Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Nou, mijn maandag mag dan hectisch zijn maar ik word al moe als ik jouw week-planning lees, Xop.

Hier was het overigens ook de bedoeling dat er eerst zwemdiploma's gehaald werden maar Yentl heeft het nu echt hard nodig, iets voor zichzelf. Een uitlaatklep. Beetje jammer alleen dat dat paardrijden precies op maandag valt. Dat het organisatorisch voor ons even wat ongemakkelijk is.. jammerdebammer dan maar. Het lukt ook allemaal wel. En ze wil al zólang zo graag op zo'n stinkpaard. paardrijden. Zeg dan maar 's nee als er ineens een plekkie is.

Nou jongens, biecht nou maar op, waar hebben jullie die film gelaten? Cultureel gezien wel een énorm verlies zeg. Proest.
Alle reacties Link kopieren
Damn, kunnen we er nu dus geen vandervalkmeetinginclusiefsleepover van maken?

Dan maar wachten op de dvd. Wie heeft de grootste t.v.?

Of wacht, dat kan ook op een beamer??

Wie heeft de grootste huiskamer. Want die film moeten we natuurlijk wel zien.

Zal ik als nieuw soortvanredactielidnuikvastecolmniste ben van vrouw.nl (jajajaja, ik maak promotie ) eens kijken of we geen meet&greet kunnen organiseren?
Van der Valk... daar kan een mens toch nooit opgewonden worden?

Weet je wat ook heel erg is? Dat de Kruidvat vandaag een hotelbonnen-actie heeft, voor weinig kan je een nachtje kamer boeken in een vaag hotelketen. Duwen, douwen, trekken, hysterie, kaartjes per 10 tegelijk over de toonbank. Als ik dat soort praktijken zie schaam ik me plaatsvervangend dood.
~ligt snikkend van de lach over haar toetstenbord vanwege het Film-incident~

Ge-wel-dig, ik vind die Dries met de dag een betere Cheers-mascotte: kóm daar maar eens om, zo'n wandelende soap all by himself.

Ik zeg: we rippen zo'n illegale kopie van internet, we nemen een dvdspelert en/of laptop mee naar het volgende slempweekend en we gaan dat ding ontzettend zien met z'n allen. Ik moet nu al lachen.

Dot heeft weer eens iets gekopieerd, die leidt nu iedere zin in met "Zeg, mama; wéét je..." (en dan volgt er iets triviaals over voorlezen of nog een boterham of weet ik wat). Met een in de lucht priemend wijsvingertje erbij, het is echt zo'n eigenwijs ding.

Vanavond komt mijn vent weer thuis! Joepie. Met een beetje geluk kan ik er nog net een aflevering 24 aan vooraf laten gaan Of werken, want ik ben vandaag een beetje veel andere dingen aan het doen, geloof ik.
O, de beamer, Toet: briljant! Dat doen we!!
quote:Alex schreef op 28 oktober 2008 @ 12:37:

Heeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met je verjaardag, Bloes! Ik heb gisteren nog even op de valreep een cadeautje voor de verjaardag geregeld:

Film Dries Roelvink gestolen

EINDHOVEN - De film I Love Dries is gestolen. De vertoningsprint van de komedie van regisseur Tom Six is maandagavond ontvreemd uit het Van der Valk-hotel in Eindhoven. De ontdekking werd gedaan vlak voor de tweede avondvoorstelling van de film.

ANP

Dat heeft producent Six Entertainment dinsdag bekendgemaakt. De voorstellingen die de komende weken stonden gepland, zijn afgelast. Het bedrijf heeft aangifte gedaan van de diefstal bij de politie.

Producente Ilona Six is zeer teleurgesteld over de diefstal. "De tournee liep net zo goed", verzucht ze. "We zijn er heel bang voor dat er nu illegale kopieën op internet gaan zwerven." Daarom heeft het bedrijf besloten de film eerder dan gepland op dvd uit te brengen.

Fans

I Love Dries is het acteerdebuut van zanger Dries Roelvink. In de film wordt Roelvink door zijn twee grootste fans ontvoerd. Omdat de man van het echtpaar onvruchtbaar is, willen de fans hem dwingen zijn zaad af te geven aan de vrouw.

De film, die vorige week in première ging, was exclusief te zien in zalen van Van der Valk-hotels.

Toet, een meet en griet met Dries! Dát zou nou eens gaaf zijn! vertel je er wel eerlijk bij dat we met een vrouw of 15 zijn?

~duikt ook weer achter het bureau want ontwijkt ook ietwat teveel~
quote:Bambi schreef op 28 oktober 2008 @ 14:30:

Nou jongens, biecht nou maar op, waar hebben jullie die film gelaten? Cultureel gezien wel een énorm verlies zeg. Proest.Tussen m'n tieten. Ken net makkelijk.

Ik wil 'm in een Van der Valk zien, heaur! Gezellig naar een spermadonerende Dries kijken terwijl ik geniet van mijn schnitzel-met-citroenschijfje-erop en m'n appelmoes-met-vieze-rode-kers in een vierkant glazen bakje. Heb ik van horen zeggen, hè?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:Bambi schreef op 28 oktober 2008 @ 14:30:Dat het organisatorisch voor ons even wat ongemakkelijk is..En ik maar denken dat ik queen of the understatements was, trouwens. Held!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:kjong schreef op 28 oktober 2008 @ 12:55:

Van der Valk?

