Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Ja hoor, brand maar los Olle Grieze
quote:yette schreef op 21 februari 2016 @ 01:05:

Mal kind inderdaad

Ik kan veel positiefs over mijn brave weirdo's noemen, maar de boel netjes houden? Neuh.Herkenbaar. ..superlief en betrouwbare jongens heb ik..maar haalde vandaag nog 1 leeg colablikje,een lege verpakking van chips en koek onder hun bed vandaan...
quote:ana_isabel schreef op 21 februari 2016 @ 01:07:

[...]

Herkenbaar. ..superlief en betrouwbare jongens heb ik..maar haalde vandaag nog 1 leeg colablikje,een lege verpakking van chips en koek onder hun bed vandaan...Oh das hier ook gebruikelijk hoor. Ik vrees ook dat dochter een dag bezig is geweest met opruimen voor ik thuis kwam, maar dan nog
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 01:08:

[...]

Oh das hier ook gebruikelijk hoor. Ik vrees ook dat dochter een dag bezig is geweest met opruimen voor ik thuis kwam, maar dan nog

Wat een schat!

Ik vind het ergens ook wel aandoenlijk die rommel..
quote:ana_isabel schreef op 21 februari 2016 @ 01:10:

[...]

Wat een schat!

Ik vind het ergens ook wel aandoenlijk die rommel..Ja toch? Zo lang je geen wodkaflessen en wietzakjes onder het bed vindt, ach .
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 01:12:

[...]

Ja toch? Zo lang je geen wodkaflessen en wietzakjes onder het bed vindt, ach .Das minder ja
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder van 81 gaat niet goed. Sommigen van jullie weten dat mijn schoonmoeder afgelopen september op 62 jarige leeftijd is overleden. En dat man en ik het niet makkelijk hebben met schoonvader. We wonen dan ook nog een keer niet bij elkaar in de beurt. BE en Nl en familie in het zuiden van Be en de andere in het andere puntje. Man en ik zijn aanbeland in een enigma. We willen beiden voor de twee families zorgen, maar hebben tegengestelde werkschema's vaak. En ons eigen leven? is nu niet bestaande.

Toestand met mijn moeder wordt steeds acuter voor mij, toestand met zijn vader voor hem. En ik ben hier gefrustreerd van. We zien elkaar, willen elkaar zo graag helpen, maar er dondert hier een storm over ons heen...

Mijn eigen vader overleed toen hij 53 waa en mijn moeder heeft nooit een andere relatie gehad. En heeft ook nooit eerder dan nu beroep op haar kinderen gedaanl

En poeh, Nu heb ik het er weer uit gegooid en ga ik gewoon morgen het huishouden doen terwijl man werken is en maandag ga ik gewoon weer.

Maar het voelt niet goed. Wat?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jemig Oudblond, wat een zooi. Ik zou me er in ieder geval sterk voor maken dat jij en je man op regelmatige basis tijd voor elkaar maken, al is het maar anderhalf uur per dag. Om even stoom af te blazen, te knuffelen of slap te ouwehoeren, wat jullie maar willen.

Dat is echt heel belangrijk, dat weet ik nog van toen zoon zo rottig lag. Gewoon even tijd voor elkaar. Ik weet trouwens ook dat het niet gemakkelijk is om jezelf dat te gunnen, maar het moet wel.
voelt fijn Moi, dank je. Ik ben op zich wel ok met de dingen die in het leven gebeuren. Maar mijn moeder is mijn reddende engel in mij leven geweest. En dit voelt heel kut en mag nog niet gebeuren.

Daarbij was man vanmiddag met bankbetalingen met schoonpa bezig (groote onzekerheid, paniek, en stress) En keek ik intussen met een half oog een oude film en ik werd neergesabeld: Suddenly, Last Summer
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb geen wijze woorden Oud. Het lijkt me verschrikkelijk om mijn moeder te verliezen.
quote:Moiren_ schreef op 21 februari 2016 @ 02:07:

Ik heb geen wijze woorden Oud. Het lijkt me verschrikkelijk om mijn moeder te verliezen.Dit. Het overkomt ons allemaal en toch ben ik ook bang voor die dag. Vind het altijd vreselijk als het anderen overkomt,juist omdat ik het niet wil...
Heel veel sterkte Oudblond in deze verdrietige en onzekere periode. Ik hoop dat je zometeen alsnog de slaap kunt vatten

weltrusten dames.
Nou dochter is heelhuids wedergekeerd, dus ik kan naar bed . Het zou tijd worden ook, want ik was gistermorgen (dat klinkt wat dramatischer) al om kwart over zeven op om het kind naar behoren uit te zwaaien. Dus ik ga crashen, welterusten!
Truste LV.

Dat bieren vanmiddag was trouwens bij jullie lokale brouwer. Kwam lekker aan, 12%
Lieve Oudblond, wat krijg je veel op je bord lieverd.

Te veel...

Nu je zo geleefd wordt door de omstandigheden is het inderdaad zaak tijd vrij te maken voor jou en je man.

Echt gewoon in je agenda zetten.

Wat zal je hart zeer doen om je moeder. Verschrikkelijk dat het niet goed gaat met haar, kan me indienen dat je je grote zorgen maakt.

Fijn dat je hier praat over je verdriet, mag altijd.
Lieve Oudblond

Zorg ook goed voor jezelf en voor jullie (man en jij) samen. Ook als dat egoistisch voelt.
Goedemorgen stammers.

Het waaide hier hard vannacht, heb mijn raam maar dicht gedaan want ik werd telkens wakker.

Vanmiddag ga ik naar het theater, een balletvoorstelling voor jeugd, samen met een heel lief meisje dat gek is van ballet. Ben benieuwd, ik verwacht dat het mooi wordt.
Goedemorgen

Woll, veel plezier vanmiddag!

Oudblond, als eerste een voor jou. Wat een verdrietige en heftige situatie voor jullie zeg. Vergeet niet om af en toe een moment samen met je man te zijn. Even alleen elkaar. Sterkte lieverd.
Wat een leuk plan, Stone.

Ik ga proberen wakker te blijven vanmiddag en vanavond. Ben al een dag of vijf compleet uit mijn ritme.
Hier ook veel wind, veel regen, heel herfstig.

Wat mij betreft mag er opgeschoten worden met de lente.

Ik ga vandaag maar eens warmdraaien voor mijn kookuitdaging van vanavond, de fried sticky chicken.

Ben benieuwd of het net zo lekker smaakt als dat het er uitziet.
Warmdraaien als in: kip in melk verzuipen?
Of moet je de kip nog vangen?
Nee hoor, de kip is al in filets gesneden. Maar het is heel veel werk en ik heb nog steeds een tennisarm.

Maar ik krijg assistentie van mijn dochter.

Dat scheelt.
Goedemorgen Stammers.

Oudblond, wat naar om te lezen dat je het zo zwaar hebt. Heel logisch dat je voor je oude moedertje klaar wil staan. Dat zal je man toch ook wel begrijpen? Wat voor zorg heeft je schoonvader nu nodig, is hij hulpbehoevend? Is dat eventueel uit te besteden?

Dikke knuffel en blijf dicht bij jezelf en je man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven