Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 23 februari 2016 @ 10:21:

Goedemorgen Stammertjes.

Ik moet in de namiddag naar Culmborg omdat ik een gastrol heb in een serie.

Nu ben ik daar nog nooit geweest en ik moet er rond de filegevoelige tijd zijn.

Ik kom vanuit pakweg Emmen en moet 200 km rijden, en om 19.10 uur op de set zijn.

Is om 16.30 uur weggaan dan vroeg genoeg?

Zijn er mensen die pakweg weten hoe het daar zit met de verkeersknopen?Volgens mij houdt de TomTom routeplanner rekening met vertragingen.

http://routes.tomtom.com/#/route/Emmen% ... &map=basic
I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 23 februari 2016 @ 10:01:

[...]

Ik lig nog in bed. En ik had mezelf tot 10 uur beloofd. Ik denk dat ik er half elf van maaken, ben je er al uit inmiddels?
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 23 februari 2016 @ 10:21:

Goedemorgen Stammertjes.

Ik moet in de namiddag naar Culmborg omdat ik een gastrol heb in een serie.

goedemorgen, wat cool.
very metal
Mooorning!

(ja ik weet dat je niet van koffie houdt Leo, maar hij glittert, hij glittert!!)

Succes vandaag weer Solo, hoop dat je wat verder komt. Hou de moed erin hoor!

Wij hebben ervaring met een neef die jarenlang (tot zijn 18e) intern heeft gezeten, echt hij was niet the handelen. Zijn eigen ouders konden hem in zijn weekendverlof ook niet meer aan, en hij kwam uiteindelijk de weekenden bij mijn ouders. Iedereen vreesde echt het ergste voor zijn toekomst. Tot hij zijn passie ontdekte, computers.

En nu, heeft hij een dikke carrière, een prachtige vriendin en het gaat gewoon hartstikke goed met hem.

Sapsorrow ik moest lachen om je chiazaad en gojibessen, ben het met je eens hoor, wat een gelul allemaal.
Ik heb dunne crackers met oude smeerkaas, dus smeerkaas oudekaassmaak. Geen kaas die over datum is en smeerbaar.
quote:Sapsorrow schreef op 23 februari 2016 @ 09:33:

Ik heb bij lijn 5 gewerkt, tenminste, zo heet het nu. Is dat niet iets voor je zoon, solo? Ik roep ook maar wat hoor, ik weet iig dat ze daar veel vormen van hulpverlening aanbieden, ook ambulant en logeerhuizen. En de behandelgroepen, dat waren geen feestgroepen hoor, bij lange na niet. Ik vond het erg strak, soms wat te strak zelfs. Tenminste, op de zeer intensieve behandelgroepen wel. Die werkten 10 jaar geleden nog met een separaar, weet niet of dat nog zo is.

Ja, haar op de tanden, dat was 't. Daar heb ik teveel van. Dus liever iets van cochise's ontbijt, dankuwel, alstublieft. Lijn 5 is voor LVB (Licht Verstandelijk Beperkt), daar gaat mijn hoogbegaafde nerd zich niet lekker voelen. Hij wordt er ook niet geplaatst trouwens.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Oh Star, ik zag dat je gisterenavond vroeg of scouting leuk was. Mijn jongste zit sinds september bij de beavers en ze vind het echt zo ontzettend leuk. Wat Nouschi al zei, het kost geen drol en ze gaan heel vaak op kamp. En ik merk dat het ook zo goed voor hun zelfvertrouwen is, stukje bij beetje krijgen ze meer verantwoordelijkheid - bijvoorbeeld door mentor te worden voor een jonger kind.

Eerlijk is eerlijk, het is een beetje nerdy met de suffe sjaaltjes en de vlag enzo, maar ze doen zulke leuke dingen en het is zo'n hechte groep. Echt hoor, die vrijwilligers verdienen een lintje.
quote:ainne schreef op 23 februari 2016 @ 10:41:

Oh Star, ik zag dat je gisterenavond vroeg of scouting leuk was. Mijn jongste zit sinds september bij de beavers en ze vind het echt zo ontzettend leuk. Wat Nouschi al zei, het kost geen drol en ze gaan heel vaak op kamp. En ik merk dat het ook zo goed voor hun zelfvertrouwen is, stukje bij beetje krijgen ze meer verantwoordelijkheid - bijvoorbeeld door mentor te worden voor een jonger kind.

Eerlijk is eerlijk, het is een beetje nerdy met de suffe sjaaltjes en de vlag enzo, maar ze doen zulke leuke dingen en het is zo'n hechte groep. Echt hoor, die vrijwilligers verdienen een lintje.

Ja dat houdt mij tegen, die sjaaltjes. Ik hou best van nerdy, maar het kan te ver gaan natuurlijk

En die naam bij jullie is al helemaal fout
quote:Star schreef op 23 februari 2016 @ 10:48:

[...]

Ja dat houdt mij tegen, die sjaaltjes. Ik hou best van nerdy, maar het kan te ver gaan natuurlijk

En die naam bij jullie is al helemaal fout

Hahaha, als ze 9 is gaat ze naar de cubs, dat klinkt al beter toch!

Ze is gek genoeg onwijs trots op dat sjaaltje. Ze moest er een eed voor afleggen enzo hihi.
quote:ainne schreef op 23 februari 2016 @ 10:52:

[...]

Hahaha, als ze 9 is gaat ze naar de cubs, dat klinkt al beter toch!

Ze is gek genoeg onwijs trots op dat sjaaltje. Ze moest er een eed voor afleggen enzo hihi.

Och hemel, mijn jongste zou dat niet trekken. Krijg je dit soort taferelen:

quote:AllyMcBeal schreef op 23 februari 2016 @ 10:29:

[...]

Volgens mij houdt de TomTom routeplanner rekening met vertragingen.

http://routes.tomtom.com/#/route/Emmen% ... &map=basic

Ik tel er gewoon ruim een half uur bij op. Dan moet het goedkomen.

Thanks!
Nee, ik heb wat dat betreft een echte teacher's pet.

Qua uiterlijk heeft ze wel wat weg van Christina trouwens, zelfde haar en donkere ogen.
Leo succes!
quote:-KING- schreef op 23 februari 2016 @ 10:33:

[...]

en, ben je er al uit inmiddels?Yep. En al twee dingen van mijn lijstje afgestreept. (3 want ik had ook boodschappen doen voor mn moeder erop gezet maar ze had niets nodig) (en een halve, want de halve vaat is weg)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 23 februari 2016 @ 11:19:

[...]

Yep. En al twee dingen van mijn lijstje afgestreept. (3 want ik had ook boodschappen doen voor mn moeder erop gezet maar ze had niets nodig) (en een halve, want de halve vaat is weg)Goed bezig. Ben er al even uit, maar nog niks afgestreept...
En weer een streep
Weer een streep (want ik hoef voor mijzelf eigenlijk ook geen boodschappen te doen) maar wel twee nieuwe klusjes erbij
nou nou, bezige bea.
very metal
ik heb de vloer gedweild
very metal
quote:-KING- schreef op 23 februari 2016 @ 13:50:

ik heb de vloer gedweild
quote:-KING- schreef op 23 februari 2016 @ 13:39:

nou nou, bezige bea.Ik vind het een beetje eng worden.
Ik bedoel, wie maakt er nou de oven schoon?
quote:SaveTheDay schreef op 23 februari 2016 @ 14:04:

[...]

[afbeelding]
very metal
heb je je oven schoongemaakt? dat heb ik nog nooit gedaan
very metal
en elke keer als ik hem opentrek, denk ik 'shiiiiit ik mag dat ding wel eens schoonmaken'.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven