Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
dinsdag 23 februari 2016 om 07:04
dinsdag 23 februari 2016 om 07:17
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 februari 2016 @ 07:04:
Ik heb er gewoon geen zin in. Moe, moe van al het gedoe met die bokkenlul, moe van het continue te druk op werk, het huis dat nog niet klaar is, altijd moet er wel iemand wat van me. Ik heb er alleen maar zin in om de wereld buiten te sluiten, een boek te lezen en een kop koffie te drinken. In alle rust.
Maar goed ik ga me maar weer naar werk slepen want ondanks al doe ik het dan toch maar weer braaf.
Zo, klaagmodus uit. Dat moet
Fijne dag gewenst Red.
Bokkenlullen zijn STOM.
Ik heb er gewoon geen zin in. Moe, moe van al het gedoe met die bokkenlul, moe van het continue te druk op werk, het huis dat nog niet klaar is, altijd moet er wel iemand wat van me. Ik heb er alleen maar zin in om de wereld buiten te sluiten, een boek te lezen en een kop koffie te drinken. In alle rust.
Maar goed ik ga me maar weer naar werk slepen want ondanks al doe ik het dan toch maar weer braaf.
Zo, klaagmodus uit. Dat moet
Fijne dag gewenst Red.
Bokkenlullen zijn STOM.
dinsdag 23 februari 2016 om 07:19
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 februari 2016 @ 07:04:
Zo, klaagmodus uit. Dat moet Heb je een mogelijkheid om je dochter ergens te laten logeren (anders dan bij de bokkenlul)?
Zo, klaagmodus uit. Dat moet Heb je een mogelijkheid om je dochter ergens te laten logeren (anders dan bij de bokkenlul)?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 23 februari 2016 om 08:28
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 februari 2016 @ 07:52:
Nog niet, ze wil eigenlijk niet eens van mij weg. Te vers nog denk ik. Komt wel weer.
Goed, daar gaan we, tot vanavond!
Kan ik me voorstellen, dat dat nu nog teveel voor haar is. Wel jammer, want het zou jou mss kunnen ontlasten.
Werk ze.
Nog niet, ze wil eigenlijk niet eens van mij weg. Te vers nog denk ik. Komt wel weer.
Goed, daar gaan we, tot vanavond!
Kan ik me voorstellen, dat dat nu nog teveel voor haar is. Wel jammer, want het zou jou mss kunnen ontlasten.
Werk ze.
dinsdag 23 februari 2016 om 08:28
dinsdag 23 februari 2016 om 08:35
dinsdag 23 februari 2016 om 08:38
quote:Sapsorrow schreef op 23 februari 2016 @ 08:35:
[...]
Bedankt maar ik heb al genoeg haar op mijn tong. Dat is een gezegde maar ben vergeten wat het betekent.Of bedoel je haar op je tanden?
[...]
Bedankt maar ik heb al genoeg haar op mijn tong. Dat is een gezegde maar ben vergeten wat het betekent.Of bedoel je haar op je tanden?
dinsdag 23 februari 2016 om 08:45
quote:Kittens schreef op 23 februari 2016 @ 08:02:
Goedemorgen!
Eitje, iemand?
[afbeelding]
Solo, zelfs beschermd wonen geen optie? En met PGB iemand die bij je thuis voor hem zorgt? Ik roep maar wat hoor, je hebt zelf vast alles al overwogen...Sterkte want het lijkt me zo moeilijk!
Yette, is het omdat de haard bij je zoon zo diep zit dat het allemaal zo lang duurt? Jij ook sterkte.
Goedemorgen!
Eitje, iemand?
[afbeelding]
Solo, zelfs beschermd wonen geen optie? En met PGB iemand die bij je thuis voor hem zorgt? Ik roep maar wat hoor, je hebt zelf vast alles al overwogen...Sterkte want het lijkt me zo moeilijk!
Yette, is het omdat de haard bij je zoon zo diep zit dat het allemaal zo lang duurt? Jij ook sterkte.
dinsdag 23 februari 2016 om 09:01
quote:cochise schreef op 23 februari 2016 @ 08:45:
[...]
Sinds de jeugdzorg naar de gemeente is gegaan zijn er hier in de omgeving dramatisch veel woonplekken verdwenen voor dit soort jongeren.
Waar hij voorheen vlakbij zijn school had kunnen wonen, kan dat nu pas vanaf 18. Wel kan hij daar nu af en toe logeren.
De enige plek voor beschermd wonen waar hij voor zijn 18e terecht zou kunnen geeft te weinig begeleiding.
We gaan nu uitzoeken of hij op de plek waar hij nu af en toe logeert voltijds kan gaan logeren tot zijn 18e verjaardag en dan daarna daar gaan wonen.
Maar dat is een erg creatief idee, dus daar moeten eerst nog even alle neuzen goed gericht voor worden. Liefst dezelfde kant op dus.
[...]
Sinds de jeugdzorg naar de gemeente is gegaan zijn er hier in de omgeving dramatisch veel woonplekken verdwenen voor dit soort jongeren.
Waar hij voorheen vlakbij zijn school had kunnen wonen, kan dat nu pas vanaf 18. Wel kan hij daar nu af en toe logeren.
De enige plek voor beschermd wonen waar hij voor zijn 18e terecht zou kunnen geeft te weinig begeleiding.
We gaan nu uitzoeken of hij op de plek waar hij nu af en toe logeert voltijds kan gaan logeren tot zijn 18e verjaardag en dan daarna daar gaan wonen.
Maar dat is een erg creatief idee, dus daar moeten eerst nog even alle neuzen goed gericht voor worden. Liefst dezelfde kant op dus.
dinsdag 23 februari 2016 om 09:06
Mijn ervaring met begeleid wonen voor jongeren is vaak dat het dan trainingshuizen zijn. Weinig begeleiding, veel zelfstandig en ze maken er een potje van. Ik heb een aantal clienten die daar vandaan komen en die hebben alleen maar gefeest en het vooral ontzettend bont gemaakt (niet dat ik denk dat jouw zoon dat doet solo, maar een fijne omgeving is dat niet voor hem). Dan kom je al snel bij de gehandicaptenzorg en daar past hij natuurlijk ook niet. Of meer gesloten jeugdzorg, maar of je hem daar wil hebben...
dinsdag 23 februari 2016 om 09:07
quote:Solomio schreef op 23 februari 2016 @ 09:01:
[...]
Wat een gedoe. En wat ontzettend slecht! Ik vond voordat jeugdzorg naar de gemeente ging dat er al kinderen tussen wal en schip belandden. En nu is er dus nog minder.
Succes Solo, ik hoop heel erg voor je dat het lukt. Xx
[...]
Wat een gedoe. En wat ontzettend slecht! Ik vond voordat jeugdzorg naar de gemeente ging dat er al kinderen tussen wal en schip belandden. En nu is er dus nog minder.
Succes Solo, ik hoop heel erg voor je dat het lukt. Xx
dinsdag 23 februari 2016 om 09:14
quote:Solomio schreef op 23 februari 2016 @ 09:01:
[...]
Maar dat is een erg creatief idee, dus daar moeten eerst nog even alle neuzen goed gericht voor worden. Liefst dezelfde kant op dus. Ik duim voor je Solo
[...]
Maar dat is een erg creatief idee, dus daar moeten eerst nog even alle neuzen goed gericht voor worden. Liefst dezelfde kant op dus. Ik duim voor je Solo
dinsdag 23 februari 2016 om 09:33
Ik heb bij lijn 5 gewerkt, tenminste, zo heet het nu. Is dat niet iets voor je zoon, solo? Ik roep ook maar wat hoor, ik weet iig dat ze daar veel vormen van hulpverlening aanbieden, ook ambulant en logeerhuizen. En de behandelgroepen, dat waren geen feestgroepen hoor, bij lange na niet. Ik vond het erg strak, soms wat te strak zelfs. Tenminste, op de zeer intensieve behandelgroepen wel. Die werkten 10 jaar geleden nog met een separaar, weet niet of dat nog zo is.
Ja, haar op de tanden, dat was 't. Daar heb ik teveel van. Dus liever iets van cochise's ontbijt, dankuwel, alstublieft.
Ja, haar op de tanden, dat was 't. Daar heb ik teveel van. Dus liever iets van cochise's ontbijt, dankuwel, alstublieft.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
dinsdag 23 februari 2016 om 10:01
quote:-KING- schreef op 23 februari 2016 @ 09:59:
[...]
nou, je zal het niet geloven, maar ik was hier op het forum zo met havermout bezig dat ik gewoon vergeten ben om klaar te zetten
Ik lig nog in bed. En ik had mezelf tot 10 uur beloofd. Ik denk dat ik er half elf van maak
[...]
nou, je zal het niet geloven, maar ik was hier op het forum zo met havermout bezig dat ik gewoon vergeten ben om klaar te zetten
Ik lig nog in bed. En ik had mezelf tot 10 uur beloofd. Ik denk dat ik er half elf van maak
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 23 februari 2016 om 10:21
Goedemorgen Stammertjes.
Ik moet in de namiddag naar Culmborg omdat ik een gastrol heb in een serie.
Nu ben ik daar nog nooit geweest en ik moet er rond de filegevoelige tijd zijn.
Ik kom vanuit pakweg Emmen en moet 200 km rijden, en om 19.10 uur op de set zijn.
Is om 16.30 uur weggaan dan vroeg genoeg?
Zijn er mensen die pakweg weten hoe het daar zit met de verkeersknopen?
Ik moet in de namiddag naar Culmborg omdat ik een gastrol heb in een serie.
Nu ben ik daar nog nooit geweest en ik moet er rond de filegevoelige tijd zijn.
Ik kom vanuit pakweg Emmen en moet 200 km rijden, en om 19.10 uur op de set zijn.
Is om 16.30 uur weggaan dan vroeg genoeg?
Zijn er mensen die pakweg weten hoe het daar zit met de verkeersknopen?