geleden bij The Rolling Stones. En vorig jaar de dag van Pharrell Williams en de Foo Fighters die helaas niet kwamen door Dave z'n been.
Dit jaar wil ik uiteraard voor Paul McCartney, wat een legende! Hoop dat ik er een beetje doorheen kom net als de afgelopen keren.
Wie doet er mee met de voorpret?
Ik ben in het verleden meerdere keren geweest. Recenter twee jaar geleden bij The Rolling Stones. En vorig jaar de dag van Pharrell Williams en de Foo Fighters die helaas niet kwamen door Dave z'n been.
Dit jaar wil ik uiteraard voor Paul McCartney, wat een legende! Hoop dat ik er een beetje doorheen kom net als de afgelopen keren.
Wie doet er mee met de voorpret?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
woensdag 17 februari 2016 om 16:41
Ik vind het erg gaaf dat Skunk Anansie ook komt zondag. Daar is mijn liefde voor festivals ooit mee begonnen, zo'n beetje. Eerste keer Lowlands in 1997 waren zij er ook. Wat een stem!
Daarna nog vaak gezien, altijd even grandioos live. Topact.
James Morrison komt zaterdag, dus dat wordt 'm niet op Pinkpop. Gelukkig zie ik die wel in april in de HMH!
Daarna nog vaak gezien, altijd even grandioos live. Topact.
James Morrison komt zaterdag, dus dat wordt 'm niet op Pinkpop. Gelukkig zie ik die wel in april in de HMH!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
vrijdag 19 februari 2016 om 22:47
Hoe werkt dat nu met refreshen en kaartverkoop.
Dat je niet moet refreshen terwijl je in de wachtrij staat snap ik.
Maar hoe zit dat als je om zeg 9:30 op ticketmaster inlogt, moet je dan om precies 10:00 refreshen of kom je automatisch in de wachtrij?
Vorige keer dat ik namelijk op het tijdstip van verkoop ging refreshen kwam ik in een wachtrij voor de website en niet voor de wachtrij...daarna ging ik automatisch over in de wachtrij. Maar deed ik daar toen wel slim aan om te refreshen?
Wie weet dit?
Dat je niet moet refreshen terwijl je in de wachtrij staat snap ik.
Maar hoe zit dat als je om zeg 9:30 op ticketmaster inlogt, moet je dan om precies 10:00 refreshen of kom je automatisch in de wachtrij?
Vorige keer dat ik namelijk op het tijdstip van verkoop ging refreshen kwam ik in een wachtrij voor de website en niet voor de wachtrij...daarna ging ik automatisch over in de wachtrij. Maar deed ik daar toen wel slim aan om te refreshen?
Wie weet dit?
Doubt kills more dreams than failure ever will
vrijdag 19 februari 2016 om 23:23
quote:viva1966 schreef op 17 februari 2016 @ 16:46:
Ik zie net ook dat Lionel Richie komt. Volgens mij zijn ze daar de weg kwijt. Volgend jaar Barry Manilow? (als die dan nog leeft)Ik hoorde(iemand heeft dat op de radio gehoord) dat hij hetzelfde bookingskantoor heeft als Paul McCartney en dat dat kantoor dat afgedwongen heeft....
Ik zie net ook dat Lionel Richie komt. Volgens mij zijn ze daar de weg kwijt. Volgend jaar Barry Manilow? (als die dan nog leeft)Ik hoorde(iemand heeft dat op de radio gehoord) dat hij hetzelfde bookingskantoor heeft als Paul McCartney en dat dat kantoor dat afgedwongen heeft....
vrijdag 19 februari 2016 om 23:52
zaterdag 20 februari 2016 om 09:43
zaterdag 20 februari 2016 om 10:08
quote:Nyx- schreef op 20 februari 2016 @ 09:22:
Wow er is gewoon al een online wachtrij! Succes iedereen.
Ik stond om kwart over negen al in de wacht....
Toch handig dat ik al iets eerder ingelogd had, was ik eigenlijk niet van plan.
Ben eigenlijk niet zo'n fan van de line-up, maar ja, we moeten blijkbaar naar Paul McCartney.
Wow er is gewoon al een online wachtrij! Succes iedereen.
Ik stond om kwart over negen al in de wacht....
Toch handig dat ik al iets eerder ingelogd had, was ik eigenlijk niet van plan.
Ben eigenlijk niet zo'n fan van de line-up, maar ja, we moeten blijkbaar naar Paul McCartney.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 20 februari 2016 om 10:10
quote:dolfje schreef op 19 februari 2016 @ 23:23:
[...]
Ik hoorde(iemand heeft dat op de radio gehoord) dat hij hetzelfde bookingskantoor heeft als Paul McCartney en dat dat kantoor dat afgedwongen heeft....Ze spelen inderdaad ook op andere festivals. Helaas eigenlijk. Ik zal wel oud worden maar dit soort manier van programmeren van festivals haalt wel al het leuke eruit. Het maakt helemaal niet meer uit waar je heen gaat, het programma is voor 90% hetzelfde. De organisatoren hebben weinig vrijheid meer om hun eigen stempel op een festival te drukken.
[...]
Ik hoorde(iemand heeft dat op de radio gehoord) dat hij hetzelfde bookingskantoor heeft als Paul McCartney en dat dat kantoor dat afgedwongen heeft....Ze spelen inderdaad ook op andere festivals. Helaas eigenlijk. Ik zal wel oud worden maar dit soort manier van programmeren van festivals haalt wel al het leuke eruit. Het maakt helemaal niet meer uit waar je heen gaat, het programma is voor 90% hetzelfde. De organisatoren hebben weinig vrijheid meer om hun eigen stempel op een festival te drukken.