Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 25 februari 2016 @ 11:28:

[...]

Dat ik het nog niet zie snap ik wel, maar zou het graag wel al voelen. Ik weet dat ik geduld moet hebben...

Ik heb een prachtig BMI hoor, maar de conditie van een sta-caravan. (En blijkbaar een te hoog vet-percentage). Ik heb jaaaaaaaaaaren niet gesport. Ging wel altijd op de fiets naar mijn werk, maar dat is niet meer en dat verschil merk ik heel goed.

Ok, ik stop met soggen (heb mijn jas al aan).Succes! Ik sog ook altijd hoor, heb nooit zin om eraan te beginnen.
Life is short. Eat dessert first.
voor fashionvictim. ik weet zeker dat je hier van opknapt.

very metal
O ja. Laat Dotjes vader maar mooi wat mensen optrommelen die je huis aan kant maken!

Jij moet als baarvrouw rusten en op krachten komen.
Yas, hoe gaat het in het paradijs?
quote:doornroosje9 schreef op 25 februari 2016 @ 11:44:

Yas, hoe gaat het in het paradijs?

Goddelijk. Zit totaal relaxt na een middagje (vanochtend klein stukje gereist)aan de pool op de veranda met een biertje tussen prachtig groen. De avond gaat zo vallen en dan komen al die heerlijke geluiden weer. En straks weer heerlijk eten.

De oei-oeivogel laat reeds ferm van zich horen.
O wow, ik ben helemaal niet jaloers hoor.

Ik denk dat wij volgende winter mss ook even twee weken naar de zon gaan. Net op het laatste moment niet gedaan dit jaar, maar ik ben de kou echt moe.
Zeker rot, FV.

Maar wat leuk dat je nu een meisje hebt, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Yas, ik ben zoo niet jaloers Geniet ervan!
Een Prince en een Dotje

En klaag maar ff goed hoor!!!

Kittens, als je niets aan je voeding doet kun je sporten wat je wilt, maar zal er niet veel aan je lijf veranderen. Tenzij je nu veel overgewicht hebt, dan helpt in het begin alles.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
De nieuwe Suit Supply campagne al gezien? Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik lig er helemaal dubbel om
http://www.telegraaf.nl/b ... osters_Suit_Supply__.html
Ah, jullie zijn lief! De glitterplaatjes en kaartjes helpen echt. Ik wil wel van de daken schreeuwen hoe mooi en lief en schattig ze is - @bgb, ik vind het ook GE-WEL-DIG dat het een meisje is- maar eigenlijk mag niemand haar nog zien. Dus dat schreeuwt zo eenzaam. Fijn dat ik hier even mijn ei kwijt kan.

@yas, je zou le Petit prince nu eens moeten zien! Niet meer zo Petit, en vooral zo ongelooflijk blij en trots. Officieel mogen broertjes en zusjes niet eens op de afdeling waar Dotje ligt, of in ieder geval de baby's niet aanraken. Maar ze zijn hier allemaal idolaat van zoon, dus die staat als een volleerde verpleger zijn zusje te verzorgen.

@leo, ik las vrij recent iets over jouw babytijd inderdaad. Inderdaad ongeveer hetzelfde als nu bij mij. Had jij destijds ook al complicaties in de zwangerschap?
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 25 februari 2016 @ 13:02:

Ah, jullie zijn lief! De glitterplaatjes en kaartjes helpen echt. Ik wil wel van de daken schreeuwen hoe mooi en lief en schattig ze is - @bgb, ik vind het ook GE-WEL-DIG dat het een meisje is- maar eigenlijk mag niemand haar nog zien. Dus dat schreeuwt zo eenzaam. Fijn dat ik hier even mijn ei kwijt kan.

@yas, je zou le Petit prince nu eens moeten zien! Niet meer zo Petit, en vooral zo ongelooflijk blij en trots. Officieel mogen broertjes en zusjes niet eens op de afdeling waar Dotje ligt, of in ieder geval de baby's niet aanraken. Maar ze zijn hier allemaal idolaat van zoon, dus die staat als een volleerde verpleger zijn zusje te verzorgen.

@leo, ik las vrij recent iets over jouw babytijd inderdaad. Inderdaad ongeveer hetzelfde als nu bij mij. Had jij destijds ook al complicaties in de zwangerschap?

Ja, ik lag de helft van mijn zwangerschap in het ziekenhuis.

Moet er bij zeggen, ik kwam er pas na bijna vier maanden achter dat ik überhaupt zwanger was en met zeven maanden werd mijn dochter geboren.

Maar ik lag ruim anderhalve maand in het ziekenhuis tijdens de zwangerschap.

Ik had nierproblemen, galstenen en helpp syndroom. Ik ben zelfs tijdens de zwangerschap geopereerd.
Het sneeuwt hier.

Lekker dan.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 februari 2016 @ 15:23:

Het sneeuwt hier.

Lekker dan.Hier ook al zonet, echt heel hard. Nou ben ik nogal een diehard natuurlijk, dus ik de elementen trotseren om de vuilnis weg te brengen. Poes zag haar kans schoon en stormde mee naar buiten. Nou dat vond ze dus helemaal niks he. Toen ik terugkwam van de container zat ze heel zielig ineengedoken te schuilen onder mijn fietstas
Van mij ook nog een glittertje voor je, FV. Dat Dotje maar goed groeien moge en heel snel naar huis mag komen!

Hier net ook dat mini hagel-sneeuw-drap-stormpje. De meiden moesten erdoor. Ik zou eigenlijk mee, maar heb de oudste weer eens platgespoten en dan moet je toch echt af en toe op de saturatiemeter kijken.

Wat een mazzel heb ik toch
Wat shit, FV! Mag je verder wel zoveel mogelijk bij Dotje zijn?
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2016 @ 15:28:

[...]

Hier ook al zonet, echt heel hard. Nou ben ik nogal een diehard natuurlijk, dus ik de elementen trotseren om de vuilnis weg te brengen. Poes zag haar kans schoon en stormde mee naar buiten. Nou dat vond ze dus helemaal niks he. Toen ik terugkwam van de container zat ze heel zielig ineengedoken te schuilen onder mijn fietstas

Hahaha!

Dapper!

Onze chihuahua ging luid blaffend de sneeuw tegemoet maar vond het na een minuut wel weer genoeg.

quote:yette schreef op 25 februari 2016 @ 15:46:

Hier net ook dat mini hagel-sneeuw-drap-stormpje. De meiden moesten erdoor. Ik zou eigenlijk mee, maar heb de oudste weer eens platgespoten en dan moet je toch echt af en toe op de saturatiemeter kijken.

Wat een mazzel heb ik toch

Niet badinerend bedoeld, oprecht hartelijk....

Kunnen jullie nagaan, ik zit hier al de hele week in de sneeuw
Leo, jij ook? Ik kwam er met 3 maanden pas achter. Bizar is dat he, die 1e echo dan? Dat je niet weet wat je kunt verwachten en dan al een compleet mensje ziet bewegen.
Verschrikkelijk lieverd.....

(was een reactie op de sneeuw)
quote:BridgetteDubois schreef op 25 februari 2016 @ 16:20:

Leo, jij ook? Ik kwam er met 3 maanden pas achter. Bizar is dat he, die 1e echo dan? Dat je niet weet wat je kunt verwachten en dan al een compleet mensje ziet bewegen.Bizar echt....
quote:BridgetteDubois schreef op 25 februari 2016 @ 16:20:

Leo, jij ook? Ik kwam er met 3 maanden pas achter. Bizar is dat he, die 1e echo dan? Dat je niet weet wat je kunt verwachten en dan al een compleet mensje ziet bewegen.Lijkt me zeker raar. Ik wist het van allebei al een week voor ik ongesteld had moeten worden, dat was ook raar. Ik heb beide keren niet eens een test gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven