Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
zondag 21 februari 2016 om 19:09
quote:Eleonora-1 schreef op 21 februari 2016 @ 19:04:
[...]
O ik wil helemaal ontspruien er over!
Ik zit te wippen op de bank van pure geestdrift en enthousiasme.
Het was zálig.Ik wil het recept graag hebben Leo. Heb je een linkje of zo?
[...]
O ik wil helemaal ontspruien er over!
Ik zit te wippen op de bank van pure geestdrift en enthousiasme.
Het was zálig.Ik wil het recept graag hebben Leo. Heb je een linkje of zo?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 21 februari 2016 om 19:09
zondag 21 februari 2016 om 19:10
zondag 21 februari 2016 om 19:13
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 19:03:
[...]
Huh?Ik moest mijn zin nog afmaken. Met het woord 'posten'. En dat wilde niet nadat ik het kleurtje eringegooid had. En dat vond ik gedoe.
[...]
Huh?Ik moest mijn zin nog afmaken. Met het woord 'posten'. En dat wilde niet nadat ik het kleurtje eringegooid had. En dat vond ik gedoe.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 21 februari 2016 om 19:16
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 19:12:
[...]
Het is een geweldig schattig en vrolijk manneke, zijn ze allemaal hoor maar zo'n nakomertje is echt te gek. Ik ben heel erg bevooroordeeld natuurlijk. En jullie zijn natuurlijk intussen ook heel ervaren ouders zodat alles wat meer zijn natuurlijke gang kan gaan. Dat voelt een kind denk ik ook en geeft meer vrijheid om persoonlijkheid (sneller) te ontwikkelen.
[...]
Het is een geweldig schattig en vrolijk manneke, zijn ze allemaal hoor maar zo'n nakomertje is echt te gek. Ik ben heel erg bevooroordeeld natuurlijk. En jullie zijn natuurlijk intussen ook heel ervaren ouders zodat alles wat meer zijn natuurlijke gang kan gaan. Dat voelt een kind denk ik ook en geeft meer vrijheid om persoonlijkheid (sneller) te ontwikkelen.
zondag 21 februari 2016 om 19:17
quote:Eleonora-1 schreef op 21 februari 2016 @ 19:09:
Kweenie Rosanna, ik weet niet echt een vegetarische vorm van datte.
Hoewel, met tofu.....
Van de meest dieronvriendelijke slager (die arme beesten mogen niet eens binnenkomen)
Kweenie Rosanna, ik weet niet echt een vegetarische vorm van datte.
Hoewel, met tofu.....
Van de meest dieronvriendelijke slager (die arme beesten mogen niet eens binnenkomen)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 21 februari 2016 om 19:17
zondag 21 februari 2016 om 19:19
quote:feow schreef op 21 februari 2016 @ 19:13:
[...]
Ik moest mijn zin nog afmaken. Met het woord 'posten'. En dat wilde niet nadat ik het kleurtje eringegooid had. En dat vond ik gedoe.
Ah, op die fiets.
Dag Fietsie! Mijn ovenschotel staat op de bar, dus als je nog wel een lekker bordje wil: tast toe.
[...]
Ik moest mijn zin nog afmaken. Met het woord 'posten'. En dat wilde niet nadat ik het kleurtje eringegooid had. En dat vond ik gedoe.
Ah, op die fiets.
Dag Fietsie! Mijn ovenschotel staat op de bar, dus als je nog wel een lekker bordje wil: tast toe.
zondag 21 februari 2016 om 19:20
zondag 21 februari 2016 om 19:21
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 19:16:
[...]
En jullie zijn natuurlijk intussen ook heel ervaren ouders zodat alles wat meer zijn natuurlijke gang kan gaan. Dat voelt een kind denk ik ook en geeft meer vrijheid om persoonlijkheid (sneller) te ontwikkelen.Het is een stuk relaxer nu, dat is heel prettig ja. Voelt echt als een cadeautje.
[...]
En jullie zijn natuurlijk intussen ook heel ervaren ouders zodat alles wat meer zijn natuurlijke gang kan gaan. Dat voelt een kind denk ik ook en geeft meer vrijheid om persoonlijkheid (sneller) te ontwikkelen.Het is een stuk relaxer nu, dat is heel prettig ja. Voelt echt als een cadeautje.
zondag 21 februari 2016 om 19:22
zondag 21 februari 2016 om 19:22
quote:feow schreef op 21 februari 2016 @ 19:17:
[...]
[afbeelding] En je dacht: ik gooi er ook nog even een doordenkertje in. Kwestie van de kroeg scherp te houden?
[...]
[afbeelding] En je dacht: ik gooi er ook nog even een doordenkertje in. Kwestie van de kroeg scherp te houden?
zondag 21 februari 2016 om 19:24
zondag 21 februari 2016 om 19:26
zondag 21 februari 2016 om 19:29
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 19:26:
[...]
Ik heb 4 zussen en geen broers. Mijn vader vond het gekscherend: 'veelwijverij' in huis. Dus toen we puberden bouwde hij een 2de badkamer exclusief voor pa en ma Oooh ik snap jouw vader helemaal. Onze 2 oudsten hebben ook hun eigen badkamer hier
[...]
Ik heb 4 zussen en geen broers. Mijn vader vond het gekscherend: 'veelwijverij' in huis. Dus toen we puberden bouwde hij een 2de badkamer exclusief voor pa en ma Oooh ik snap jouw vader helemaal. Onze 2 oudsten hebben ook hun eigen badkamer hier
zondag 21 februari 2016 om 19:34
Kijk, hier de recepten:
Eerst de kipfiletstrips
http://www.smulweb.nl/rec ... -chicken-origineel-recept
Let op dat je de kip zo gelijk mogelijk snijdt, zodat het allemaal even gaar wordt.
En voor de saus deze:
http://www.koreanbapsang. ... et-crispy-chicken_16.html
Ik had voor de saus de rode peperpasta niet maar heb van die loeihete pepersaus van de vietnamese loempia's zeg maar gebruikt, een beetje.
Én ik heb wat citroen in de saus gedaan.
Ik heb sesamzaad over de sticky kipsen gedaan en gebakken, gesnipperde knoflook (gewoon knoflook in wat olie bakken tot het middenbruin is).
Eerst de kipfiletstrips
http://www.smulweb.nl/rec ... -chicken-origineel-recept
Let op dat je de kip zo gelijk mogelijk snijdt, zodat het allemaal even gaar wordt.
En voor de saus deze:
http://www.koreanbapsang. ... et-crispy-chicken_16.html
Ik had voor de saus de rode peperpasta niet maar heb van die loeihete pepersaus van de vietnamese loempia's zeg maar gebruikt, een beetje.
Én ik heb wat citroen in de saus gedaan.
Ik heb sesamzaad over de sticky kipsen gedaan en gebakken, gesnipperde knoflook (gewoon knoflook in wat olie bakken tot het middenbruin is).