Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 22 februari 2016 om 16:47
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 16:45:
WOW die heeft problemen zeg! Zo irritant en elke keer weer. En dan weer gegum in het modtopic? Ik begrijp er waarlijk niets meer van. Wat is er offtopic aan toelichten waarom je vindt dat een forummer een topic kaapt!Waarom is het ene wel offtopic en het andere niet... terwijl het over EXACT hetzelfde gaat... daar verbaas is me het meest over.
WOW die heeft problemen zeg! Zo irritant en elke keer weer. En dan weer gegum in het modtopic? Ik begrijp er waarlijk niets meer van. Wat is er offtopic aan toelichten waarom je vindt dat een forummer een topic kaapt!Waarom is het ene wel offtopic en het andere niet... terwijl het over EXACT hetzelfde gaat... daar verbaas is me het meest over.
maandag 22 februari 2016 om 16:54
quote:Kwejeebo schreef op 22 februari 2016 @ 16:47:
[...]
Waarom is het ene wel offtopic en het andere niet... terwijl het over EXACT hetzelfde gaat... daar verbaas is me het meest over.Ja, de wegen der moderatoren zijn ondoorgrondelijk.
[...]
Waarom is het ene wel offtopic en het andere niet... terwijl het over EXACT hetzelfde gaat... daar verbaas is me het meest over.Ja, de wegen der moderatoren zijn ondoorgrondelijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 22 februari 2016 om 17:00
quote:Orangetree schreef op 22 februari 2016 @ 16:53:
Rens reageert in zijn topic... En vooral TEGEN het vervelende klasgenootje op een wel heel ludieke manier
Nu maar hopen dat ze wel naar hem luistert... al belooft de plaat voor haar hoofd weinig goeds.
.
Rens reageert in zijn topic... En vooral TEGEN het vervelende klasgenootje op een wel heel ludieke manier
Nu maar hopen dat ze wel naar hem luistert... al belooft de plaat voor haar hoofd weinig goeds.
.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
maandag 22 februari 2016 om 17:32
quote:mjdlh schreef op 22 februari 2016 @ 17:28:
Het is gewoon echt heel erg offtopic, helpt TO op geen enkele manier.
Inderdaad.
Gelukkig lijkt TO goed in staat eromheen te lezen.
Maar je zal maar niet je hele middag willen besteden aan het doorspitten van zo'n topic...
Het is gewoon echt heel erg offtopic, helpt TO op geen enkele manier.
Inderdaad.
Gelukkig lijkt TO goed in staat eromheen te lezen.
Maar je zal maar niet je hele middag willen besteden aan het doorspitten van zo'n topic...
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
maandag 22 februari 2016 om 17:39
quote:SuzanneSuus schreef op 22 februari 2016 @ 17:33:
Ik hoop dat ook zij het advies van vief heeft gekregen om profesionele hulp te gaan zoeken. Volgens mij heeft ze best issues.
Niet alleen volgens jou.
En wat is dat met die Nick's die met Viva... beginnen. Vorige week ging er ook al een vreselijk uit de bocht en kreeg ook een ban meen ik me te herinneren.
Ik hoop dat ook zij het advies van vief heeft gekregen om profesionele hulp te gaan zoeken. Volgens mij heeft ze best issues.
Niet alleen volgens jou.
En wat is dat met die Nick's die met Viva... beginnen. Vorige week ging er ook al een vreselijk uit de bocht en kreeg ook een ban meen ik me te herinneren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 22 februari 2016 om 17:41
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 17:39:
[...]
Niet alleen volgens jou.
En wat is dat met die Nick's die met Viva... beginnen. Vorige week ging er ook al een vreselijk uit de bocht en kreeg ook een ban meen ik me te herinneren.Vraag ik me ook weleens af. Waarom forummers een naam aanmaken met Viva...
[...]
Niet alleen volgens jou.
En wat is dat met die Nick's die met Viva... beginnen. Vorige week ging er ook al een vreselijk uit de bocht en kreeg ook een ban meen ik me te herinneren.Vraag ik me ook weleens af. Waarom forummers een naam aanmaken met Viva...
maandag 22 februari 2016 om 17:55
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 17:39:
[...]
Niet alleen volgens jou.
En wat is dat met die Nick's die met Viva... beginnen. Vorige week ging er ook al een vreselijk uit de bocht en kreeg ook een ban meen ik me te herinneren.Jong en naief gok ik en van een generatie dat je àlles moet kunnen zeggen?
[...]
Niet alleen volgens jou.
En wat is dat met die Nick's die met Viva... beginnen. Vorige week ging er ook al een vreselijk uit de bocht en kreeg ook een ban meen ik me te herinneren.Jong en naief gok ik en van een generatie dat je àlles moet kunnen zeggen?
Je bent zelf een theepot