Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Sneeuw?????

Ik las dat je bent gevallen, watskeburt?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Koffie is op, lijstje gemaakt. Er zit zelfs al n was in de machine. En ik zit nog steeds in mn bedje. Wat ben ik allejezusmoe.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 23 februari 2016 @ 08:15:

Ships, ik was gisteravond te zwak voor de discussie hier. Bij mij was het een menstruatieuurtje ipv masturbatieuurtje. Dus heb mijn babs gevoed die ik samen geklust heb met mijn hub en ben naar bed gegaan.

On that note: goeiemorgen allemaal
I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 23 februari 2016 @ 09:40:

Koffie is op, lijstje gemaakt. Er zit zelfs al n was in de machine. En ik zit nog steeds in mn bedje. Wat ben ik allejezusmoe.

Niet zo gek toch Hats? Na het overlijden van je vader heb je de eerste tijd van alles moeten doen, nu is het geregel voorbij en komt een nieuwe fase. Dat geldt voor allemaal, je moeder krijgt het wellicht nu ook pas ècht zwaar, je broers en zussen ...

Rustig aan hoor!
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 23 februari 2016 @ 09:33:

Sneeuw?????

Ik las dat je bent gevallen, watskeburt?

Ik ben uitgegleden. Ik ben op vakantie.

Hoe is het nu met jou alles een beetje op de rit aan het krijgen? Sterkte de komende tijden
Oja, je ging skiën. Heb je nog last van je val?

Hier gaat het wel, ht is een beetje veel. Pa dood, ma alleen, man ziek, ik de blafhoest. Ik sport veel, dat maakt mn kop lekker leeg. Maar zoals vannacht dan lig ik aan dat graf te denken en mijn pa in die koude grond. Niet fijn.

Er zijn een paar dingen die ik moet doen vandaag, wat huishoudelijk (er ligt nog steeds een eas als van een gezin van 11) de vaat (van gidteren, kut is dat weer) en wat regeldingetjes. Dus ik ga er nu uit.

Denk ik.
quote:hatsetats schreef op 23 februari 2016 @ 10:24:

Hier gaat het wel, ht is een beetje veel. Pa dood, ma alleen, man ziek, ik de blafhoest. Ik sport veel, dat maakt mn kop lekker leeg. Maar zoals vannacht dan lig ik aan dat graf te denken en mijn pa in die koude grond. Niet fijn.

Er zijn een paar dingen die ik moet doen vandaag, wat huishoudelijk (er ligt nog steeds een eas als van een gezin van 11) de vaat (van gidteren, kut is dat weer) en wat regeldingetjes. Dus ik ga er nu uit.

Denk ik.

Beterschap en sterkte met het verwerken en doe rustig aan.

Alleen last van mijn rug dus wordt terasje zitten straks. Gelukkig zijn we niet alleen en is er nog een stel vrienden mee. De mannen skieen de vrouwen aan de choco en kletsen.

Ships, ik was gisteravond te zwak voor de discussie hier. Bij mij was het een menstruatieuurtje ipv masturbatieuurtje. Dus heb mijn babs gevoed die ik samen geklust heb met mijn hub en ben naar bed gegaan.

On that note: goeiemorgen allemaal Ik heb je bevalling gemist. Wat leuk! Gefeliciteerd. Is het een jongens- of meisjesbabs?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Denk ik.Het zit jou nog niet echt mee he

Denk ik.

Niet aan denken Hats.

In de grond is alleen het omhulsel van je pa.

Maar de échte levende warme pa is er nog.

In jouw hart.
Huts!
De grote Marokkanen topic is ook snel verwijderd. Wat een opzichtige trol.
Ik vond het wel amusant. Deze trol komt om de maand ofzo weer opduiken. Is vast een marokkaanse puberjongen die iets te compenseren heeft.
Hé bah..was het toch niet echt??,
Hè, ik wilde net plaatjes plakken van Marokkaanse worsten!
Je bent zelf een theepot
Ik kon er ook om lachen. Daarom vind ik het stiekem soms jammer als sommige troll topics verwijderd zijn . De reacties zijn soms erg hilarisch.
@ Ana: Nee........wat een desillusie is dat toch weer elke keer.
x

On that note: goeiemorgen allemaal Gefeliciteerd! wanneer ben je bevallen?
quote:SuzanneSuus schreef op 23 februari 2016 @ 20:01:

Hè, ik wilde net plaatjes plakken van Marokkaanse worsten!Dus ik kwam checken of er al plaatjes geplakt werd en toen de OP foetsie.
quote:Wittelelie143 schreef op 23 februari 2016 @ 20:01:

Ik kon er ook om lachen. Daarom vind ik het stiekem soms jammer als sommige troll topics verwijderd zijn . De reacties zijn soms erg hilarisch.Moet er dan altijd iemand gestaft hebben of Letten de mods ook weleens uit zichzelf op?
quote:ana_isabel schreef op 23 februari 2016 @ 20:00:

Hé bah..was het toch niet echt??, Oke dit is een grapje toch? Of ben ik nu weer degene die iets te serieus neemt
quote:Wittelelie143 schreef op 23 februari 2016 @ 20:06:

[...]

Oke dit is een grapje toch? Of ben ik nu weer degene die iets te serieus neemt Is een grapje!
quote:Wittelelie143 schreef op 23 februari 2016 @ 20:06:

[...]

Oke dit is een grapje toch? Of ben ik nu weer degene die iets te serieus neemt grapje..
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 februari 2016 @ 20:07:

[...]

Is een grapje!
quote:ana_isabel schreef op 23 februari 2016 @ 20:07:

[...]

Ik was al helemaal geshockeerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven