Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
vrijdag 26 februari 2016 om 13:38
vrijdag 26 februari 2016 om 13:44
quote:Solomio schreef op 26 februari 2016 @ 13:36:
http://www.nu.nl/wetensch ... iljard-jaar-elkaar--.html
Sjit.
Geeft niet joh, dan zitten wij toch gezellig in Leo's schuilkelder!
http://www.nu.nl/wetensch ... iljard-jaar-elkaar--.html
Sjit.
Geeft niet joh, dan zitten wij toch gezellig in Leo's schuilkelder!
vrijdag 26 februari 2016 om 13:51
quote:AllyMcBeal schreef op 26 februari 2016 @ 13:50:
Verwarrend weer als in de kop staat miljard en in de tekst miljoen. Wat is het nou? Ach, miljoen of miljard, wat maakt het uit. De meeste mensen weten het verschil toch niet.
Verwarrend weer als in de kop staat miljard en in de tekst miljoen. Wat is het nou? Ach, miljoen of miljard, wat maakt het uit. De meeste mensen weten het verschil toch niet.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 26 februari 2016 om 13:53
vrijdag 26 februari 2016 om 14:04
vrijdag 26 februari 2016 om 14:32
vrijdag 26 februari 2016 om 15:13
Ik zie mobiel geen onderschrift
Zo vervelend om een hele week vrij te zijn geweest. Vanavond maar 5 uurtjes werken en ik heb allemaal dingen beloofd/afgesproken/toegezegd aan/met cliënten... Nu moet ik 100 dingen doen en ook nog een fijne mail met regelwerk. Gelukkig volgende week gewoon weer normaal aan het werk
Zo vervelend om een hele week vrij te zijn geweest. Vanavond maar 5 uurtjes werken en ik heb allemaal dingen beloofd/afgesproken/toegezegd aan/met cliënten... Nu moet ik 100 dingen doen en ook nog een fijne mail met regelwerk. Gelukkig volgende week gewoon weer normaal aan het werk