Parkeren huishoudbeurs

21-02-2016 14:04 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag , heeft er iemand tips voor het parkeren. Vorige jaren ging ik altijd met de trein maar dit jaar met de auto. Ik heb gelezen over het transferium bij de arena maar daar lees ik alleen de tarieven als je het centrum bezoekt. Iemand tips ?
Wanneer je op Google 'parkeren Huishoudbeurs 2016' intypt zie je meteen dat parkeren bij de Rai mogelijk is en 20 euro kost.
Bij het AvL kan je voor 14 euro een dag parkeren, moet je nog wel met de metro verder.

Ergens in de wijk kan je nog wel gratis parkeren en dan lopen naar de Henk Sneevlietweg.

Achter het AMC/de HvA is ook nog een baggerveld waar je gratis kunt parkeren. Alleen je auto en schoenen en broek zien er niet meer uit als het geregend heeft. Vanaf Holendrecht kun je er ook met metro 50 heen.
Parkeren bij bijvoorbeeld station Weesp en dan verder met de trein.
quote:chirpy schreef op 21 februari 2016 @ 15:22:

Bij het AvL kan je voor 14 euro een dag parkeren, moet je nog wel met de metro verder.

Ergens in de wijk kan je nog wel gratis parkeren en dan lopen naar de Henk Sneevlietweg.

Achter het AMC/de HvA is ook nog een baggerveld waar je gratis kunt parkeren. Alleen je auto en schoenen en broek zien er niet meer uit als het geregend heeft. Vanaf Holendrecht kun je er ook met metro 50 heen.Daar zullen ze bij het AvL blij mee zijn
P en R Olympisch stadion is volgens mij het dichtste bij.

Tram 50 (rechtstreeks) en je bent binnen 20 minuten bij de Rai.

P en R Olympisch stadion is niet groot. Let op evenementen in de buurt.
Dank jullie wel voor de tips!! Dat van de Arena vond ik dus ook verwarrend. omdat ze het steeds over de voordeel tarieven hebben en dat je ingecheckt moet hebben bij een halte bij het centrum. Ik heb een tankpas vandaar dat auto goedkoper is dan de trein. Ik woon ook tussen de duurste trajecten van de ns , wellicht is Weesp idd een optie.
Bij de Arena checken ze eigenlijk nooit. Die regels zijn er om misbruik te ontmoedigen, maar t mannetje dat achter de balie zit neemt gewoon je metro kaartjes in en that's it. Kan me voorstellen dat je het spannend vindt, maar dat is al jaren mijn ervaring.
Dat is misschien het verschil: wij staan meestal bij Zeeburg en daar zit geen mannetje. Je moet naar een automaat, waar je dus verplicht bent je OV chipkaart te scannen bij het afrekenen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:PlayingTheAngel schreef op 21 februari 2016 @ 16:07:

Bij de Arena checken ze eigenlijk nooit. Die regels zijn er om misbruik te ontmoedigen, maar t mannetje dat achter de balie zit neemt gewoon je metro kaartjes in en that's it. Kan me voorstellen dat je het spannend vindt, maar dat is al jaren mijn ervaring.Vorige week nog bij de arena geparkeerd: geen mannetje gezien, enkel apparaten.
ik parkeer altijd bij station Weesp.. gratis.. ga dan met de trein naar rai..
quote:_Druifje_ schreef op 21 februari 2016 @ 15:56:

Dank jullie wel voor de tips!! Dat van de Arena vond ik dus ook verwarrend. omdat ze het steeds over de voordeel tarieven hebben en dat je ingecheckt moet hebben bij een halte bij het centrum. Ik heb een tankpas vandaar dat auto goedkoper is dan de trein. Ik woon ook tussen de duurste trajecten van de ns , wellicht is Weesp idd een optie.Of Amstelveen dus
quote:runningmonster schreef op 21 februari 2016 @ 20:37:

[...]

Of Amstelveen dus Lekker aso voor de bewoners daar.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 20:44:

[...]

Lekker aso voor de bewoners daar.Sorry maar wat is er aso aan? Genoeg parkeerplek en je parkeert er alleen. Niets anders. Tenzij je aso parkeert
Wat is er aso aan ? Bij weesp tig parkeerplaatsen bij station. Die zijn er voor
quote:poldervrouw schreef op 22 februari 2016 @ 22:07:

Wat is er aso aan ? Bij weesp tig parkeerplaatsen bij station. Die zijn er voorZe bedoelde aso voor de bewoners in Amstelveen .
O zo. Ook niet aso. Openbare parkeerplaats toch?
quote:poldervrouw schreef op 23 februari 2016 @ 12:41:

O zo. Ook niet aso. Openbare parkeerplaats toch?Precies, mijn idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven