Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Lovely1987 schreef op 19 februari 2016 @ 16:14:

Pretty little liars is een leuke serie om te kijken als je niks beters kan vinden. Eigenlijk is er helemaal niets aan maar op een gegeven moment ga je het toch echt volgen en wordt het spannend.Dan ga ik echt nog liever de ramen lappen en de zolder opruimen. Wat een ontzettend slechte serie is dat zeg.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 16:44:

[...]

Ik ben gewoon een lastige kijker denk ik.Joh
quote:Moiren_ schreef op 19 februari 2016 @ 21:57:

[...]

Dan ga ik echt nog liever de ramen lappen en de zolder opruimen. Wat een ontzettend slechte serie is dat zeg.Toen ik erachter kwam hoeveel seizoenen er zijn en het tempo ben ik gestopt met kijken. En idd heel oppervlakkig wat je zo uit kan zetten als iets ander de aandacht vraagt.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 februari 2016 @ 21:58:

[...]

Joh
quote:lonelyryder schreef op 20 februari 2016 @ 00:19:

[...]

Toen ik erachter kwam hoeveel seizoenen er zijn en het tempo ben ik gestopt met kijken. En idd heel oppervlakkig wat je zo uit kan zetten als iets ander de aandacht vraagt.Ik vind het te ergerlijk om aan te zetten
quote:Pingu schreef op 19 februari 2016 @ 21:28:

Ik heb net 2 afleveringen gezien van de nieuwe Netflix-serie Love, en ik vind het leuk!

Ja, vind ik ook lekker wegkijken. En dankzij de tip eerder hier, kijk ik ook de niet netflixserie lucifer, tot nu toe ook vermakelijk.

En vandaag weer een aflevering shadowhunters gekeken, ook vermakelijk, al erger ik me aan de vreselijke zeur hoofdrolspeelster
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Pingu schreef op 19 februari 2016 @ 21:28:

Ik heb net 2 afleveringen gezien van de nieuwe Netflix-serie Love, en ik vind het leuk!Waar gaat het over?
quote:Moiren_ schreef op 19 februari 2016 @ 21:57:

[...]

Dan ga ik echt nog liever de ramen lappen en de zolder opruimen. Wat een ontzettend slechte serie is dat zeg.Die serie is een teenage serie, ramen lappen gaat me te ver. Dan kijk ik toch liever die serie.
Het valt me nu pas op trouwens hoe leuk Fargo is, geen idee of dat op Netflix is, want ik heb geen Netflix, ik kijk alles illegaal ^^.
Oh nee niet waar, we hebben Fox.
PLL is zo'n serie die ik aanzet als achtergrond voor wat ik verder nog doe. Ik kan niet maar 1 ding tegelijk, ik moet iets op hebben met geluid en beeld, terwijl ik afwas, internet, schilder etc. PLL leent zich daar prima voor, juist omdat je er niet bij hoeft na te denken.
Hell on wheels is ook geinig.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik was halverwege breaking bad gestopt wegens traaaaaaag maar partner heeft de serie wel verder gevolgd. Vanochtend de laatste aflevering gezien en ik kan, na 2 minuten bijpraten, niet echt zeggen dat ik de voorgaande afleveringen heb gemist.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wij hebben de tudors op dvd heul lang geleden gezien, en nu downton Abby in bijna een weekend afgekeken, heeft iemand nog tips voor soortgelijke series?
Always look on the bright side of life
quote:Flowerspowers schreef op 20 februari 2016 @ 15:14:

Wij hebben de tudors op dvd heul lang geleden gezien, en nu downton Abby in bijna een weekend afgekeken, heeft iemand nog tips voor soortgelijke series?Ik vond die beide series fantastisch en ik kijk nu Vikings. Wel wat meer geweld, maar een spannende serie met knappe mannen mensen .

https://www.youtube.com/watch?v=xdm7Z3TQhDg

trailer Vikings seizoen 1.

O en Poldark is absoluut een aanrader, heerlijke serie en ook een kostuumdrama!

https://www.youtube.com/watch?v=7A0U6kQNCN0

trailer Poldark seizoen 1.

En je zou Outlander eens kunnen proberen, een serie over de Reiziger-boeken van Diana Gabaldon:

https://www.youtube.com/watch?v=NIBSn_M75OI

trailer Outlander seizoen 1.
Halve aflevering Love gekeken. Dat was genoeg.
quote:Timetraveler schreef op 20 februari 2016 @ 15:31:

[...]

Ik vond die beide series fantastisch en ik kijk nu Vikings. Wel wat meer geweld, maar een spannende serie met knappe mannen mensen .

https://www.youtube.com/watch?v=xdm7Z3TQhDg

trailer Vikings seizoen 1.

O en Poldark is absoluut een aanrader, heerlijke serie en ook een kostuumdrama!

https://www.youtube.com/watch?v=7A0U6kQNCN0

trailer Poldark seizoen 1.

En je zou Outlander eens kunnen proberen, een serie over de Reiziger-boeken van Diana Gabaldon:

https://www.youtube.com/watch?v=NIBSn_M75OI

trailer Outlander seizoen 1.Bedankt Timetraveler!
Always look on the bright side of life
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 februari 2016 @ 17:02:

Halve aflevering Love gekeken. Dat was genoeg.ik vond het een geweldige serie. Per ongeluk aan begonnen, dacht het een film was en niet een serie. Heb alle afleveringen in een adem uitgekeken, zo goed vond ik het.
Gotham, over een jonge Bruce Wayne in het tijdperk voor batman. Met een valse pinguïn en een superbadass jada pinkett als fish mooney.
Ja en?
Jammer dat Dowton Abbey seizoen 5 en 6 nog niet op Netflix staan en de ze aangeven dat dat nog wel een tijd kan duren

Dan maar Call the Midwife afkijken deze week.
quote:snoopylynn schreef op 20 februari 2016 @ 22:06:

Gotham, over een jonge Bruce Wayne in het tijdperk voor batman. Met een valse pinguïn en een superbadass jada pinkett als fish mooney.Ja heerlijk! Ik zit met smart te wachten op seizoen 2.
quote:snoopylynn schreef op 20 februari 2016 @ 22:06:

Gotham, over een jonge Bruce Wayne in het tijdperk voor batman. Met een valse pinguïn en een superbadass jada pinkett als fish mooney.Ik ben er ook aan begonnen, superleuke serie. En de hoofdrolspeler is een lekker ding.
It's 5 o'clock somewhere
Ik ben op dit moment echt verslaafd aan Gossip Girl echt een super leuke serie!

De volgende series heb ik al uit gekeken en zijn ook een echte aanrader!:

Pretty little liars,

Once Upon A Time,

House,

The Client List,

Walking Dead,

Modern Family,

Prison Break,

Lost,

American Horror Story,

Trailer Park Boys,

Under the Dome

Orange is the new black.

( jaja mijn lijstje is lang maar ben dan ook echt netflix verslaafd haha )
quote:hkusje schreef op 23 februari 2016 @ 14:33:

Ik ben op dit moment echt verslaafd aan Gossip Girl echt een super leuke serie!

De volgende series heb ik al uit gekeken en zijn ook een echte aanrader!:

Pretty little liars,

Once Upon A Time,

House,

The Client List,

Walking Dead,

Modern Family,

Prison Break,

Lost,

American Horror Story,

Trailer Park Boys,

Orange is the new black.

( jaja mijn lijstje is lang maar ben dan ook echt netflix verslaafd haha )Jeetje! je bent inderdaad behooooorlijk verslaafd!
quote:julialoght schreef op 23 februari 2016 @ 14:41:

[...]

Jeetje! je bent inderdaad behooooorlijk verslaafd!Ja ben ik ook echt haha! Werk verder wel gewoon hoor haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven