Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ach gos, In het Kind in je Uppie topic mag ze ook al niet de hoelahoep lenen en wordt ze niet in het lijstje opgenomen. Wat zou dat zijn? Een soort zelfkastijding oid?
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 16:45:

WOW die heeft problemen zeg! Zo irritant en elke keer weer. En dan weer gegum in het modtopic? Ik begrijp er waarlijk niets meer van. Wat is er offtopic aan toelichten waarom je vindt dat een forummer een topic kaapt!Waarom is het ene wel offtopic en het andere niet... terwijl het over EXACT hetzelfde gaat... daar verbaas is me het meest over.
Rens reageert in zijn topic... En vooral TEGEN het vervelende klasgenootje op een wel heel ludieke manier
quote:Kwejeebo schreef op 22 februari 2016 @ 16:47:

[...]

Waarom is het ene wel offtopic en het andere niet... terwijl het over EXACT hetzelfde gaat... daar verbaas is me het meest over.Ja, de wegen der moderatoren zijn ondoorgrondelijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Orangetree schreef op 22 februari 2016 @ 16:53:

Rens reageert in zijn topic... En vooral TEGEN het vervelende klasgenootje op een wel heel ludieke manier

Nu maar hopen dat ze wel naar hem luistert... al belooft de plaat voor haar hoofd weinig goeds.

.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
HuidP heeft een perma....
Oh ze heeft een perma nu.
Goed opgelost dus
Was paar dagen terug al te verwachten.
En het topic wordt nu overgenomen door de volgende onruststoker..
Ja die had ik al eerder verwacht, moest net tijdens de discussie met HP ook al sterk denken aan de discussie over het spuitje van afgelopen weekend met deze dame. Zelfde manier van discussiëren en er van alles bijhalen...
Alle vrouwen verplicht aan de pil.
Het is gewoon echt heel erg offtopic, helpt TO op geen enkele manier.
quote:Marana_ schreef op 22 februari 2016 @ 17:03:

Goed opgelost dusMooi!
quote:mjdlh schreef op 22 februari 2016 @ 17:28:

Het is gewoon echt heel erg offtopic, helpt TO op geen enkele manier.

Inderdaad.

Gelukkig lijkt TO goed in staat eromheen te lezen.

Maar je zal maar niet je hele middag willen besteden aan het doorspitten van zo'n topic...
Ik hoop dat ook zij het advies van vief heeft gekregen om profesionele hulp te gaan zoeken. Volgens mij heeft ze best issues.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 22 februari 2016 @ 17:33:

Ik hoop dat ook zij het advies van vief heeft gekregen om profesionele hulp te gaan zoeken. Volgens mij heeft ze best issues.

Niet alleen volgens jou.

En wat is dat met die Nick's die met Viva... beginnen. Vorige week ging er ook al een vreselijk uit de bocht en kreeg ook een ban meen ik me te herinneren.
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 17:39:

[...]

Niet alleen volgens jou.

En wat is dat met die Nick's die met Viva... beginnen. Vorige week ging er ook al een vreselijk uit de bocht en kreeg ook een ban meen ik me te herinneren.Vraag ik me ook weleens af. Waarom forummers een naam aanmaken met Viva...
Huh, ik zie het hele bantopic niet meer in de lijst 'overig'?
ModeratorViva in "Bantopic"
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 17:43:

Huh, ik zie het hele bantopic niet meer in de lijst 'overig'?er zit een slotje op, daarom staat het nooit bovenaan, maar altijd onderaan de pagina

Huh, ik zie het hele bantopic niet meer in de lijst 'overig'?Staat tegenwoordig onderaan... dus je moet helemaal naar beneden scrollen (geen idee waarom)
Thanks lady's. Ik kon niet meer op mijn handen blijven zitten en heb die Vivamutsbaby gestaft. Het is echt een hele kolonie begin ik te geloven.

Huh, ik zie het hele bantopic niet meer in de lijst 'overig'?Het zakt soms weg maar is altijd te vinden via de OP in het CMtopic
Je bent zelf een theepot
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 17:39:

[...]

Niet alleen volgens jou.

En wat is dat met die Nick's die met Viva... beginnen. Vorige week ging er ook al een vreselijk uit de bocht en kreeg ook een ban meen ik me te herinneren.Jong en naief gok ik en van een generatie dat je àlles moet kunnen zeggen?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven