Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
quote:Sheennaa schreef op 15 oktober 2008 @ 00:22:

MissC,

Sorry dat mijn posting verkeerd gevallen is dat was helemaal niet de bedoeling, in deze disscussie kwam je niet eens aan bod en heb ik je naam verkeerd geplaast. het is helemaal niet de bedoeling om je persoonlijk aan te vallen, Sorry.

SheenaaSheenaa, het moderator topic is niet bedoeld voor dergelijke berichten. Als je iemand iets persoonlijks te vertellen hebt, moet je dat op een andere manier doen. Bij een volgend misbruik kan je een mail van mij verwachten.
Pardon!? hoezo misbruik? er staat op dit topic wel meer geschreven wat hier niet thuishoort. (zoals mensen die zich met andermans zaken bemoeien)

Waar had het dan moeten doen?

T is met de beste bedoelingen.
Angel, het enige wat ik zou willen toevoegen is om toch te overwegen dat mensen wel met hun eigen nickname mogen biechten. Onder de regels die jij hieronder vermeld.

Ik pleit hiervoor omdat ik als ik wat te biechten heb best forummers mogen weten dat ik het ben, ook al mogen ze er niet op reageren, ze kunnen je desnoods altijd bereiken onder je nickname. Laat het aan een ieder om het anoniem onder de biechtnaam te doen of anoniem onder een nickname.

Verder heb ik een keer het gedoe beschreven van uitloggen nickname, inloggen onder biechtnaam, dan weer uitloggen biechtnaam, weer inloggen onder je nickname. Allemaal leuk en aardig bij een snel forum maar als ik een halve avond bezig ben om iets te biechten dan vergaat de lust mij ook om het op te biechten, dan loop ik wel verder met het gewicht op mijn schouders.

Ach en aan het animo van de laatste tijd te zien, lijkt het erop dat er bijna geen vraag meer naar een biechttopic. Uiteraard open het voor de liefhebbers maar de hype toen het net geopend was is weer voorbij denk ik.

Zelf vind ik te lastig als je iets gebiecht hebt dat je op het discussietopic moet kijken de dagen erna of er iemand op je gereageerd heeft, zoja dan moet je weer uitloggen, inloggen, uitloggen enz. Ik biecht alleen dingen op waar ik niet bewust een antwoord op hoef te hebben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Even reagerend op vorige pagina, waar ik vroeg of een aparte dierenpeiler mogelijk was.

Het huisje/boompje/beestje-idee vond ik best leuk.

Mijn voorkeur voor een extra peiler zou uit gaan naar iets met financien of regelzaken in het algemeen (verzekeringen, belastingen e.d.)

Spiritualiteit is ook een optie, maar in hoeverre past dat bij viva? En zou dieren en spiritualiteit in dat geval niet samen op een peiler kunnen?

Beetje vage post zo (sorry) maar ik probeer alleen mee te denken.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Je kunt je beste bedoelingen in je hol schuiven, Sheennaa.

Ik heb je topic gezien, en daar was NIETS per ongeluks aan, aan die postingen over en tegen mij.
Reklame gespot op het money miljonair topic
quote:Sheennaa schreef op 11 oktober 2008 @ 18:14:

Kippentopic weg, prima.

Sabeltandcavia, bedankt voor je link en je tips, ik was even internetloos maar dat heb ik nog mooi even meegePIKT. Thanks. Kan het niet laten om even te zeggen dat ik het echt helemaal eens ben met MissC, bijzonder triest en ik vind dat MissC nog ontzettend beschaafd heeft gereageerd op jou.
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 16:22:

Reklame gespot op het money miljonair topicHet topic is verwijderd. En ik wil daar graag aan toevoegen dat dankzij jullie reacties de reclame op dit forum doorgaans erg snel wordt ontdekt en volgens mij alleen maar negatief doorwerkt voor de partij die zichzelf promoot. Lijkt mij een bijzonder gezonde reactie op deze manier van reclame maken!
quote:Sheennaa schreef op 15 oktober 2008 @ 13:46:

Pardon!? hoezo misbruik? er staat op dit topic wel meer geschreven wat hier niet thuishoort. (zoals mensen die zich met andermans zaken bemoeien)

Waar had het dan moeten doen?

T is met de beste bedoelingen.Wat ik op dit topic laat staan gaat doorgaans over modereerkwesties of zijn reacties op berichten die hier staan. Als jij het nodig vindt hier iets neer te zetten, mag MissChicken daar van mij op reageren. Jouw mail was 100% persoonlijk, geen reactie op een posting hier en geen modereerkwestie. Misbruik van dit topic dus en met een beetje kwade wil kan ik het zelfs uitleggen als natrappen. Ik raad je aan die indruk vooral niet te wekken en je aan de regels te houden.
Verplaatst naar Prikbord (aangeboden): "Gratis visjes!"
Strak plan. Huisje boompje beestje pijler. Wat nu Wonen is.

Daar kunnen al die geldkwesties en dieren ook heen.
Geen bijzonderheden
[quote]mylenevalerie schreef op 15 oktober 2008 @ 13:54:

Angel, het enige wat ik zou willen toevoegen is om toch te overwegen dat mensen wel met hun eigen nickname mogen biechten. Onder de regels die jij hieronder vermeld.

Juist niet, want dan wordt het weer zo'n onoverzichtelijke rotzooi met biechtberichten en "gewone" berichten door elkaar. Biechten is anoniem, dus niet onder je eigen forumnaam.

En onder je forumnaam schrijven lokt weer reacties uit en dan verschilt het niet meer van al die 13-in-een-dozijn-topics.

Ik pleit hiervoor omdat ik als ik wat te biechten heb best forummers mogen weten dat ik het ben, ook al mogen ze er niet op reageren, ze kunnen je desnoods altijd bereiken onder je nickname. Laat het aan een ieder om het anoniem onder de biechtnaam te doen of anoniem onder een nickname.

Verder heb ik een keer het gedoe beschreven van uitloggen nickname, inloggen onder biechtnaam, dan weer uitloggen biechtnaam, weer inloggen onder je nickname. Allemaal leuk en aardig bij een snel forum maar als ik een halve avond bezig ben om iets te biechten dan vergaat de lust mij ook om het op te biechten, dan loop ik wel verder met het gewicht op mijn schouders.

Ik neem aan dat jij niet 3 keer per dag gaat biechten?

Ach en aan het animo van de laatste tijd te zien, lijkt het erop dat er bijna geen vraag meer naar een biechttopic.

Dat werd grotendeels veroorzaakt door de onbeleefde en afkrakende reacties van forummers zonder zelfbeheersing die zich niets aantrokken van de door een Engel opgegeven voorwaarden.

Uiteraard open het voor de liefhebbers maar de hype toen het net geopend was is weer voorbij denk ik.

Zelf vind ik te lastig als je iets gebiecht hebt dat je op het discussietopic moet kijken de dagen erna of er iemand op je gereageerd heeft, zoja dan moet je weer uitloggen, inloggen, uitloggen enz. Ik biecht alleen dingen op waar ik niet bewust een antwoord op hoef te hebben.[/quote]

Biechten is iets anders dan discussieren, daarvoor kan iemand ook een "gewoon" topic openen.
[quote]Viva Angel2 schreef op 14 oktober 2008 @ 23:46:

En toen vinkte ik het verkeerde vakje aan en was het hele topic ineens verdwenen.....

Ik ga even kijken of het teruggehaald kan worden.[/quote]

Ehhh, ik suggereerde om het "Reactie op 't Biechttopic" maar te deleten, niet 't Biechttopic zelf natuurlijk

[ ] Geschikt

[X] Ongeschikt

*leedvermaak modus uit*
quote:quattro35 schreef op 15 oktober 2008 @ 20:29:

[quote]mylenevalerie schreef op 15 oktober 2008 @ 13:54:

Juist niet, want dan wordt het weer zo'n onoverzichtelijke rotzooi met biechtberichten en "gewone" berichten door elkaar. Biechten is anoniem, dus niet onder je eigen forumnaam.

En onder je forumnaam schrijven lokt weer reacties uit en dan verschilt het niet meer van al die 13-in-een-dozijn-topics.

Ik neem aan dat jij niet 3 keer per dag gaat biechten?

Ach en aan het animo van de laatste tijd te zien, lijkt het erop dat er bijna geen vraag meer naar een biechttopic.

Dat werd grotendeels veroorzaakt door de onbeleefde en afkrakende reacties van forummers zonder zelfbeheersing die zich niets aantrokken van de door een Engel opgegeven voorwaarden.

Uiteraard open het voor de liefhebbers maar de hype toen het net geopend was is weer voorbij denk ik.

Zelf vind ik te lastig als je iets gebiecht hebt dat je op het discussietopic moet kijken de dagen erna of er iemand op je gereageerd heeft, zoja dan moet je weer uitloggen, inloggen, uitloggen enz. Ik biecht alleen dingen op waar ik niet bewust een antwoord op hoef te hebben.[/quote]

Biechten is iets anders dan discussieren, daarvoor kan iemand ook een "gewoon" topic openen.

Een vivanickname is toch ook anoniem? Dus wat dat betreft vind ik dat je ook onder die naam mag posten. En nee ik biecht geen 3x op een dag maar met de traagheid van het forum soms is 1x op die manier al teveel. Verder zie ik de relevantie niet of je 1 of 3 x biecht.

Tsja dit stukje;

Dat werd grotendeels veroorzaakt door de onbeleefde en afkrakende reacties van forummers zonder zelfbeheersing die zich niets aantrokken van de door een Engel opgegeven voorwaarden.[/

Ik weet echt niet of je mij ermee bedoelt maar ik voel me iig door je woorden niet aangesproken. Dus ....

Laten we het zo zeggen, toen het topic geopend werd en er in 1 dag 750 postings werden gedaan, was iedereen lyrisch. Nu met alle regeltjes en voorwaarden mag je blij zijn als er 2 tot 5 postings op een dag zijn.

Trek zelf je conclusie.
Wat ik me afvraag:

Wat doet het 'Grote slierten en seksnogwat reunie ding op deze pijler?

Kan dat niet naar de S pijler?

Wat moet dat hier in godesnaam?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 15 oktober 2008 @ 21:06:

Wat ik me afvraag:

Wat doet het 'Grote slierten en seksnogwat reunie ding op deze pijler?

Kan dat niet naar de S pijler?

Wat moet dat hier in godesnaam?Dat willen de schrijvers zelf ook graag, maar op de sexpijler staan we geen kletstopics toe. Wegens ervaringen uit het verleden. Dus bieden we hen op deze pijler een onderkomen voor de reunie.
Ik heb een off-topic discussie verwijderd en ook deze schrijvers kunnen een mail verwachten als ze hem hier opnieuw opstarten.
Nog even een binnenpretje over het biechttopic; nu zijn de angels (eindelijk) uit de anonimiteit getreden en nu zouden de forummers evt. gedwongen worden om nog anoniemer dan ze al zijn (onder hun nickname) moeten posten onder de viva biechtnaam. Beetje omgekeerde wereld.
Ik zit het nog te overwegen, MV, en ga ook zeker nog even overleggen met de andere angels. Dat uit- en inloggen kennen wij maar al te goed en dat gaat prima ook wel eens moeizaam. Als je toestaat om onder eigen nick te biechten, krijg je weer al die fake-biechts die stiekem toch als commentaar of als off-topic bedoeld zijn, maar dan vermomd.
quote:Viva Angel2 schreef op 15 oktober 2008 @ 22:04:

Ik zit het nog te overwegen, MV, en ga ook zeker nog even overleggen met de andere angels. Dat uit- en inloggen kennen wij maar al te goed en dat gaat prima ook wel eens moeizaam. Als je toestaat om onder eigen nick te biechten, krijg je weer al die fake-biechts die stiekem toch als commentaar of als off-topic bedoeld zijn, maar dan vermomd.

Tipje: ik gebruik 2 browsers. Bij de ene browser sta ik als Angel ingelogd, bij de andere als Vinyl.

Ideaal!
quote:Viva Angel2 schreef op 15 oktober 2008 @ 22:04:

Ik zit het nog te overwegen, MV, en ga ook zeker nog even overleggen met de andere angels. Dat uit- en inloggen kennen wij maar al te goed en dat gaat prima ook wel eens moeizaam. Als je toestaat om onder eigen nick te biechten, krijg je weer al die fake-biechts die stiekem toch als commentaar of als off-topic bedoeld zijn, maar dan vermomd.Ik wil niet heel erg zeuren , maar jouw collega gaf zelf de tip om als je dan toch iets over een biecht wilde zeggen dat je het dan moest doen met "ik biecht op dat ... enz." ....
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mag ik even een vraagje stellen ?

Hoe verwijder ik een posting ?

Via wijzigen lukt het me niet
Via wijzigen en dan gewoon je hele bericht verwijderen , en een : . ( punt ) neerzetten, omdat een helemaal leeg bericht niet geplaatst wordt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Vinyl schreef op 15 oktober 2008 @ 22:13:

[...]

Tipje: ik gebruik 2 browsers. Bij de ene browser sta ik als Angel ingelogd, bij de andere als Vinyl.

Ideaal!Dat werkt bij mij niet (IE onder vista) als ik 1 scherm VA5 heb en 1 scherm Sarah, ik post bv met Sarah, wordt het andere scherm ook Sarah. Post ik met VA5, wordt het andere scherm ook VA5. Handig joh!
Nee, maar echt 2 browsers!

Eentje Internet Explorer, de ander Firefox oid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven