Bijwerkingen Yasmin
dinsdag 28 oktober 2008 om 10:55
Hoi allemaal,
Ik ben nu net begonnen aan mijn 3e Yasmin-strip. Ik ben overgestapt van de Microgynon 30 ivm psychische PMS-klachten.
Ik wil graag ervaringen delen w.b. de bijwerkingen en hoe lang ze aanhouden en of ze na verloop van tijd overgaan.
Ik heb n.l. sinds ik de Yazmin slik al veel hoofdpijn en de eerste 1.5 maand regelmatig last van mijn maag.
Hoe ervaren jullie de Yazmin na een maand of 3?
Suzeli
Ik ben nu net begonnen aan mijn 3e Yasmin-strip. Ik ben overgestapt van de Microgynon 30 ivm psychische PMS-klachten.
Ik wil graag ervaringen delen w.b. de bijwerkingen en hoe lang ze aanhouden en of ze na verloop van tijd overgaan.
Ik heb n.l. sinds ik de Yazmin slik al veel hoofdpijn en de eerste 1.5 maand regelmatig last van mijn maag.
Hoe ervaren jullie de Yazmin na een maand of 3?
Suzeli

dinsdag 28 oktober 2008 om 12:49
Ik heb Yasmin gebruikt, vond het een fijne pil, behálve dan de bijwerkingen in de eerste drie maanden! Zere borsten, misselijk (ik dacht, jeetje, zou ik dan toch zwanger zijn geworden...), hoofdpijn, opgezette buik...maar na die drie maanden was dat over en was ik echt erg tevreden over de Yasmin! Even volhouden nog, als je na je vierde strip nog niet lekker in je vel zit, zou ik de arts even consulteren.
dinsdag 28 oktober 2008 om 13:37
Ik heb een paar jaar YASMIN geslikt,SUPERPIL!!!
maar omdat ie niet in het vergoedingspakket van de verzekering zit/zat (?) en ik hem erg duur vond ben ik overgestapt op de Mycrogynon30.
Wat een drama is díe pil zeg!!!! ik werd depressief met echt enorme huilbuien die niet te stoppen waren!
Ik waarschuw nu ook iedereen die het maar horen wil voor de Microgynon30! ben weer fijn aan de YASMIN gegaan en nergens meer last van
Heb bij Yasmin trouwens ook de eerste 3 maand geen klachten gehad....
maar omdat ie niet in het vergoedingspakket van de verzekering zit/zat (?) en ik hem erg duur vond ben ik overgestapt op de Mycrogynon30.
Wat een drama is díe pil zeg!!!! ik werd depressief met echt enorme huilbuien die niet te stoppen waren!
Ik waarschuw nu ook iedereen die het maar horen wil voor de Microgynon30! ben weer fijn aan de YASMIN gegaan en nergens meer last van
Heb bij Yasmin trouwens ook de eerste 3 maand geen klachten gehad....
donderdag 30 oktober 2008 om 19:56
Ik ga binnenkort beginnen met yasmin, hebben jullie er ook een mooiere huid van gekregen? Dat lees je nogal vaak.
Ik ga hem nemen omdat ie goed zou zijn tegen haaruitval.
Hebben jullie er hevige maandstonden van, erger dan bij andere pillen of dan zonder pil?
Daar heb ik namelijk nogal schrik voor, ben daarom speciaal met de pil begonnen vroeger.
Ik ga hem nemen omdat ie goed zou zijn tegen haaruitval.
Hebben jullie er hevige maandstonden van, erger dan bij andere pillen of dan zonder pil?
Daar heb ik namelijk nogal schrik voor, ben daarom speciaal met de pil begonnen vroeger.
maandag 22 november 2010 om 15:05
Ik ga morgen de Yasmin ophalen bij de apotheek. Ik heb nogal veel last van PMS klachten en hoop dat het beter zal gaan met de Yasmin. Hiervoor gebruikte ik Stediril30. Die had geen bijwerkingen en ik werd er ook niet dikker van maar voor de pms is ie niet zo goed. Ik hoop dat ik niet dikker word van de Yasmin. Het zal wel even wennen zijn een andere pil en ik lees dat ik het misschien wel 3 maanden moet geven om te zien of het voor me werkt. Geduld dus. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met Yasmin, en dan vooral de eerste 3 maanden. Groet Stickynote
maandag 22 november 2010 om 15:09
Ik slik nu ruim een jaar de Yasmin pil en het bevalt me prima! Had de eerste paar maanden een erg slechte huid. Geen echte rode puistjes, maar massa's huidskleurige bultjes op mijn voorhoofd die om de beurt wél uitgroeide tot een puistje. Gelukkig zijn die allemaal verdwenen en is mijn huid nu beter dan ooit.
Ook had ik in het begin heel erg last van mijn maag, maar die is altijd nogal zwak geweest, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dat allemaal door de pil kwam.
Voor Yasmin had ik inderdaad ook de microgynon 30, maar die viel wel heel slecht! Werd er verschrikkelijk moe van en kreeg enorme hoofdpijn van. Heb destijds niet eens gewacht op het verstrijken van de eerste drie maanden!
Ook had ik in het begin heel erg last van mijn maag, maar die is altijd nogal zwak geweest, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dat allemaal door de pil kwam.
Voor Yasmin had ik inderdaad ook de microgynon 30, maar die viel wel heel slecht! Werd er verschrikkelijk moe van en kreeg enorme hoofdpijn van. Heb destijds niet eens gewacht op het verstrijken van de eerste drie maanden!