Ik kwam dit tegen op het net

24-02-2016 21:49 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaaaalig!

Een vrouw sukkelt al jaren met hoofdpijn, maar komt op een avond thuis en zegt tegen haar man: “Die hoofdpijn waar ik al zolang mee sukkel schat, die is voorbij.” “Hoe kan zoiets?”, vraagt de man. “Een vriendin heeft me een hypnotiseur aangeraden. Ik moet gewoon voor de spiegel gaan staan en tegen mezelf blijven herhalen dat de hoofdpijn over is en het is echt gelukt!”

“Weet je”, gaat de vrouw verder, “de laatste jaren ben je ook geen dekhengst meer tussen de lakens. Het is allemaal een pak minder geworden. Misschien kan je op die manier jezelf overtuigen dat je terug erg ondernemend wordt in bed.”

De volgende avond ligt de vrouw al in bed als de man in de badkamer aan het mompelen is. Hij komt richting de slaapkamer en het koppel heeft geweldige seks. “Super, het werkt”, zegt de vrouw. “Nog een keer!” De man gaat opnieuw richting de badkamer en begint voor de spiegel in zichzelf te praten. Hij komt terug en de twee hebben opnieuw geweldige seks. De vrouw is zo euforisch en zegt: “Nog een keer!”

De man gaat opnieuw richting de badkamer. De vrouw legt stiekem haar oor tegen de deur van de badkamer en hoort haar man in de spiegel zeggen: “Het is niet mijn vrouw, het is niet mijn vrouw, het is niet mijn vrouw.”
opbokken
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Potverdikkie een schuin mopje.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hi

La

Risch
Silence is golden. Duct tape is silver.
Nou lachen hoor!
quote:EvyBlissy schreef op 24 februari 2016 @ 21:54:

Potverdikkie een schuin mopje.
Ik snap m niet.
De geneugten van het internet. Grutjes.
ik ga stuk
very metal
Ha
quote:-KING- schreef op 24 februari 2016 @ 22:09:

ik ga stukIk heb lijm, heb je hulp nodig?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Dijenkletser
Ik dacht eigenlijk dat het een topic van Willem zou zijn.
quote:Kia-Ora schreef op 24 februari 2016 @ 22:15:

[...]

Ik heb lijm, heb je hulp nodig?godver, ga ik gewoon weer stuk!
very metal
quote:Amand schreef op 24 februari 2016 @ 22:16:

Ik dacht eigenlijk dat het een topic van Willem zou zijn.Nee, die zijn een stuk intelligenter en beter doordacht.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 24 februari 2016 @ 22:19:

[...]

Nee, die zijn een stuk intelligenter en beter doordacht.Dit.
quote:-KING- schreef op 24 februari 2016 @ 22:17:

[...]

godver, ga ik gewoon weer stuk!Duck tape dan maar?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:-KING- schreef op 24 februari 2016 @ 22:17:

[...]

godver, ga ik gewoon weer stuk!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Joh, dat is de grappigste mop die ik ooit gehoord heb. Zo mieters.
Waarom staat dit op de sekspijlerT?

Misschien hoort het meer bij Relaties.
Ik moet helemaal niks!
Zo dan... Leuk hoor
quote:Honeymoonquiz schreef op 24 februari 2016 @ 22:01:

Ik snap m niet.\Dan ben je dom
ocherm! to las iets - in haar ogen: best gebberigs -, maakt spontaan een topic om dit te delen - en wordt DOEFF subiet tot de enkels afgefakkeld.. dat geeft de burger bepaald geen moed
En nu?
quote:Kia-Ora schreef op 24 februari 2016 @ 22:23:

[...]

Duck tape dan maar?rol me maar in. dan kan me niets meer gebeuren bij een volgend grapje.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven