Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BridgetteDubois schreef op 22 februari 2016 @ 17:41:

[...]

Vraag ik me ook weleens af. Waarom forummers een naam aanmaken met Viva...Omdat de naam Bridgette Dubois al vergeven was.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 18:20:

[...]

Ja we weten het wel weer. Alleen als men jullie mening deelt is het relevant.

We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven. Toch wel heel raar dat jij bij elk onderwerp overal dwars tegen in gaat, echt bij alles.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 februari 2016 @ 18:23:

[...]

Ik heb het in het begin even geprobeerd, maar mén wat een gejank daar. En als je gewoon iets leuks/liefs/grappigs schrijft over je puber word je straal genegeerd, want pubers zijn niet leuk, lief of grappig, pubers zijn op zijn best een nagel aan je doodskist. Nou geeft mijn portie maar aan Fikkie.Aha, n=3 dus ondertussen, mooi!
Je bent zelf een theepot
Viva, niets te verbergen, vrouwen met een mening enzo zolang je mening wel in ons straatje past anders kunnen we het niet aan en zullen we niet rusten voordat we je een ban hebben aangesmeerd
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 18:30:

Viva, niets te verbergen, vrouwen met een mening enzo zolang je mening wel in ons straatje past anders kunnen we het niet aan en zullen we niet rusten voordat we je een ban hebben aangesmeerd

En jij bent de volgende waar "wij" onze pijlen op hebben gericht.

Koekkoek!
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 18:30:

Viva, niets te verbergen, vrouwen met een mening enzo zolang je mening wel in ons straatje past anders kunnen we het niet aan en zullen we niet rusten voordat we je een ban hebben aangesmeerd Je mening geven is wat anders dan elk topic waarin je post verzieken, belachelijke aannames te doen en zo vol vooroordelen zitten dat een normaal gesprek niet mogelijk is.
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 18:28:

[...]

Nogmaals: Zowel zij als jij gingen off topic door en trokken zeer disrespectvol het hele topic naar jullie toe. De TO schreef het zelf en verzocht vriendelijk om het in dat topic over ZIJN vraagstelling te hebben. Als je een discussie wil over een onderwerp open je zelf een topic. En dat heeft niets te maken met meningen van anderen of 'wegwerken'.respectloos
quote:SuzanneSuus schreef op 22 februari 2016 @ 18:29:

[...]

Aha, n=3 dus ondertussen, mooi!Ja nou hoor. Ik mopper graag, maar dan wel met een humoristische ondertoon (of wat ik daar onder versta dan ). En ondanks mijn gemopper kan ik toch altijd wel begrip opbrengen voor de bemopperde. Die twee zaken, humor en begrip, mis ik ten enen male in dat topic en dan heb ik al snel gegeten en gedronken.

[...]

We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven.

Huh?

Jullie en jullie?

Wie zijn dat?

Ik was het niet met hem/haar eens, maar heb hem of haar niet gestaft.
BD je hebt een PB
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:27:

[...]

Alleen maar negativiteit.

En dat herken ik totaal niet. Natuurlijk zucht ik wel eens, of wil ik hem achter het behang stampen, maar eigenlijk moet ik vooral heel veel lachen. Maar ik heb dan ook een kind met een goed gevoel voor humor, dat zal wel schelen

Mss scheelt het ook nog dat de jouwe nog een beginnende puber is.

Hier is de lol er momenteel helemaal vanaf hoor.

Maar goed, dat ga ik dan weer niet in het puberstoomafblaastopic schrijven.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb ook niet gestaft. Maar mag ik wel even een vreugdedansje doen?
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:27:

[...]

Alleen maar negativiteit.

En dat herken ik totaal niet. Natuurlijk zucht ik wel eens, of wil ik hem achter het behang stampen, maar eigenlijk moet ik vooral heel veel lachen. Maar ik heb dan ook een kind met een goed gevoel voor humor, dat zal wel schelen Ik vind mijn pubers lief, lief naar elkaar en mij, uiterst behulpzaam. Sociaal. Zeer humoristisch en af en toe net echte mensen ( eigenwijs, chagerijnig, slordig, lui). Ik sta er alleen voor,,heb grote zorgen rondom een kind. Waar zou ik dat respectloos gedoe vandaan halen? Ik kan me niet voorstellen dat kinderen niet doorhebben. Iets met preach....
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 18:36:

[...]

Mss scheelt het ook nog dat de jouwe nog een beginnende puber is.

Hier is de lol er momenteel helemaal vanaf hoor.

Maar goed, dat ga ik dan weer niet in het puberstoomafblaastopic schrijven.

Maar dat heeft een reden.

En ik zit op mijn werk ook tussen de pubers en ook die vind ik leuk en grappig. Ik kan bij alles gaan zuchten of bij zoveel mogelijk de lol er van inzien. Doe mij het laatste maar, maakt het leven een stuk leuker

[...]

We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven.

Aah alsjeblieft zeg, ik ben geen jullie, ik hoor niet bij een groepje en ik heb zeker niet een mening die altijd door iedereen gedeeld wordt

Heel verstandig van je
quote:MonteCara schreef op 22 februari 2016 @ 18:33:

[...]

Huh?

Jullie en jullie?

Wie zijn dat?

Ik was het niet met hem/haar eens, maar heb hem of haar niet gestaft.

Sure.

Dat zeggen ze allemaal
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:32:

[...]

respectloos het staat toch echt in van Dale. En ik wilde het een beetje netjes omschrijven om niet lager te vallen dan diegene waar ik de boodschap aan richtte. Gaat het weer een beetje?
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 18:39:

[...]

het staat toch echt in van Dale. En ik wilde het een beetje netjes omschrijven om niet lager te vallen dan diegene waar ik de boodschap aan richtte. Gaat het weer een beetje?Wat is de van Dale diep gezonken.
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 18:38:

[...]

Sure.

Dat zeggen ze allemaal

Tja...

Hoe de waard is ofzo
quote:MonteCara schreef op 22 februari 2016 @ 18:44:

[...]

Tja...

Hoe de waard is ofzo

Jij hebt je ware aard al laten zien.

Tegen een zwangere vrouw zeggen dat ze geen leuk persoon is en dat haar kinderen dat vast ook niet zullen vinden. Ofzoiets.
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:40:

[...]

Wat is de van Dale diep gezonken.Oh.... Dit woord heb ik echt al in de lagere school geleerd. Kan misschien geschaard worden onder de commentaar in een ander topic dat die Vlamingen zo wauwelen en daardoor rete irritant zijn Ik was het bij een redactie ooit zo beu dat een collega (lees oudere dame die het maar niets vond dat ik haar baas was) op werkelijk elke zin die ik intern tikt een 'replay to all' kreeg met de opmerking dat het weeeer een mail was vol foute belgicistische woorden. Ik ben op een bepaald moment de van Dale en het Groene Boekje op haar bureau gaan leggen (in HAAR kantoor, want ze kon het niet velen om een kamer te delen, dus niemand anders heeft dit gezien of gehoord). Met de boodschap: voor je weer een mail tikt, zoek het even op. Jij kent namelijk de helft van de woorden die er in staan en ik drievierde. Daarna heb ik blijkbaar nooit meer ' belgicistisch " gemaild want nooit meer een sneermail van haar gekregen.

[...]

We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven. Jemig zeg. Wat ben jij een ontzettende huilie.
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 18:51:

[...]

Oh.... Dit woord heb ik echt al in de lagere school geleerd. Kan misschien geschaard worden onder de commentaar in een ander topic dat die Vlamingen zo wauwelen en daardoor rete irritant zijn Ik was het bij een redactie ooit zo beu dat een collega (lees oudere dame die het maar niets vond dat ik haar baas was) op werkelijk elke zin die ik intern tikt een 'replay to all' kreeg met de opmerking dat het weeeer een mail was vol foute belgicistische woorden. Ik ben op een bepaald moment de van Dale en het Groene Boekje op haar bureau gaan leggen (in HAAR kantoor, want ze kon het niet velen om een kamer te delen, dus niemand anders heeft dit gezien of gehoord). Met de boodschap: voor je weer een mail tikt, zoek het even op. Jij kent namelijk de helft van de woorden die er in staan en ik drievierde. Daarna heb ik blijkbaar nooit meer ' belgicistisch " gemaild want nooit meer een sneermail van haar gekregen.Geen idee of het een Belgisch iets is of niet. Ik hoor het steeds vaker en vind het echt ontzettend lelijk (en onlogisch)..
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 februari 2016 @ 18:33:

[...]

Ja nou hoor. Ik mopper graag, maar dan wel met een humoristische ondertoon (of wat ik daar onder versta dan ). En ondanks mijn gemopper kan ik toch altijd wel begrip opbrengen voor de bemopperde. Die twee zaken, humor en begrip, mis ik ten enen male in dat topic en dan heb ik al snel gegeten en gedronken.De bemopperde
Je bent zelf een theepot
quote:BridgetteDubois schreef op 22 februari 2016 @ 18:31:

[...]

En jij bent de volgende waar "wij" onze pijlen op hebben gericht.

Koekkoek!

Ben ik weer uit de groepsapp gegooid ofzo? Ik heb nog geen bericht hierover gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven