vroege zwangerschaps verschijnselen
donderdag 23 oktober 2008 om 19:46
hallo
wij zijn nu aan het proberen voor een 2e kindje volgende week moet ik ong worden maar heb sterk het idee dat ik zwanger ben
hadden jullie ook al vroege verschijnselen of dachten julli ook al dat jullie zwanger waren voor de menstruatie
mijn verschijnselen zijn
heel veel acnee gezicht hals rug borst
pijn in de benen
ongelofelijke steken als ik hoest of nies
en ontzettend moe
wij zijn nu aan het proberen voor een 2e kindje volgende week moet ik ong worden maar heb sterk het idee dat ik zwanger ben
hadden jullie ook al vroege verschijnselen of dachten julli ook al dat jullie zwanger waren voor de menstruatie
mijn verschijnselen zijn
heel veel acnee gezicht hals rug borst
pijn in de benen
ongelofelijke steken als ik hoest of nies
en ontzettend moe
donderdag 23 oktober 2008 om 19:56
www.clearblue.nl voor al uw antwoorden
donderdag 23 oktober 2008 om 20:00
Het enige dat ik herken, van alledrie mijn zwangerschappen, is de acne in het gezicht en op m'n rug. Ook bij een goede vriendin zag ik dat ze zwanger was aan haar huid...
Maar goed, speculeren heeft geen zin. Er zit helaas niets anders op dan wachten tot je een test kunt doen. Ik hoop voor je dat deze positief zal zijn...
Maar goed, speculeren heeft geen zin. Er zit helaas niets anders op dan wachten tot je een test kunt doen. Ik hoop voor je dat deze positief zal zijn...

donderdag 23 oktober 2008 om 20:47
Ik zal inmiddels wel een negatieve kijk hebben gekregen op het het zoeken naar vroege zwangerschapsverschijnselen, maar als je het mij vraagt kun je er helemaal niets van zeggen...
Ik heb alle denkbare verschijnselen al eens gehad... maar helaas nog steeds niet zwanger....
Het enige advies dat ik je kan geven is; Maak je niet druk en test gewoon als je overtijd bent... Maar ja.. dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Succes in ieder geval en natuurlij hoop ik voor je dat het is gelukt om zwanger te worden!
Ik heb alle denkbare verschijnselen al eens gehad... maar helaas nog steeds niet zwanger....
Het enige advies dat ik je kan geven is; Maak je niet druk en test gewoon als je overtijd bent... Maar ja.. dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Succes in ieder geval en natuurlij hoop ik voor je dat het is gelukt om zwanger te worden!

vrijdag 24 oktober 2008 om 00:08
South, ik ben het helemaal met je eens!! Echt zowat alle verschijnselen heb ik gehad (boobs, pijn, verkleuring tepels, 20x naar wc , noem maar op), maar niet zwanger!!!!
Als je het maar graag genoeg wil, laat je lijf het er gewoon op lijken... een natuur grapje ofzo....
Niet altijd om te lachen natuurlijk, maarja....
Als je het maar graag genoeg wil, laat je lijf het er gewoon op lijken... een natuur grapje ofzo....
Niet altijd om te lachen natuurlijk, maarja....
vrijdag 24 oktober 2008 om 08:58
Ik heb ook al vaak allerlei verschijnselen gehad, maar helaas. Bij de eerste zwangerschap kreeg ik twee dagen na mijn positieve test pas last van mijn borsten. Bij de tweede zwangerschap helemaal geen last van mijn borsten, maar ook geen andere verschijnselen. Ik kwam er pas na 12 weken achter (na bevalling was mijn menstruatie nog niet echt goed op gang gekomen, en ik was sowieso al erg onregelmatig). Niks van te zeggen dus.
Home is where your wifi connects automatically.
vrijdag 24 oktober 2008 om 21:33
Mijn ervaring is dat ik vanalles voelde na mn eisprong omdat ik gewoon zo ontzettend graag zwanger wilde zijn!
En de maand dat ik daadwerkelijk zwanger bleek te zijn, had ik eigelijk niet echt wat gevoeld. Kwam ook omdat ik er juist op het moment dat ik kon gaan testen, er niet echt mee bezig was, mn zus was net bevallen.
Paar dagen later dacht ik in ene "he laat ik eens testen" en ja hoor, zwanger!
(en ondertussen is zoon alweer 10 maanden!)
En de maand dat ik daadwerkelijk zwanger bleek te zijn, had ik eigelijk niet echt wat gevoeld. Kwam ook omdat ik er juist op het moment dat ik kon gaan testen, er niet echt mee bezig was, mn zus was net bevallen.
Paar dagen later dacht ik in ene "he laat ik eens testen" en ja hoor, zwanger!
(en ondertussen is zoon alweer 10 maanden!)