Dat is waar iedereen het met iedereen doet en denkt dat ze niemand bekends tegen komen.

Dan kan je thuis niet eens vertellen dat je met je vriendinnen naar welke film bent geweest.

~gaat naar het sprookjeskrokodillenkamertje om er eens flink over te zeiken mediteren ~

~krijgt buikpijn~

Vroegah, in een hele geile bui heb ik wel eens heel erg vreemdgeneukt. In een Van der Valk, waar de receptioniste me vuil aankeek. Of was dat perceptie?

Ochhhhh wat was ik onnozel vroegah!
quote:Alex schreef op 28 oktober 2008 @ 14:59:

[...]

Tussen m'n tieten. Ken net makkelijk.

Ik wil 'm in een Van der Valk zien, heaur! Gezellig naar een spermadonerende Dries kijken terwijl ik geniet van mijn schnitzel-met-citroenschijfje-erop en m'n appelmoes-met-vieze-rode-kers in een vierkant glazen bakje. Heb ik van horen zeggen, hè?Ikookikookikook!
Wat?! Bloes! Jij slettebak! In een VdValk! En dat moet ik hier lezen!! Lieve hemel toch, denk dat je dat iemand een beetje kent
Hahahaha, alsof het wat uitmaakt in welk hotel je vreemdneukt. Wedden dat de gemiddelde receptionist de gemiddelde vreemdgangers er zo tussen uit haalt. Whatever. ALs je de kamer maar betaalt en niet te veel zooi maakt!
Ik kan trouwens niet reageren in AK, maar de rest zegt allemaal al zinnige dingen genoeg (ik kan wel lezen in de mail). Dus sluit ik me bij de rest aan. En goed bezig Lil!
quote:Bloesem schreef op 28 oktober 2008 @ 15:03:

[...]

Ikookikookikook! Ik zie een superleuke meeting aankomen.* meldt zich aan!*
Kwartet en weg, kindjes halen!
Wie doet nou zoiets, die film stelen?

Ik gok: Dries zelf

Sja... als je het zo brengt, Bambi, dan kan ik me voorstellen dat je Yentl toch op paardrijden laat, hopelijk heb je dan wel stoottroepen voor het nodige haal en brengwerk. (want er is dus ook nog voetbal op de maandag, toch?)
Later is nu
Dries op de biemer.

Maar dan mooi niet bij mij thuis kamerbreed op de muur, want dan kan ik nooit meer op de bank zitten ontspannen. Brrr, volgens mij blijft zo'n beeld lang hangen!

Bloes vreemdgegaan in de VanderValk! Oh, lord!

~raapt haar onderkaak op van de vloer~

Tjonge, dat je op jouw verjaardag met dergelijke onthullingen komt. Of wacht...ne hé..je zit toch niet aan de Sherry ofzo, toch?

Zooi wil je toch juist wél maken? Andres kan je net zo goed thuis aan de gordijnen hangen en een Tarzannetje doen...
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:[message=2186008,noline]mimsey schreef op 28 Zooi wil je toch juist wél maken? Andres kan je net zo goed thuis aan de gordijnen hangen en een Tarzannetje doen...
Ik zeg alleen maar wat die hotelmedewerkers denken. En wat je verder doet, Tarzannetje, perongelukje of wat dan ook, be my guest. (nou ja, niet echt dus, doe maar in een hotelkamer' ). Eten koken, nu, geen zin.
Ik snap opeens waarom het zo druk was bij die Kruidvat-hotel-actie....

"Mammmmmaaaaaaa, ik heb honger".

Mmm, ik geloof dat ik nu Pavloviaans naar de keuken behoor te sloffen!
Oh, en in het kader van "weetjes-die-ik-niet-had-willen-lezen-op-het-forum";

Ik vond House altijd in al zijn lompheid best een sexy kerel.

Maar tegenwoordig associeer ik House met dit;

Yep, mr. House in Blackadder.

Maar hij heeft nog meer op zijn cv, bijvoorbeeld;

Brave pappa in Stuart Little.

Kijk, en dat zijn dus dingen die ik Niet Had Willen Weten.

Kan ik weer een vent van mijn "Men to fuck before I'm 50"-lijst afstrepen... om de verkeerde reden!
Hebben ze niet iets handigers dan avondeten? Gewoon een pilletje waar alles inzit? KIndjes spelen hasske leuk met duplo en ik ben moe. Waarom dan toch al dat gedoe van koken en aan tafel enzo....

Wees gerust, dit heb ik niet altijd hoor. Gisteren aten we, door de gecancelde avondpresentatie, met z'n vieren netjes aan tafel bij kaarslicht. Dat je niet denkt dat ik altijd mijn kinderen verwaarloos

Vandaag ga ik maar voor restje soep en tosti's geloof ik. Ook best gezond...

Damn, Kruidvathotelactie, ik WIST dat ik iets was vergeten
Hahaha, is House ook de vader van die muis?
Neeeheeeee, die heeft hij geamputeerd ..euh.. geadopteerd.

Tja, ik moet nog even de dokter in hem loslaten, hoor.

Hij was trouwens ook Mr. Palmer in Sense&sensibility.

Dat vind ik dan wel weer leuk (want eveneens een lompe chagrijn).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven