Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Kwejeebo schreef op 22 februari 2016 @ 17:48:

[...]

Staat tegenwoordig onderaan... dus je moet helemaal naar beneden scrollen (geen idee waarom)Niet per se onderaan. Het is niet sticky dus schuift gewoon op
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 22 februari 2016 @ 17:55:

[...]

Jong en naief gok ik en van een generatie dat je àlles moet kunnen zeggen?Generation Y die op hun 3de al beslisten waar de gezinsvakantie doorgebracht werd waarna de ouders in extase voor hun superslimme kleuter applaudiseerden, bedoel je dat?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:SuzanneSuus schreef op 22 februari 2016 @ 17:58:

[...]

Niet per se onderaan. Het is niet sticky dus schuift gewoon opHuh? Staat bij mij altijd op dezelfde plek: de vierde van onder.
Als ik het bantopic wil lezen typ ik dat gewoon in de zoekbalk
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 17:59:

[...]

Generation Y die op hun 3de al beslisten waar de gezinsvakantie doorgebracht werd waarna de ouders in extase voor hun superslimme kleuter applaudiseerden, bedoel je dat?

Ja

Ik heb trouwens moeite met dat stoomafblaaspubertopic. ( jaha, ik wéét dat het stoom afblazen is daar) maar wat wordt daar soms respectloos over puber gepraat en dan piepen dat pubers geen respect hebben.
Je bent zelf een theepot
quote:Kwejeebo schreef op 22 februari 2016 @ 18:07:

[...]

Huh? Staat bij mij altijd op dezelfde plek: de vierde van onder.Dat hangt af van het aantal andere topics met een slotje waarin nog recent is gereageerd
quote:Kwejeebo schreef op 22 februari 2016 @ 18:07:

[...]

Huh? Staat bij mij altijd op dezelfde plek: de vierde van onder.Volgens mij is dat toeval maar ik kan me vergissen
Je bent zelf een theepot
quote:BridgetteDubois schreef op 22 februari 2016 @ 18:08:

Als ik het bantopic wil lezen typ ik dat gewoon in de zoekbalk Als ik dat in de zoekbalk typ krijg ik alles behalve het bantopic. Napraat, stamcafé etc, maar bantopic, ho maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SuzanneSuus schreef op 22 februari 2016 @ 18:10:

[...]

Ja

Ik heb trouwens moeite met dat stoomafblaaspubertopic. ( jaha, ik wéét dat het stoom afblazen is daar) maar wat wordt daar soms respectloos over puber gepraat en dan piepen dat pubers geen respect hebben.Stoom afblazen is iets anders dan uit onmacht iemand anders naar beneden trappen. Kleine nuance.
quote:SuzanneSuus schreef op 22 februari 2016 @ 18:10:

[...]

Ja

Ik heb trouwens moeite met dat stoomafblaaspubertopic. ( jaha, ik wéét dat het stoom afblazen is daar) maar wat wordt daar soms respectloos over puber gepraat en dan piepen dat pubers geen respect hebben.Ik vind het zo'n ontzettend negatief topic. Geen greintje humor, dat had ik wel verwacht toen het geopend werd.
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2016 @ 18:12:

[...]

Als ik dat in de zoekbalk typ krijg ik alles behalve het bantopic. Napraat, stamcafé etc, maar bantopic, ho maar.Heb ik dus ook.
quote:Marana_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:10:

[...]

Dat hangt af van het aantal andere topics met een slotje waarin nog recent is gereageerd Bantopic wordt nogal goed gevuld de laatste tijd, dus dat kan kloppen.
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2016 @ 18:12:

[...]

Als ik dat in de zoekbalk typ krijg ik alles behalve het bantopic. Napraat, stamcafé etc, maar bantopic, ho maar.Wat raar dat dat zo verschilt
quote:Marana_ schreef op 22 februari 2016 @ 17:27:

Ja die had ik al eerder verwacht, moest net tijdens de discussie met HP ook al sterk denken aan de discussie over het spuitje van afgelopen weekend met deze dame. Zelfde manier van discussiëren en er van alles bijhalen...

Ja we weten het wel weer. Alleen als men jullie mening deelt is het relevant.

We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven.
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 18:20:

[...]

We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven. Ah ben jij daar weer.

[...]

We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven. wat zie jij het toch allemaal scherp. Hulde. Chapeau. Petje af, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:13:

[...]

Ik vind het zo'n ontzettend negatief topic. Geen greintje humor, dat had ik wel verwacht toen het geopend werd.Ik heb het in het begin even geprobeerd, maar mén wat een gejank daar. En als je gewoon iets leuks/liefs/grappigs schrijft over je puber word je straal genegeerd, want pubers zijn niet leuk, lief of grappig, pubers zijn op zijn best een nagel aan je doodskist. Nou geeft mijn portie maar aan Fikkie.
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:13:

[...]

Ik vind het zo'n ontzettend negatief topic. Geen greintje humor, dat had ik wel verwacht toen het geopend werd.Oh, ik ben dus niet de enige. De toon, het woordgebruik, bah! En maar zeiken over die pubers, idd Moi, zonder humor!
Je bent zelf een theepot

[...]

We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven. Ach, het is een begin.
quote:hatsetats schreef op 21 februari 2016 @ 23:42:

[...]

En u bent?Blandar?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:KyloRen schreef op 22 februari 2016 @ 18:18:

Ik heb het bantopic in m'n favorieten gegooid
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 februari 2016 @ 18:23:

[...]

Ik heb het in het begin even geprobeerd, maar mén wat een gejank daar. En als je gewoon iets leuks/liefs/grappigs schrijft over je puber word je straal genegeerd, want pubers zijn niet leuk, lief of grappig, pubers zijn op zijn best een nagel aan je doodskist. Nou geeft mijn portie maar aan Fikkie.En een last, zo'n enorme last. Je moet er zuchtend mee het leven door en ze kunnen helemaal niets.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 februari 2016 @ 18:25:

[...]

Ach, het is een begin.
quote:SuzanneSuus schreef op 22 februari 2016 @ 18:25:

[...]

Oh, ik ben dus niet de enige. De toon, het woordgebruik, bah! En maar zeiken over die pubers, idd Moi, zonder humor!

Alleen maar negativiteit.

En dat herken ik totaal niet. Natuurlijk zucht ik wel eens, of wil ik hem achter het behang stampen, maar eigenlijk moet ik vooral heel veel lachen. Maar ik heb dan ook een kind met een goed gevoel voor humor, dat zal wel schelen

[...]

We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven. Nogmaals: Zowel zij als jij gingen off topic door en trokken zeer disrespectvol het hele topic naar jullie toe. De TO schreef het zelf en verzocht vriendelijk om het in dat topic over ZIJN vraagstelling te hebben. Als je een discussie wil over een onderwerp open je zelf een topic. En dat heeft niets te maken met meningen van anderen of 'wegwerken'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven